![]() |
|
| |||
| |||
| hej. Jeg har Windows Me, og når jeg kalder en person på Skype, kan det ikke gøre det, og siger problem med afspilningsenheden. Hjælp plz. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er din lyd bearbejdning og opsætning korrekt? Kan du spille musik bøde?
| |||
| |||
| oh yeah ..... jeg lytte musik fra Winamp hele tiden ... og jeg kan have audio / video-chat fra www.meebo.com |
|
| |||
| |||
| Har du forsøgt at gå via skype indstillinger? |
|
| |||
| |||
| yeah jeg gjorde ...... jeg dont kende hvor for at indstille hvor .... Der er 3 diff. ting ritual ... mikrofon, højttaler, og en mere, cant huske. Jeg har denne mulighed kommer i dem alle soundmax digital lyd. så hvad skal jeg gøre. |
|
| |||
| |||
| um hello. |
|
| |||
| |||
| Har du sikret din mikrofon er korrekt sat op i din (lyd-enheder) og derefter også duplikere disse indstillinger i sykpe. Du kan også prøve at opdatere din Windows til at installere de manglende drivere / opdateringer. Hope this helps angår Rob. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Skype og HotRecorder | steve689 | E-mail, VoIP og IM Discussion | 6 | 10 September 2009 09:23 |
| IM MSN & Skype Program | lawrietech | E-mail, VoIP og IM Discussion | 8 | 7 marts 2009 17:29 |
| Skype - Ny side belastninger?? | geektrainer | E-mail, VoIP og IM Discussion | 1 | 21. jun 2008 02:18 |
| Skype | mamab | Networking, Modemer & VoIP | 9 | 29th May 2007 21:21 |
| Thread Tools | |
| |