![]() |
|
| |||
| |||
| Hej. Nylig (som i dag) Jeg har haft et problem med nogle af mine betjente. Windows Live Messenger siger at logge ind mislykkedes, da servace midlertidigt ikke er tilgængelig. Men jeg kan logge på Web Messenger helt fint. Selv når jeg bruger en anden e-mail-adresse i Windows Live plejer arbejde. En ven foreslog Trillian men det plejer logge på MSN eller AIM men stadig sluttes til Yahoo bøde. Dømme ud fra den kendsgerning, at web messenger værker og theres masser af folk online, når jeg logger ind Jeg kan antage, at servace er IKKE midlertidigt utilgængelige så ... kan nogen forklare mig bare, hvad der foregår? incase det hjælper fejlkoden er 8100030d |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er et fælles problem, give den 24hrs og det skal være fint.
| |||
| |||
| men hvis alt det nødvendige var 24 timer derefter wouldnt at betyde web messenger shouldn't arbejde? og hvad med de andre konti? |
|
| |||
| |||
| Nej, det er en server spørgsmålet så web messenger er en helt anden person som er forskellige konti, som de kan være på en anden server for. |
|
| |||
| |||
| Right ... stadig ikke 100% er der absaloutley noget andet kunne det være? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| kontrollere, om din tid / dato indstillinger er korrekte, hvis de er ikke Messenger vil ikke logge dig på
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ja jeg ved, at gamle trick, jeg har sørget for. everythings ajour. Jeg plejer falde for en simpel fejl som den igen. |
|
| |||
| |||
| Bare vent til eller bruge web messenger, er der intet andet, du kan gøre. |
|
| |||
| |||
| godt Thats et reelt kick i Skanke af forfjerdinger ... okay, tak for din hjælp fyrene ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Problemer med at logge ind på Flickr | jane | Webbrowsere & FTP Klienter | 4 | 27 august 2009 16:37 |
| Jobcenter - Forhyring på - Erklæringer Besparelser | robina80 | Off Topic Discussion | 6 | 9 februar 2009 13:37 |
| Ebuddy messenger | HistoryGirl | Laptops, Mobiles & PDA'er | 2 | 30 juli 2008 09:59 |
| Messenger 8.5 Hjælp Please | ashmehta | E-mail, VoIP og IM Discussion | 6 | 20. jun 2008 11:45 |
| Problemer med at installere seneste MSN Messenger! | maxc | E-mail, VoIP og IM Discussion | 3 | 3 november 2007 16:53 |
| Thread Tools | |
| |