![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Ja ik heb geprobeerd alles wat ze zegt dat er nog steeds gewoon doen ...
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Ik heb dit honderden keren, is het een probleem HUN einde en zal het ijzer zelf bij Microsoft sort it out.
|
|||
|
|||
|
ja je zegt dat, maar ik ken iemand die het leven niet te ver weg (In dit contry inderdaad gewoon een stad ver weg), die kunnen inloggen op hun Windows Live perfect prima, geen problemen heeft.
Zou je nog zeggen dat het Window's probleem? |
|
|
|||
|
|||
|
"Ja, je zou zeggen dat" Err, waarom zou ik? Ik heb geen reden om te liegen mate.
Yep, MSN maakt gebruik van vele duizenden servers die mensen log in als je op een andere aan uw mate dan worden ze goed en je zult niet. Ik denk dat je moet formaat uw PC, zal dat zeker doen. |
|
|
|||
|
|||
|
Sorry als U heeft delict op mijn vorige bericht, ik ment geen respect, ik dacht dat ze hadden een voor elke contry niet zo veel als je zei.
|
|
|
|||
|
|||
|
Eerst je zijn hier gekomen op zoek naar advies, niet Shun wanneer u niet horen wat je wilt.
Ik werk in de handel en het vaststellen van pc's de hele dag lang, ik weet dat het een probleem is hun einde, zoals ik net een telefoontje een dag met hetzelfde probleem. MSN waarschijnlijk gebruikt honderden servers voor elke stad, vele duizenden voor een land, en vele honderdduizenden wereldwijd. Gewoon zitten uit en wacht, als het niet gesorteerd binnen 48hrs beginnen te kijken naar andere opties. Ten slotte wordt het formaat optie veeg uw PC, het is een in IT-grap denk ik, sorry, gewoon een beetje leuk. |
|
|
|||
|
|||
|
Ik wasnt zonnen het per zeggen, gewoon op zoek naar een manier om het omdat als je zei dat het nog niet precies wat ik wilde horen. Ik had geen idee dat je een professionele en ik eerlijk wasnt verwacht om een antwoord van een, dus ik appologise voor verhoor uw kennis. Oke, ik denk dat ik heb geen keuze te gaan met dat en ja ik dacht formatteren was een grap, maar ik wasnt denken dat duidelijk op het moment.
Net zoals een beetje trivia, waarom is dat ze zo veel servers? |
|
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
Citaat:
![]() I'm not going to disagree with Dave, maar ik denk niet dat de fout die u krijgt is op MSN's End. De 'Service is tijdelijk niet beschikbaar' lijkt een beetje een vangst allemaal fout. Wacht tot 24 uur en kijk of het probleem verder weg. Als dat niet het antwoord terug. In de tussentijd kunt u proberen Trillian Ik heb geconstateerd dat bij MSN heeft geweigerd om te werken voor, een andere cliënt kan. Maar, er is nog geen garantie dat zal werken. Gewoon een andere cliënt kan je op een andere server, enz.
|
|
|||
|
|||
|
zoals ik al zei in mijn eerste post, ik heb geprobeerd Trillian, nog doesnt werk.
Ik vertrouw erop Dave, hij naden te weten wat hij het over heeft maar ik neem uw punt aan, voor nu alles wat we kunnen doen is wachten, als het hasn't verbeterd door tomorow I'll bericht opnieuw. Bedankt voor de steun jongens, zeer gewaardeerd. |