![]() |
|
| |||
| |||
| Ja jag försökte allt den säger det och ändå brukar göra det ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag har sett hundratals gånger, det är ett problem i slutet och det kommer järn sig när Microsoft reda ut.
| |||
| |||
| Ja du säger det, men jag känner någon som bor inte långt bort (I detta contry infact bara en stad bort) som kan logga in på sina Windows Live helt bra, inga problem alls. Skulle ni fortfarande säga att det är Windows problem? |
|
| |||
| |||
| "Ja du skulle säga att" Err, varför skulle jag? Jag har ingen anledning att ljuga kompis. Japp, MSN använder tusentals servrar som folk loggar in, om du är på en annan en till din kompis kommer de att bli bra och du kommer inte. Jag tycker du ska formatera din dator, som definitivt kommer att åtgärda det. |
|
| |||
| |||
| Ledsen om du tog brottet till mitt tidigare inlägg, jag som inte kränkningar och jag tänkte att de hade ett för varje contry inte så många som du sa. |
|
| |||
| |||
| Först och främst att du har kommit hit som söker råd, inte undvika det när du inte hör vad du vill. Jag arbetar inom handel och fixa datorer hela dagarna, jag vet att det är ett problem de sista som jag gillar ett samtal en dag med samma GEMENSAMMA problem. MSN förmodligen använder hundratals servrar för varje stad, många tusen för ett land, och hundratusentals globalt. Bara sitta ut och vänta, om det inte är sorterade inom 48hrs börja titta på andra alternativ. Slutligen formatet alternativ skall torka din PC, det är en i IT-skämt jag, synd bara att ha lite kul. |
|
| |||
| |||
| I wasnt sunning det per säga bara letar efter en väg runt det eftersom du sa att det inte precis vad jag ville höra. Jag hade ingen aning att du var en professionell och jag ärligt wasnt räknar med att få ett svar från en, så jag appologise för förhör dina kunskaper. Okej, jag antar att jag har inget val att gå med och ja jag tänkte Formating var ett skämt men jag var inte att tänka så klart vid den tidpunkten. Lika lite trivia, varför är det de använder så många servrar? |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
![]() Jag tänker inte hålla med Dave, men jag tror inte att felet du får är på MSN slut. Den är inte tillgänglig för tillfället "verkar vara lite av en fångst alla fel. Vänta i 24 timmar och se om problemet försvinner. Om detta inte sker, svar tillbaka. Under tiden kan du försöka Trillian Jag har funnit att när MSN har vägrat att arbeta innan, en annan kund kanske. Men det finns fortfarande ingen garanti att det kommer att fungera. Bara en annan klient kan sätta dig på en annan server etc.
|
| |||
| |||
| som jag sa i mitt första inlägg, jag har provat Trillian, ännu icke verk. Jag litar på Dave, han skarvar veta vad han talar om men jag förstår vad ni menar att, för nu allt vi kan göra är att vänta, om det hasn't förbättras genom tomorow I'll post igen. Tack för stödet killar, mycket uppskattat. |