mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon

Register

Signering i problemer med messenger.

Reply

Thread Tools
Old 7 juni 2008, 07:52
New Member Group

Default Signering i problemer med messenger.

Ja, jeg prøvde alt står der fremdeles wont gjøre det ...
Old 7 juni 2008, 08:00
Administrator Group

Jeg har sett hundrevis av ganger, er det et problem DERES slutten, og det vil jern seg ut når Microsoft sortere det ut.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 7 juni 2008, 08:07
New Member Group

ja du si det, men jeg kjenner noen som bor ikke langt unna (I dette contry infact bare en by unna) som kan logge på sine Windows Live helt fint, ingen problemer overhodet.

Vil du fortsatt hevder det Window's problem?
Old 7 juni 2008, 08:10
Administrator Group

"Ja du kan si at" Err, hvorfor skulle jeg? Jeg har ingen grunn til å lyve kompis.

Ja, MSN bruker tusenvis av servere som folk logger, hvis du er på en annen til kompis så vil de bli fine og du vil ikke.

Jeg tror du bør formatere PC-en din, som vil definitivt løse det.
Old 7 juni 2008, 08:17
New Member Group

Vi beklager hvis du tok lovbruddet til mine tidligere innlegg, jeg ment ingen aktelse Jeg trodde de hadde en for hver contry ikke så mange som du sa.
Old 7 juni 2008, 08:21
Administrator Group

First off du har kommet hit på jakt etter råd, ikke unngå det når du ikke hører hva du vil.

Jeg jobber i bransjen og fikse PCer hele dagen, jeg vet det er et problem sin ende så får jeg gjerne en telefon en dag med samme FELLES problem.

MSN sannsynligvis bruker hundrevis av servere for hver by, mange tusen for et land, og mange hundre tusen på verdensbasis.

Len deg den ut og vente, hvis det ikke er sortert innen 48hrs begynne å se på andre alternativer.

Endelig formatet vil tørke din PC, det er en i IT spøk vel, sorry, bare å ha litt moro.
Old 7 juni 2008, 10:40
New Member Group

Jeg var ikke sunning det per si, akkurat på utkikk etter en måte rundt det fordi du sa det ikke akkurat det jeg ønsket å høre. Jeg visste ikke at du var en profesjonell og jeg ærlig var ikke ventet å få et svar fra en, så jeg appologise for avhør din kunnskap. Greit, jeg tror jeg har ikke noe valg som å gå med det, og ja jeg skjønte Formating var en spøk, men jeg var ikke tenker alle som klart på den tiden.

Like litt trivia, hvorfor er det de bruker så mange servere?
Old 7 juni 2008, 11:09
Moderator Group

Sitat:
Originally Posted by marshtomp8 View Post
Like litt trivia, hvorfor er det de bruker så mange servere?
Fordi de har mange brukere (noe sånt som 300 millioner kroner)

Jeg kommer til å være uenig med Dave, men jeg tror ikke feilen du får er på MSN's end. The 'tjenesten er midlertidig utilgjengelig "synes å være litt av en fangst alle feil.

Vent i 24 timer og se om problemet går unna. Hvis ikke svar tilbake.

I mellomtiden, kan du prøve å Trillian

Jeg har funnet ut at når MSN har nektet å jobbe før, en annen klient kan gjøre. Men det er fortsatt ingen garanti for det vil fungere. Bare en annen klient kan sette deg på en annen server etc.

Min System: Eclipse

Prosessor (er):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Hovedkort:
Asus P5Q Pro
RAM-minne:
OCZ 8GB 800Mhz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Onboard
Harddisk (er):
Store
Optisk stasjon (er):
Sony al cheapo en.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Cooling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfelle fans.
Nettverk / Internett:
Titan ADSL
Skjerm (er):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 7 juni 2008, 11:26
New Member Group

Som jeg sa i mitt første innlegg, jeg har prøvd Trillian, fortsatt ikke fungerer.

Jeg stoler Dave han sømmer vite hva han snakker om, men likevel vil jeg ta et poeng til, for nå er alt vi kan gjøre er å vente, hvis det hasn't forbedres ved tomorow I'll legge igjen.

Takk for støtten folkens, mye verdsatt.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.