![]() |
|
| |||
| |||
| Hej. Nyligen (som i dag) Jag har haft problem med några av mina budbärare. Windows Live Messenger säger att logga in misslyckades eftersom servace är tillgänglig för tillfället. Men jag kan logga in på webben Messenger helt bra. Även när jag använder en annan e-postadress för Windows Live wont arbete. En vän föreslog Trillian men det brukar logga in på MSN eller AIM men ansluter till Yahoo bra. Att döma av det faktum att webben messenger fungerar och Theres gott om folk på nätet när jag loggar in kan jag anta att servace INTE tillfället inte tillgänglig så ... kan någon förklara för mig vad som händer? Incase det hjälper felkoden är 8100030d |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det är ett vanligt problem, ge det 24hrs och det bör vara bra.
| |||
| |||
| men om allt det som behövs var 24 timmar sedan wouldnt menar web messenger borde fungera? Och vad händer med den andra konton? |
|
| |||
| |||
| Nej, det är en server frågan så webben Messenger är ett helt annat företag som är olika konton som de kan vara på en annan server också. |
|
| |||
| |||
| Rätt ... fortfarande inte 100% är det absaloutley något annat kan det vara? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| kontrollera om din tid och datum är korrekta, om de inte är budbärare kommer inte att registrera dig
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ja jag vet att gamla trick, som jag har gjort säkert. everythings aktuell. Jag brukar falla för enkla misstag sådär igen. |
|
| |||
| |||
| Vänta eller använda web messenger, det finns inget annat du kan göra. |
|
| |||
| |||
| väl thats en riktig kick i smalbenen ... Okej, tack för hjälpen killar ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|