![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Joo olen yrittänyt kaikkensa sanoo ei ja vielä tapana tehdä sen ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen nähnyt tämän satoja kertoja, se on ongelma NIIDEN lopussa ja se rauta itsestään, kun Microsoft lajitella sen.
| |||
| |||
| kyllä te sanotte, mutta tiedän jonkun, joka asuu olla kaukana (Tässä contry Infact vain kaupungin päässä), jotka voivat kirjautua onto niiden Windows Live täysin kunnossa, ei vaivaa mitenkään. Onko sinulla vielä sanoa Window ongelma? |
|
| |||
| |||
| "Jep voit sanoa, että" Err, miksi minä? Minulla ei ole mitään syytä olla perämies. Jep, MSN käyttää tuhansia palvelimia, että ihmiset kirjautua sisään, jos olet erilainen sinun perämies sitten ne sakon ja et. Mielestäni sinun pitäisi muodossa tietokoneen, se ehdottomasti korjata. |
|
| |||
| |||
| Anteeksi jos Otitte rikos minun edellinen postitse I ment ei halveksuntaa, Ajattelin vain ne oli yksi kutakin contry ei niin paljon kuin te sanoitte. |
|
| |||
| |||
| Ensimmäinen lähtö olette tulleet tänne HAKU neuvoja, eivät kartella sitä, kun et kuule mitä haluat. Olen töissä kaupassa ja vahvistaa tietokoneet koko päivän, tiedän, että se on ongelma niiden lopussa, koska saan kuten puhelun päivässä, jolla on sama yhteinen ongelma. MSN luultavasti käyttää sadoista palvelimista jokaisen kaupunki, useita tuhansia joka maassa, ja useita satoja tuhansia ympäri maailmaa. Istu siinä ja odottaa, jos se ei ole lajiteltu on 48hrs alkaa tarkastella muita vaihtoehtoja. Lopuksi muodossa vaihtoehto tuhota tietokoneen, se on IT vitsi luulisin, anteeksi vain ottaa hieman hauskaa. |
|
| |||
| |||
| I wasn't sunning se per sanoa vain etsivät päin, sillä kuten sanoitte sen ei tarkalleen mitä halusin kuulla. Minulla ei ollut aavistustakaan olit ammatillinen ja olen rehellisesti wasn't odottaa saada vastauksen yhdeltä, joten appologise kuulusteltavaksi teidän knowlegde. Okei, luulisin Minulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin mennä kanssa, ja kyllä minä keksin muokkauksesta oli vitsi, mutta I wasn't ajattelu että selkeä kerrallaan. Aivan kuten hieman trivia, miksi he käyttävät niin paljon palvelimia? |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
![]() En aio eri Dave, mutta en usko, että virhe saat on MSN: n lopussa. 'Service on tilapäisesti pois käytöstä "näyttää olevan hieman saalis kaikki virhe. Odota 24 tuntia ja katsoa, jos ongelma menee pois. Jos näin ei ole, vastaus takaisin. Samaan aikaan, voit yrittää Trillian Olen havainnut, että MSN on kieltäytynyt työtä ennen toisen asiakkaan voimin. Mutta ei ole vieläkään taata se toimii. Aivan eri asiakas saattaa teitä eri palvelin jne.
|
| |||
| |||
| kuten sanoin ensimmäisessä postitse Olen kokeillut Trillian vielä doesnt työtä. Uskon, Dave, hän ommelsaumat tietää, mitä hän puhuu, mutta I'll ota paikasta, sillä nyt kaikki mitä voimme tehdä, on odottaa, jos se hasn't parantaa tomorow I'll post again. Kiitos tuesta, kaverit, suuressa arvossa. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Problems kirjautua Flickr | jaana | Web-selaimet ja FTP Clients | 4 | 27 elokuu 2009 16:37 |
| Jobcenter - allekirjoittaminen on - julistaminen Säästöpankki | robina80 | Off Topic Discussion | 6 | 9th Feb 2009 13:37 |
| Ebuddy messenger | HistoryGirl | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 2 | 30 Jul 2008 09:59 |
| Messenger 8.5 Help Please | ashmehta | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 6 | 20th Jun 2008 11:45 |
| Ongelmat asentamisessa viimeistään msn messenger! | maxc | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 3 | 3. marraskuu 2007 16:53 |
| Thread Tools | |
| |