![]() |
|
| |||
| |||
| Ja jeg prøvede alt, hvad den siger, at der, og som stadig plejer gøre det ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har set hundredvis af gange, det er et problem deres endelige og det vil jern selv ud, når Microsoft finde ud af det.
| |||
| |||
| ja du siger, men jeg kender nogen, der bor ikke langt væk (I dette Land faktisk bare en by væk), der kan logge på deres Windows Live helt fint, ingen problemer overhovedet. Vil du stadig sige det Window's problem? |
|
| |||
| |||
| "Jep, du ville sige, at" Err, hvorfor skulle jeg? Jeg har ingen grund til at ligge makker. Jep, MSN bruger tusindvis af servere, som folk logger ind, hvis du er på en anden til din makker, så vil de også være i orden, og du vil ikke. Jeg synes du skal formatere din pc, vil det helt sikkert ordne det. |
|
| |||
| |||
| Beklager, hvis du har taget handling på min tidligere post, jeg ment ikke mangel på respekt, jeg troede, de havde en for hver Land ikke så mange som du sagde. |
|
| |||
| |||
| First off, du er kommet her søger rådgivning, ikke SHUN den, når du ikke høre, hvad du vil. Jeg arbejder inden for handel og reparere pc'er hele dagen lang, jeg ved, at det er et problem deres ende som jeg får gerne et telefonopkald om dagen med det samme fælles problem. MSN sandsynligvis bruger hundredvis af servere for hver by, mange tusinde for et land, og mange hundrede tusinder på verdensplan. Bare sidde den ud og vente, hvis det ikke er sorteret inden 48hrs begynder at se på andre muligheder. Endelig formatet vil udslette din pc, er det en i IT vittighed jeg gætte, undskyld, bare have lidt sjov. |
|
| |||
| |||
| Jeg var ikke sunning det pr sige, bare på udkig efter en måde omkring det, fordi som du sagde det ikke præcist, hvad jeg ønskede at høre. Jeg havde ingen anelse om du var en professionel, og jeg ærligt var ikke forventer at få et svar fra en, så jeg appologise for afhøring din knowlegde. Okay, jeg gætter jeg fik ikke noget valg som at gå med, og yeah Jeg regnede formatering var en joke, men jeg var ikke tænker alle, at klare på det tidspunkt. Ligesom en smule trivia, hvorfor er det de bruger så mange servere? |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
![]() I'm not going uenig med Dave, men jeg tror ikke, at den fejl, du får på MSN udgang. De 'er ikke tilgængelig i øjeblikket "synes at være lidt af et fange alle fejl. Vent i 24 timer og se om problemet går væk. Hvis det ikke sker, svar tilbage. I mellemtiden kan du eventuelt prøve Trillian Jeg har konstateret, at når MSN har nægtet at arbejde før, en anden klient kan. Men der er stadig ingen garanti for det arbejde. Bare en anden klient kan bringe dig på en anden server osv.
|
| |||
| |||
| som jeg sagde i mit første indlæg, jeg har prøvet Trillian, stadig gør ikke arbejde. Jeg stoler Dave han sømme at vide, hvad han taler om, men jeg vil tage din pege på, for nu alt, hvad vi kan gøre, er at vente, hvis det hasn't forbedres ved tomorow I'll post igen. Tak for den støtte fyrene, meget værdsat. |