mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-mail, VoIP og IM Discussion

Register

Undertegnelse i problemer med Messenger.

Reply

Thread Tools
Old 7. juni 2008, 07:52
Ny Medlem Gruppen

Default Undertegnelse i problemer med Messenger.

Ja jeg prøvede alt, hvad den siger, at der, og som stadig plejer gøre det ...
Old 7. juni 2008, 08:00
Administrator Gruppen

Jeg har set hundredvis af gange, det er et problem deres endelige og det vil jern selv ud, når Microsoft finde ud af det.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 7. juni 2008, 08:07
Ny Medlem Gruppen

ja du siger, men jeg kender nogen, der bor ikke langt væk (I dette Land faktisk bare en by væk), der kan logge på deres Windows Live helt fint, ingen problemer overhovedet.

Vil du stadig sige det Window's problem?
Old 7. juni 2008, 08:10
Administrator Gruppen

"Jep, du ville sige, at" Err, hvorfor skulle jeg? Jeg har ingen grund til at ligge makker.

Jep, MSN bruger tusindvis af servere, som folk logger ind, hvis du er på en anden til din makker, så vil de også være i orden, og du vil ikke.

Jeg synes du skal formatere din pc, vil det helt sikkert ordne det.
Old 7. juni 2008, 08:17
Ny Medlem Gruppen

Beklager, hvis du har taget handling på min tidligere post, jeg ment ikke mangel på respekt, jeg troede, de havde en for hver Land ikke så mange som du sagde.
Old 7. juni 2008, 08:21
Administrator Gruppen

First off, du er kommet her søger rådgivning, ikke SHUN den, når du ikke høre, hvad du vil.

Jeg arbejder inden for handel og reparere pc'er hele dagen lang, jeg ved, at det er et problem deres ende som jeg får gerne et telefonopkald om dagen med det samme fælles problem.

MSN sandsynligvis bruger hundredvis af servere for hver by, mange tusinde for et land, og mange hundrede tusinder på verdensplan.

Bare sidde den ud og vente, hvis det ikke er sorteret inden 48hrs begynder at se på andre muligheder.

Endelig formatet vil udslette din pc, er det en i IT vittighed jeg gætte, undskyld, bare have lidt sjov.
Old 7. juni 2008, 10:40
Ny Medlem Gruppen

Jeg var ikke sunning det pr sige, bare på udkig efter en måde omkring det, fordi som du sagde det ikke præcist, hvad jeg ønskede at høre. Jeg havde ingen anelse om du var en professionel, og jeg ærligt var ikke forventer at få et svar fra en, så jeg appologise for afhøring din knowlegde. Okay, jeg gætter jeg fik ikke noget valg som at gå med, og yeah Jeg regnede formatering var en joke, men jeg var ikke tænker alle, at klare på det tidspunkt.

Ligesom en smule trivia, hvorfor er det de bruger så mange servere?
Old 7. juni 2008, 11:09
Redaktør Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af marshtomp8 View Post
Ligesom en smule trivia, hvorfor er det de bruger så mange servere?
Fordi de har masser af brugere (noget i retning af 300 mio)

I'm not going uenig med Dave, men jeg tror ikke, at den fejl, du får på MSN udgang. De 'er ikke tilgængelig i øjeblikket "synes at være lidt af et fange alle fejl.

Vent i 24 timer og se om problemet går væk. Hvis det ikke sker, svar tilbage.

I mellemtiden kan du eventuelt prøve Trillian

Jeg har konstateret, at når MSN har nægtet at arbejde før, en anden klient kan. Men der er stadig ingen garanti for det arbejde. Bare en anden klient kan bringe dig på en anden server osv.

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 7. juni 2008, 11:26
Ny Medlem Gruppen

som jeg sagde i mit første indlæg, jeg har prøvet Trillian, stadig gør ikke arbejde.

Jeg stoler Dave han sømme at vide, hvad han taler om, men jeg vil tage din pege på, for nu alt, hvad vi kan gøre, er at vente, hvis det hasn't forbedres ved tomorow I'll post igen.

Tak for den støtte fyrene, meget værdsat.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.