![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei. Viime aikoina (kuten tänään) Minulla on ollut ongelmia joidenkin minun lähettiläitä. Windows Live Messenger sanoo, että kirjautua epäonnistui, koska servace on väliaikaisesti poissa käytöstä. Mutta voin log onto Web Messenger täysin kunnossa. Jopa silloin, kun voin käyttää eri sähköpostiosoitetta Windows Live tapana työtä. Ystävä ehdotti Trillian mutta tapana allekirjoittaa onto MSN tai AIM mutta muodostaa Yahoo sakko. Päätellen se, että web messenger toimii ja Theres runsaasti ihmisiä verkossa, kun voin kirjautua voin olettaa, että servace EI ole tilapäisesti ole saatavilla, joten ... Voiko joku selittää minulle, mitä on meneillään? incase se auttaa virhekoodi on 8100030d |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se on yhteinen ongelma, anna sille 24hrs ja sen pitäisi olla kunnossa.
| |||
| |||
| mutta jos kaikki se tarvitsi oli 24 tuntia sitten wouldnt tämä tarkoittaa web messenger shouldnt toimii? entä muita tilejä? |
|
| |||
| |||
| Ei, se on palvelimen ongelman siten Web Messenger on täysin eri yritys kuin eri tileille, koska ne voivat olla eri palvelimen liikaa. |
|
| |||
| |||
| Oikeus ... vielä 100% on olemassa absaloutley mitään muuta se voisi olla? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| tarkista, jos aika-asetukset ovat oikein, jos he eivät messenger ei aio allekirjoittaa sinulle
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Joo tiedän, että vanhaa temppua, olen varmistanut. everythings ajan tasalla. I tapana retkahtaa yksinkertainen virhe kuten uudelleen. |
|
| |||
| |||
| Odota tai käytä web messenger, ei ole mitään muuta, mitä voit tehdä. |
|
| |||
| |||
| hyvin thats todellinen isku vasten Shins ... kunnossa, kiitos auttaa kaverit ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Problems kirjautua Flickr | jaana | Web-selaimet ja FTP Clients | 4 | 27 elokuu 2009 16:37 |
| Jobcenter - allekirjoittaminen on - julistaminen Säästöpankki | robina80 | Off Topic Discussion | 6 | 9th Feb 2009 13:37 |
| Ebuddy messenger | HistoryGirl | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 2 | 30 Jul 2008 09:59 |
| Messenger 8.5 Help Please | ashmehta | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 6 | 20th Jun 2008 11:45 |
| Ongelmat asentamisessa viimeistään msn messenger! | maxc | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 3 | 3. marraskuu 2007 16:53 |
| Thread Tools | |
| |