![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo. Nylig (som i dag) har jeg hatt et problem med noen av mine messengers. Windows Live Messenger sier at signering i mislyktes fordi servace er midlertidig utilgjengelig. Men jeg kan logge på Web Messenger helt fint. Selv når jeg bruker en annen e-postadresse i Windows Live wont arbeide. En venn foreslo Trillian men at wont logge på MSN eller AIM men likevel kobler til Yahoo fine. MAYOR av at web messenger fungerer og Theres masse folk på nettet når jeg logger på kan jeg anta at servace IKKE er midlertidig utilgjengelig så ... Kan noen forklare meg hva som skjer? incase det hjelper feilkoden er 8100030d |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er et felles problem, gi det 24 timer og det skal være fine.
| |||
| |||
| men hvis alt de trengte var 24 timer deretter wouldnt mener web messenger burde arbeide? og hva med den andre kontoer? |
|
| |||
| |||
| Nei, det er et problem så web messenger er en helt annen enhet som er forskjellige kontoer som de kan være på en annen server også. |
|
| |||
| |||
| Right ... fortsatt ikke 100% er det absaloutley noe annet kan det være? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sjekk om din tid / dato er riktige, hvis de ikke messenger ikke vil logge deg på
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ja jeg vet at gamle knep, jeg har laget sikker. everythings oppdatert. I wont fall for en enkel feil sånn igjen. |
|
| |||
| |||
| Bare vent, eller bruk web messenger, er det ingenting annet du kan gjøre. |
|
| |||
| |||
| Brønnen dvs en skikkelig kick i Shins ... ok, takk for hjelpen karer ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Problemer med å logge deg på Flickr | jane | Nettlesere & FTP Clients | 4 | 27 august 2009 16:37 |
| Jobcenter - Logge på - erklærte Savings | robina80 | Av Emne Diskusjon | 6 | 9 februar 2009 13:37 |
| Ebuddy messenger | HistoryGirl | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 2 | 30 juli 2008 09:59 |
| Messenger 8.5 Help Vær | ashmehta | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 6 | 20 juni 2008 11:45 |
| Problemer med å installere nyeste MSN Messenger! | maxc | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 3 | 3 nov 2007 16:53 |
| Thread Tools | |
| |