mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-mail, VoIP og IM Discussion

Register

Slick VOIP-system ved hjælp af normale telefoner - Billige opkald everywere

Reply

Thread Tools
Old 13 oktober 2008, 12:26
Redaktør Gruppen

Mange mennesker kan lide tanken om billige telefonsamtaler router over internettet, og Skype og lignende tjenester har vundet i popularitet, men de er stadig ikke rigtig meget brug i de fleste husholdninger.

Der er flere årsager til dette, men især at du som regel nødt til at være på din computer, eller pc'en er tændt, eller det er for kompliceret eller besværligt for alle andre at bruge.

Før jeg får alt for langt, vil jeg anslå, hvis du i øjeblikket bruger mere end £ 20 på et BT regningen hver måned, så alle opsætningsprocedurer omkostninger vil blive lagt ud i 3 måneder, og du kan nyde de besparelser!

Hvis du er med BT, så de fleste af de internationale opkald er dyre. Selv hvis du tilmelder dig til en af deres pakker, skal du stadig betale en masse, selv om du ikke bruger alle de opkald.

Også, at vores linje kvalitet med BT er mindre end optimale på grund af en række dodgey telefonlinjer fra centralen, og en lang række elmaster, der kører tæt på os, og det mest irriterende af alle, en konstant kryds på telefonlinje på grund af vores elektriske hegn.

Det tredje med normal telefonlinjer du kun kan foretage et opkald ad gangen. Med VOIP, du kan have to på samme tid, eller en der kommer i og en going out. Du kan endda have mange flere end to.

VOIP lover at fastsætte alt dette, riduclously billigt at ringe gratis overalt i verden, krystalklar kvalitet og flere indgående og outboudn opkald.

Mit mål, da jeg konverteret vores Home / Office til VOIP var:
  • Det skal være idiot bevis. Med dette mener jeg intet kan se anderledes til alle, der bruger telefonen. Det samme trådløse telefoner alle bruger i øjeblikket skal forblive.
  • Vores indgående antallet skal forblive. Nr. dem vil acceptere en ændring af nummeret.
  • BT answerphone service skal forblive, og i betragtning af de grundlæggende tilbyde det gratis med det normale leje, theres ingen grund til ikke at stadig bruge det.
  • Der skal være en failover til den normale BT online, så hvis strømmen går, eller internettet matricer, vi stadig kan foretage telefonopkald.
Med dette i baghovedet, at jeg begyndte at forske VOIP hardware. Efter en masse læsning, en masse spørgsmål, en masse ligegyldig om, og endelig succes, jeg fik kendskab til en webside, som jeg skal linke til lidt senere, hvilket forklarer everythign udmærket. Jeg ville ønske, jeg fandt denne side, før jeg begyndte at pille med stuff for rigtige!

Anyway, den måde det hele værker er nu:

Jeg har normale leje fra BT, som er £ 10.50 for en måned. Vi havde en anden linje, igen på £ 10.50, hvilket er tidligere blevet anvendt til Office line, men dette er ikke længere behov for, takket være VOIP bruges exclusivel på kontoret. Mere om dette senere.

Knyttet til hjemmet BT linje er en Linksys SPA3102, som er grundlæggende en mini telefonen udveksling. Du slutter den til telefonlinje, og også i din bredbånds router, og en normal telefonen i det.

Når nogen ringer til den normale BT telefonlinje, ringer telefonen, kan jeg hente den op som normalt, hvis det gør ikke får besvaret, BT answerphone samler den op og registrerer besked.

Når jeg foretage et udgående opkald, jeg har to muligheder.
  • Bare at skrive i en række normalt, ligesom du ville gøre med en almindelig telefonlinje, ruter opkaldet over internettet, i løbet af de mest omkostningseffektive leverandør til den type opkald (europæiske, internationale, mobil etc.). Der ringer, og modtageren ikke vide andet, bortset fra det koster næsten intet for at foretage opkaldet.
  • Hvis jeg skriver i # 9, inden det antal, så det bliver sendt i løbet af de normale BT telefonlinje. Så vi kun bruge det, når vi, som det koster den normale samtaleudgifterne fra BT.
  • Hvis jeg ringe 999, 1471, 1571 etc opkaldet automatisk bliver sendt over BT telefonlinje, da BT særlige koder behovet for at gå direkte til BT, og opkald 999 over telefonlinje betyder redningstjenesterne kan lokalisere dig fra dit telefonnummer .
  • Hvis internettet matricer, så alle opkald gå til den normale BT telefonlinje.
  • Hvis strømmen matricer, de kræver alle få sendt til BT telefonlinje.
Samlet set alle i huset er meget tilfredse, og vi har reduceret vores telefonregning betydeligt. Jeg vil nu i grunden har gratis telefonopkald overalt i verden på ubestemt tid.

Så Kan du lide ideen om gratis telefonopkald ved hjælp af alle dine eksisterende telefoner?

Hvis ja, er du nødt til at besøge dette personer site:

http://www.aoakley.com/articles/2008-01-08.php

Andrew Oakley, som skrev denne side, har gjort et fantastisk stykke arbejde med at beskrive alle de skridt, der er nødvendige, meget detaljeret. Jeg kunne ikke engang håber at kunne skrive det bedre selv.

Hvis nogen har nogle spørgsmål om dette er du velkommen til at spørge i denne tråd, eller starte en ny. Jeg vil prøve at hjælpe så meget som jeg kan.

Hvis ikke, gå til Voxilla fora, som det er der, den virkelige VOIP eksperter hænge ud.

Jeg har medtaget under en kopi af den tutorial, men det kan gøre det nemmere at læse, hvis du går til hans site.

Citat:
Fik en BT-linjen? Vil foretage billige opkald via Internettet, men ønsker ikke at købe separate telefoner, ikke ønsker at bruge et headset og ikke ønsker at have til at forlade din pc tændt? Vil du bruge dit normale husstand telefoner til at foretage VoIP-opkald, mens der stadig modtage indgående opkald på din normale BT nummer?
Dette er en temmelig omfattende HOWTO for Linksys SPA3102 og en British Telecom linje i en hjemlig situation. Det har også specifikke konfiguration detaljer for WebCallDirect.com, men vil samarbejde med enhver VOIP SIP-udbyder.
Hvis du i øjeblikket bruger mere end 20 quid en måned på din BT regningen, så jeg forventer, at denne opsætning til at betale tilbage £ 45 omkostningerne ved SPA3102 i mindre end 3 måneder.

Antagelser

Du har en Linksys SPA3102 VOIP router / analog telefon adapter. Mange af disse tips også gælde for SPA3000.
Du har en BT telefonlinje (British Telecom fastnet) med en master socket.
Du har forlængelse ledningsføring til din opkaldsstation ophæver med BT plug øjeblikket sat i BT master vægkontakten, OR, du kun har ét håndsæt (eller DECT trådløs base), og det har en BT plug som i øjeblikket er sat i BT master stikkontakt.
Du har en fastnet antal startende 01 eller 02 (f.eks 020 London, 01242 Cheltenham osv.)
De ønsker at fortsætte med at modtage indgående opkald på din BT fastnet nummer.
Du ønsker at gøre alle udgående opladet opkald via VOIP (f.eks lokale numre, 01 og 02 nationale numre, 0845 lokale numre, 07 mobil-numre, 00 internationale numre osv.)
De ønsker at fortsætte med at gøre alle gratis opkald via BT (f.eks 100 Operatør, 151 Fejl, 999 Emergency, 0800 gratisnumre)
Du har en Cat5/RJ45 kablede netværk med bredbåndsadgang til internettet i dit hus. På minimum du har en eksisterende, arbejde og separate bredbånds routeren med et ekstra RJ45 LAN stik.
Du har en computer (MS-Windows, Mac, Linux, uanset) med en web browser (Internet Explorer, Safari, Firefox, uanset) forbundet til LAN.
Du ved, hvordan du ændrer IP-adresse og netmask af din computer.
Du ved, hvad det undernet, netmaske, gateway og domænenavn servere for dine LAN er, og du kender en ledig statisk IP-adresse, som du kan tildele din SPA3102.
Du har en kone, kæreste, teenage-datter eller lignende, der 1) løber op enorme telefon regninger og 2) insisterer på at bruge den normale BT telefoner. Vores mål er at drastisk reducere telefonregning mens kone / kæreste / teenage datter stadig næsten glemt at det faktum, vi routing udgående opkald over internettet. I det væsentlige, spare penge og minimere nagende. På dette tidspunkt vil jeg gerne minde alle læsere, at jeg elsker min kone Melissa meget, meget langt.

Du vil også få brug

En mobiltelefon, så du kan ringe dig selv for at teste ting.
En kredit-eller betalingskort, som at købe nogle oprindelige kredit på en VoIP-konto, for at gøre phonecalls.
En længde på netværkskablet (straight-through) sådan at du kan tilslutte din SPA3102 i både netværket og BT master stikkontakt på samme tid.
ENTEN en netværks-switch (din bredbånds router kan også være en switch) ELLER en længde på CROSSOVER netværkskablet, så du kan oprette forbindelse til SPA3102 ved hjælp af din computer.
ENTEN en kendt-god RJ11 stik til BT plug-kabel (f.eks fra et gammelt modem) eller et RJ11 stik til BT plug-adapter, f.eks. Maplins kode AR34M. Du kan bruge RJ11-BT adapter til at konvertere de RJ11 kabel, der fulgte med din SPA3102. Bemærk, at RJ11 er en anden størrelse fra RJ45. Hvis du bruger et gammelt modem bly, være klar over, at nogle er 2-ledninger lige igennem (kan arbejde), nogle 4-ledninger lige igennem (vil arbejde), og nogle 2-ledninger krydsede over (sjældne, men vil ikke virke).
Et RJ11 stik til BT master socket adaptor med ring kondensator, f.eks. Maplins kode VD36P. Bemærk at dette ikke er et "sekundært adapter" (det har ingen kondensator, så du vil ikke høre telefonen ring), og det er heller ikke en RJ45 BT skibsfører (RJ11 ikke RJ45). Den kondensator er vigtigt. Den opbevarer en lille mængde af afgift, som er frigivet i to korte at skabe en ring-ring lyd. Oprindeligt denne sprængtryk var nok til at forårsage en elektrisk motor, eller en løftestang knyttet til en elektromagnet, at finde en klokke. UK BT telefonlinjer har været med dette system, og BT kompatible telefoner vil ikke ringe, medmindre de modtager denne sprængtryk omkostningsfrit-selv om deres ringen er elektronisk i stedet for et motoriseret klokke! Dit BT master stikkontakt indeholder en kondensator, men virkningen af dette går tabt, når du går gennem SPA3102, fordi din mobiltelefon ikke længere er direkte forbundet til master sokkel på væggen-den SPA3102 er en lille telefon exhange i egen ret ! Så er du nødt til at tilføje en kondensator mellem SPA3102 og din BT opkaldsstation i orden for dem at ring. Uden kondensator, kan du stadig foretage og modtage opkald, men telefonerne vil aldrig ring.
Bemærk forskellen mellem "BT master stikkontakt" (det sted, hvor phoneline kommer ind på dit hus) og "BT master socket adaptor" (en kort ledning med et RJ11-stik i den ene ende og et BT sokkel med en kondensator i den på den anden).

Ledningsnet op telefontilslutninger

Tilslut ikke SPA3102 til lysnettet endnu. Vi vil gøre dette bit med det slukket.
Tag dine telefoner / forlængelse ledningsføring fra din BT master vægkontakt (første BT stikkontakt hvor telefonlinjen første indsejling i dit hus).
Tilslut din SPA3102 LINE socket til din BT master vægkontakten, enten ved hjælp af en kendt-god RJ11-BT kabel (f.eks en gammel modem kabel), eller ved hjælp af den medfølgende RJ11-RJ11 kabel plus en RJ11-BT adapter (f.eks Maplins kode AR34M ).
Plug master socket adapter (f.eks Maplins kode VD36P) i SPA3102's PHONE stikket. Du skulle nu have en BT socket hængende din SPA3102.
Plug din BT telefonen (r) i master socket adaptor.
Du kontrollere, at dit SPA3102 er slukket (frakoblet elnettet). Når slukket, den SPA3102 forbinder LINE til telefonen socket direkte, og vi vil prøve denne forbindelse.
Løft telefonen håndsæt. Du skulle høre en klartone. Prøv kræver et telefonnummer, som din mobil eller 0800 144 144 (BT chargecard automatiseret service). Hvis dette ikke virker, skal dine kabler er forkert.
Brug en mobiltelefon til at ringe din normale hjem fastnet nummer. Din fastnet telefon bør ring som normalt. Hvis dette ikke virker, højst sandsynligt du bruger en sekundær adapter (ingen ring kondensator) i stedet for en master-adapter (med ring kondensator). Hvis du er desperat, kan du bruge et ekstra ADSL-filter til at konvertere en sekundær adapter til en master-adapter.
Løft ringede telefonen og tale med dig selv. Hvis dette ikke virker, skal dine kabler er forkert. På grund af ekko aflysning på moderne BT udvekslinger, du kan blive nødt til at trykke på receiveren eller gøre nogle tung vejrtrækning (ooh-er) for at høre dig selv. Må ikke gå yderligere, indtil du er sikker på, at din telefon kabler er korrekt.
Det næste afsnit taler om at konfigurere dit SPA3102 indstillinger. Indtil dette er helt afsluttet, og som kan tage omkring en halv time, vil du ikke være i stand til at foretage eller modtage opkald via SPA3102 på den måde, du normalt forventer. Derfor:

Hvis du har en kone, teenage datter, housemates eller andres sandsynligvis vil foretage eller modtage fastnet phonecalls for den næste halve times tid, afbryde din SPA3102 fra master socket, udvidelser og telefoner. Plug din normale telefoner tilbage i BT master stikkontakt, som hvis du ikke har en SPA3102. Kontroller, at du kan ringe ind og få en klartone som normalt.
Indstil SPA3102's Web Server til at lytte på WAN Side

Linksys antage, at du vil bruge SPA3102 som både en VOIP router og et netværk router. Jeg vil påtage sig dette ikke er tilfældet for dit indenlandske situation. Jeg vil antage, at du allerede har en eksisterende, arbejde og separate bredbånds router, at du fortsat ønsker at benytte.
Problemet med min nye antagelse er, at vi har brug for at aktivere web konfiguration værktøj til internettet (WAN) socket om SPA3102. Som standard er denne kun arbejder for Ethernet (LAN) socket. Hvis du ikke bruger en anden eksisterende bredbånds-router, ændre denne er farlig, og kan give alle adgang til din VOIP router, herunder tillader hackere at foretage opkald på telefonregningen og giver mulighed for hackere at få adgang til din computer netværk.
Du har måske bemærket, at stikkene på SPA3102 er farve-kodede, og at indikatoren lyser skifte farve mellem rød, grøn og orange. Da som én ud af tolv hvide mænd, jeg er farve-blind (rød-grøn farve vision mangelfuld), vil jeg ikke henvise til disse farver.

Tilslut computeren til SPA 3102 Ethernet-stik. Du kan gøre dette enten direkte ved hjælp af et crossover-kabel (nemmest) eller indirekte, via din eksisterende netværk.
Skift din computers IP-adresse til 192.168.1.2 med en netmask af 255.255.255.0. Gateway'en kan hvad du vil, sådan som 192.168.1.242 (imaginære).
Tilslut din SPA3102 til lysnettet og kontrollere, at nogle lygter, alle lygter, tænder. Spørg mig ikke hvad farve.
Brug en webbrowser til at 192.168.1.1. Du bør se Linksys Phone Adapter konfigurationsside. Hvis ikke, din SPA3102 kan bruge en anden IP-adresse og netmask - se dokumentationen i feltet for at finde ud af hvad.
Klik Admin login - avanceret - Router - WAN setup og ændre Connection Type til statisk IP. Skift den statiske IP, Netmaske, Gateway og Primær DNS til de korrekte værdier. F.eks på mit netværk alle computere er 192.168.0.something og bredbånd router er 192.168.0.255, så jeg bruger 192.168.0.252 som min Statisk IP, 255.255.255.0 som netmasken, 192.168.0.255 som både gatewayen og primær DNS.
Er begge internettet (WAN) og Ethernet (LAN) på samme subnet? F.eks. begge har 192.168.0.x eller begge har 192.168.1.x IP-adresser? Hvis ja, så brug "LAN Setup" side til at ændre den Ethernet-adresse og subnet til noget andet (f.eks 192.168.100.1 netmask 255.255.255.0).
På WAN Setup side, hvis du kender en NTP-server (tid server), skal du indtaste det i Primær NTP Server boks. Anden måde bruge nogen Stratum 2 UK NTP-server fra dette link. Dette vil betyde, at log-filerne og sidste opkald detaljer har den korrekte dato og klokkeslæt. Må ikke bekymre dig om dette andet.
Under Remote Management, ændre: Enable WAN Web Server: Ja
Klik på Send alle ændringer og vent 5 sekunder eller deromkring.
Hvis du har brugt et crossover-kabel, skal du fjerne den og tilslutte din computer tilbage til LAN igen. Skift din IP-adresse tilbage til hvad din LAN normalt anvender (f.eks DHCP). Check at du stadig kan få adgang til internettet.
Fjern kablet fra SPA3102's Ethernet-stik.
Plug din SPA3102's Internet stikket i din LAN. Ja, du tilslutte dit LAN til WAN socket, som jeg forklarede i mine antagelser ovenfor.
Gå til den statiske IP du har tildelt til SPA3102. Du bør se konfigurationsside igen.
Du bør ikke bruge Ethernet-stikket igen.
Indstil SPA3102 bruge British Telecom Standards

Ingen tvivl om du har bemærket den amerikanske tv-programmer, at deres telefoner har en anden ring - en enkelt lang ring i stedet for vores britiske to hurtige ringe. Nå, den dårlige nyhed er, at der er masser af andre forskelle, som tonehøjden af dialling tone, og SPA3102, selv om de er forsynet med et britisk netstikket, har fabrikken misligholdelse af USA. Så vil vi bruge lidt tid omkonfigurering det skal lyde og agere som en britisk telefonlinje.
Huske på, at dialling tone og ringetoner vil du i sidste ende får, når alt er gjort, ikke vil blive genereret af din lokale BT telefoncentral, som det er nu. Den SPA3102 vil skabe sin egen ringetone, sine egne dial tone, sin egen Banke tone, alting. Det vil kun oprette forbindelse til din BT linje, når der er behov for, såsom et indgående opkald. Så for, at dine eksisterende BT telefon håndsæt til at arbejde, og hvad vigtigere er, din kone ikke at klage over telefonen gør underlige ting, vi er nødt til at sikre den handler lige så meget som en BT linje som muligt.
Mange, men ikke alle, af følgende indstillinger blev taget fra den fremragende dokument "Sipura UK Regional Settings" af Paul Hayes af ProVu.com . Andre indstillinger blev taget fra Voxilla.com fora. Tak alle.

Gå til den statiske IP du har tildelt til SPA3102.
Klik Admin login - Avanceret - Voice - Regional og foretag følgende ændringer: Dial Tone: 350 @ -19,440 @ -22; 10 (* / 0 / 1 +2)
Ring tilbage: 400 @ -20,450 @ -20; * (.4/.2/1 +2, .4/2/1 +2)
Optagettone: 400 @ -20; 10 (.375/.375/1)
Omorganiser tone: 400 @ -20; 10 (* / 0 / 1)
SIT 1 tone: 950 @ -16,1400 @ -16,1800 @ -16; 20 (.330/0/1, .330/0/2, .330/0/3, 0/1/0)
MWI dial tone: 350 @ -19,440 @ -22; 10 (.75/.75/1 +2)
CWT1 kadencen: 30 (.1 / 2)
CWT2 kadencen: 30 (.25/.25, .25/.25, .25 / 5)
CWT frekvens: 400 @ -10
Ring 1 kadencen: 60 (.4/.2, .4 / 2)
Ring 2 kadencen: 60 (1 / 2)
Ring 3 kadencen: 60 (.25/.25, .25/.25, .25/1.75)
Ring 4 kadencen: 60 (.4/.8)
Ring 5 kadencen: 60 (2 / 4)
Tidszone: GMT
FXS Port Impedans: 370 +620 | | 310nF
Caller ID Method: ETSI FSK Med PR (UK)
Sommertid Regel: start = 3/1/7/2: 0:0; udgangen = 10/1/7/2: 0:0; spare = 1:0:0
Disse indstillinger gør klartone, ringetone og andre toner lyder som BT.
Flyt til PSTN side og under PSTN-To-VOIP Gateway Setup, ændre: PSTN VOIP Gateway Enable - nr.
Det betyder, at SPA3102 bør aldrig besvare telefonen automatisk, så de eksisterende husstand telefoner og telefonsvarer for at besvare opkald. Hvis du agter at bruge SPA3102 til at gøre mere avancerede ting såsom voicemail eller ring omdirigering, vil du sikkert ønske, at dette Ja, men det er uden for rammerne af dette dokument.
Stadig på PSTN side, under FXO Timer Values afsnit, at foretage følgende ændringer: PSTN Svar Delay - 60
Det betyder, at SPA3102 bør kun besvare telefonen automatisk efter 60 sekunder, så beboerne eller de eksisterende husstand telefonsvarer en fuld minut til at samle op telefonen. Hvis du agter at bruge SPA3102 til at gøre mere avancerede ting såsom voicemail eller ring omdirigering, kan du sandsynligvis vil have en kortere værdi, men det er uden for rammerne af dette dokument.
Stadig på PSTN side, under PSTN Disconnect Detection afsnit, at foretage følgende ændringer: Detect CPC: ja
Opdage Polariteten Tilbageførsel: ingen
Detect PSTN Long Silence: ja
PSTN Long Silence Duration: 30
PSTN Silence Threshold - Very High
Min CPC Varighed: 0,09
Detect Disconnect Tone: ja
Disconnect Tone - 400 @ -30; 20 (* / 0 / 1)
Disse ændringer skulle sikre, at opkald ikke får ved et uheld faldt på grund af SPA3102 forveksle mærkelige lyde eller stille volumen for en frakobling.
Stadig på PSTN side, under international kontrol, at foretage følgende ændringer: FXO Port Impedans: 370 +620 | | 310nF
OnHook Hastighed: 3ms (ETSI)
Nuværende Begrænsning Enable: ja
Ring Validering Time: 256ms
Ring Angivelse Frist: 512ms
Ring Timeout: 640ms
Disse indstillinger er flere ting at gøre din linje BT kompatibel, herunder forsinkelser, for at læse CallerID om indgående opkald.
Skift til Linje 1 side, og under VoIP reserveløsning Til PSTN check: Auto PSTN reserveløsning: Ja
Dette betyder, at hvis din internetforbindelse ikke lykkes, vil det opkaldsadgang via BT.
Stadig på Line 1 side, under Dial Plan: Dial Plan: (x. <: @ gw0>)
Alarmnummer: 999
Vi er nu klar til at afprøve systemet igen. Den SPA3102 bør nu ruten alle indgående og udgående opkald via BT linje selv når tændt. Hvis du har taget ud af stikket den SPA3102 fra din phoneline og håndsæt, skal du sætte det ind

Løft telefonen håndsæt. Du skulle høre en klartone. Prøv kræver et telefonnummer, som din mobil eller 0800 144 144 (BT chargecard automatiseret service). Hvis dette ikke virker, skal dine kabler er forkert.
Brug en mobiltelefon til at ringe din normale hjem fastnet nummer. Din fastnet telefon bør ring som normalt.
Løft ringede telefonen og tale med dig selv. På grund af ekko aflysning på moderne BT udvekslinger, du kan blive nødt til at trykke på receiveren eller gøre nogle tung vejrtrækning (ooh-er) for at høre dig selv. Hvis det ikke virker, så prøv at strømkablet tages ud af til SPA3102. Hvis det virker, når SPA3102 er slukket, er problemet med din konfiguration. Hvis det ikke virker, når SPA3102 er slukket, er problemet med dine kabler.
Når alt fungerer, er vi nu klar til at begynde at dirigere opkald over internettet.

Picking en VOIP SIP Provider

SIP (session indledningen protocol) er den åbne standard for VOIP. Det betyder, at masser af virksomheder, kan alle bruge den samme protokol. Det er også den protokol, som din SPA3102 anvendelser. Skype, i skrivende stund (januar 2008) ikke bruger SIP, og du vil ikke kunne bruge Skype med din SPA3102.
Der er masser af SIP VOIP-udbydere at vælge imellem. De fleste af dem vil have satser langt billigere end BT. Google for "VoIP SIP opkald" og vælge en, der har de billigste priser for de destinationer eller typer af opkald, du foretager oftest. For eksempel, min kone gør en masse 01 og 02 opkald, men jeg undertiden kalder min søster i Holland.
Husk, at BT's nationale og lokale fastnet opkald er temmelig billigt, selv om den billigste tarrif. Mange VOIP-selskaber tilbyder bundtet, rummelig eller fri fastnet minutter i en periode, hvis du bruger et bestemt beløb, så du skal vælge en af disse.
Nogle eksempler for at få dig i gang:

WebCallDirect.com (samme selskab som Voip-Billige og SipDiscount)
SipGate.co.uk
MyWebCalls.com
Babble.net
MyVoipProvider.com - Lister mange udbydere Jeg foreslår du lægger om fem eller ti pounds på kontoen i første omgang. Nogle udbydere kan tage dette i euro eller US Dollars. I øjeblikket bruger WebCallDirect, så jeg vil bruge det i min konfiguration eksempler.
Når du har en konto hos en VoIP SIP udbyder, skal du kende SIP konfiguration detaljer. Disse kan normalt ses på FAQ eller teknisk support sider. WebCallDirect's SIP konfiguration detaljer her.
Nogle udbydere giver dig mulighed for at bruge dit eget telefonnummer, samt og i stedet for dit brugernavn, at logge på, så din Caller ID vil blive vist for folk, du ringer. Dette er påkrævet, for at dit navn for at vise sig som den, der ringer op, når du ringer din vens mobiltelefon, f.eks. Hvis du ikke gør det, din Caller ID vil sandsynligvis blive tilbageholdt, og de personer, du ringer ikke vide, at det er Dem, der ringer.
Du kan være nødt til at gøre nogle særlige form for registrering hos din VOIP udbyderen at bekræfte, at du virkelig gøre egne at telefonnummer. F.eks WebCallDirect kræver, at du downloade og køre deres MS-Windows-program og brug den konto indstillingsmuligheder for at bekræfte dit telefonnummer med et test opkald. Når du har gjort dette, behøver du ikke at bruge den downloadede program nogensinde igen - hvilket er godt så vidt jeg er bekymret, da jeg bruger Linux det meste af tiden.
Mange VOIP SIP-udbydere, der giver konkrete anvisninger på, SPA3102 eller SPA3000 antage, at du ønsker at route alle udgående opkald via dem. Dette er ikke tilfældet for os, som vi ønsker at rute 100, 151, 999 og 0800 opkald via BT stadig. Også vi kan, på et senere tidspunkt ønsker at ruten forskellige opkald via mere end en VOIP SIP udbyder (den ene kan være billigere for UK opkald, et andet billigere for internationale opkald). Derfor ignorere alle instruktioner, der fortæller dig om at udfylde den Proxy og registrering afsnit, da dette vil rute alle opkald via den pågældende leverandør som standard!

Gå til SPA3102 konfigurationsside og vælg Admin login - Avanceret - Voice - Linje 1.
Lad Proxy og registrering afsnittet tom selvom din VOIP SIP-udbyderen anbefaler, at du udfylder det i.
Sæt din VOIP SIP udbyder indstillingerne i henhold Gateway Accounts - Gateway 1. For eksempel mine oplysninger er: Gateway 1: +441242000000@ sip.Webcalldirect.com
GW1 NAT Mapping Enable: ingen
GW1 Auth ID: myusername
GW1 Password: MinAdgangskode
... hvor jeg erstatte +441242000000 med mit hjem telefonnummer, som jeg har registreret hos min udbyder for opkalds-id, myusername er min konto navn og MinAdgangskode er overraskende, min adgangskode.
Hvis du ikke, eller ikke kan registrere dit hjem sammen med din VOIP udbyderen for udgående Caller ID, derefter erstatte +441242000000 med dit userid (f.eks myusername). Ja, det betyder at det bliver opført to gange - én gang i Gateway 1 felt, og igen i GW1 Auth ID område.
Under Dial Plan, ændre dette til: Dial Plan: (x. <: @ gw1>)
Bemærk, at du har skiftet fra gw0 (Gateway Zero) til gw1 (Gateway One). Gateway Zero er din BT linje, også kendt som PSTN eller potter. Gateway One er din VOIP SIP-udbyder. Tid til en anden prøve!

Fra din BT håndsæt, dial din mobiltelefon ved hjælp af fuld international standard. For eksempel, hvis min britiske mobil nummer er 07711 456789, så ville jeg ringe 0044 7711 456789. Efter et øjeblik, det skal ring. Tal for dig selv, skal du trykke på receiveren eller gøre nogle tunge åndedræt for at bekræfte det virker. Bare rolig, vi vil tilføje i nogle regler, så du ikke behøver at ringe op til den fulde internationale nummer, senere.
Nu forsøger dialling operatøren på 100. Dette bør ikke og dermed bevise, at dine opkald går via internettet fordi der ikke er nogen operatør på VOIP system. Bare rolig, vi vil tilføje i nogle regler, således at operatøren og lokale opkald arbejde som normalt, senere. Må ikke gå yderligere indtil de prøver, som forventet (dvs. du kan ringe til din mobil ved hjælp af det internationale nummer, men du kan ikke telefonistekspedition).

Konfigurere en Dial Plan

Nummerskiven plan er bestemmende for, hvilke udgående opkald rute over hvilket netværk - normal BT online eller internettet. Jeg vil give dig et opkald planlægge, hvilke ruter operatør fejl, katastrofe-og gratisnumre over BT linje, ruter lokalt, nationalt, mobil-og internationale opkald over internettet, og forbud bibliotek forespørgsler og præmiesats numre.

Gå til SPA3102 konfigurationsside og vælg Admin login - Avanceret - Voice - Linje 1.
Under Dial Plan, ændre dette til: Dial Plan: (100 <: @ gw0> | 999 <: @ gw0> | 112 <: @ gw0> | 151 <: @ gw0> | 1471 <: @ gw0> | 0 [58 ] 0x. <: @ gw0> | 00x. <: @ gw1> | <0:0044> [12] x. <: @ gw1> | <0:0044> [67] x. <: @ gw1> | 084x . <: @ gw1> | <087:004487> x. <: @ gw1> | <: 00441242> [2-8] x. <: @ gw1> | 118! | 09!)
(alle på én linje)

Du er nødt til at justere denne dial plan for din lokale numre. Ændre lidt i slutningen, at siger 00441242, så den passer til din lokale home dialling code. Jeg bor i Cheltenham området, så min lokale kode er 01242 og den internationale version er 00.441.242. Hvis du bor i Birmingham, din lokale kode er 0121 og du gerne ændre det til 0.044.121. Hvis du bor i London, din lokale kode er 020 og du gerne ændre det til 004.420. Sørg for, at du ikke ændrer tegnene eller kolon omkring den.
Her er en alternativ plan, hvis du blot ønsker at ruten mobil, internationale numre og ikke-geografiske over internettet, og fortsætte med at have lokale og nationale fastnet numre dirigeres over BT. Grundlæggende er den eneste forskel er, at vi bruger gw0 i stedet for gw1 for 01, 02 osv. numre. Dial Plan: (100 <: @ gw0> | 999 <: @ gw0> | 112 <: @ gw0> | 151 <: @ gw0> | 1471 <: @ gw0> | 0 [58] 0x. <: @ Gw0> | 00x. <: @ gw1> | <0:0044> [12] x. <: @ gw0> | <0:0044> [67] x. <: @ gw1> | 084x. <: @ gw1> | < 087:004487> x. <: @ gw1> | <: 00441242> [2-8] x. <: @ gw1> | 118! | 09!)
(alle på én linje)
Du kan læse mere om at tilpasse din egen kalder planen, for eksempel for at ruten forskellige numre via forskellige udbydere, ved at kigge i "SPA ATA Admin Guide", som kan fås fra Linksys website, eller direkte fra denne Linksys OSS side. De svarer til, men ikke det samme som, POSIX regulære udtryk. Der er også en masse diskussion om Voxilla.com fora.

Foretag masser af korte, billige test opkald og check på din web-baseret VOIP betragtning, at de vil over internettet. Hvis du har BT papirløs fakturering, kan du også kontrollere, om BT.com at du ikke bliver opkrævet for opfordrer BT.
Nej, virkelig, Kontroller, at dit opkald bliver dirigeres korrekt før de foretager masser af langvarige internationale opkald! Det tager kun en tastefejl at ændre gw1 til gw0 og dine opkald vil løbe op et dyrt BT regningen. Hvis du gør ikke allerede har Banke med BT, så en måde at tjekke opkald routing er: Ring til et nummer, som bør rute over internettet. Lad dette opkald i gang. Så på samme tid, skal du bruge din mobil for at ringe til din fastnet-nummer. Hvis det er engageret (optaget), så du har gjort noget galt - det er ringer via BT! Hvis det ringer, så er det arbejde - og på den normale opkaldsstation du vil høre et roligt "Banke på" bip i baggrunden. Yup, det SPA3102 genererer sin egen Banke system!

Og sidst

Hvis du tidligere har haft et rummeligt-opkald pakke med BT, så når du er overbevist om, at indgående og udgående opkald virker som forventet, så glem ikke at nedsætte din BT pakke. Typisk betyder dette, "BT Sammen Option 1".
Den SPA3102's Call Waiting kan ikke være helt slukket. Den SPA3102 kan ikke generere en optagettone for indgående opkald på BT online, hvis du allerede på et VOIP opkald over internettet, fordi travlt toner genereres på BT udveksling. Stedet, når du er på et VoIP-opkald, og et andet opkald kommer på BT online, vil du høre stille lyde i baggrunden. Du kan enten ignorere dem, eller du kan lægge ned håndsættet, og det vil ring med de nye indgående opkald. Hvis du har et R (Recall)-knappen på din telefon, kan du bruge denne i stedet for at skifte mellem Det to opkald samtidig holde dem begge i gang!
Bemærk, at både min opfordring planer stadig tillade 1471 til ruten over BT, at høre nummeret på det sidste opkalds. Hvis du derefter trykke på 3 for at vende tilbage indkaldelsen, vil dette også rute via BT og du vil blive opkrævet på BT satser i stedet for VOIP satser. Hvis du allerede ejer opkaldsstation med Caller ID skovhugst, du ikke virkelig har brug for 1471, så du kan forhindre 1471 i at blive kaldt ved blot at fjerne de 1471: <: @ gw0> | bit fra dialling planen. Til at udføre et opkald Retur bruger VOIP (som et alternativ til 1471-3), fra dialtone dial * 69. Dette vil kalde den sidste indgående opkalds-id.

Du kan ikke trykke på 5 for at bruge BT Ringback, for når du får en engageret (travlt) tone og ønsker at starte et opkald, så snart de bliver tilgængelige. Stedet, når du får en engageret tone, lægge telefonen ned i et par sekunder, og derefter fra den dialtone dial * 07 for Automatic Call Back. Den SPA3102 vil derefter forsøge at ringe nummeret op hvert 30. sekund og vil ringe, når den er tilgængelig. Det vil give op efter 30 minutter.
Hvis din internetforbindelse matricer, men strømmen er stadig i gang, opfordrer vil rute via BT. Hvis din internetforbindelse er ikke for pålidelige, og du er bekymret for dermed ubevidst kører på en stor BT regning, om Line 1 side, under VoIP reserveløsning Til PSTN, ændre: Auto PSTN reserveløsning: Ingen

BT kort koder som * 55 * for en alarm opkald vil ikke fungere, fordi de kolliderer med eksisterende SPA3102 særlige koder. Jeg ved ikke, hvordan man får BT kort koder til arbejde. Hvis du finder ud af, bedes du email mig andrew@aoakley.com . Den SPA3102 er i stand til meget mere, end vi har konfigureret her. Du kan bruge det for at få billige internationale opkald fra din mobil, ved at konfigurere den til at anerkende din mobil opkalds-id og besvare disse opkald med en international dialling tone. Du kan bruge den til at interface til en asterisk software telefon exhange og oprette din helt egen voicemail helvede. Du kan bruge det til at gemme dine foretrukne telefonnumre og få adgang til dem med en kortere sekvens. Plus partier, mange flere - læs den manuelle og fora for at få flere ideer.

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 14. oktober 2008, 10:24
Donor-Gruppen

Wow .. at store ..

Nogen form for retssag eller noget BT kan bringe op på dette? Bet vil de ikke kunne lide det.
Old 14. oktober 2008, 11:05
Redaktør Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af 4D (Fordy (Ford) Ollie View Post
Wow .. at store ..

Nogen form for retssag eller noget BT kan bringe op på dette? Bet vil de ikke kunne lide det.
Nej, jeg tror ikke, theres noget galt med det overhovedet.

Mange virksomheder bruger meget lignende praksis med PSTN (normal telefonlinje) for failover

Old 14. oktober 2008, 11:08
Donor-Gruppen

Yea, jeg tror min 6. form gør det samme, eller i det mindste den anvender VOIP for telefoner, I dunno, hvis det har en normal jord linje som et fejlsikkert selv.

Mit system: Første OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Bundkort:
Gigabyte GA-35.-DS3L
RAM Hukommelse:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Grafikkort (r):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (e):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk drev (r):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Sag / PSU:
Corsair VX450
Køling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
om bord / angiveligt 10Meg jomfrupulp kabel
Monitor (s):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 21 oktober 2009, 16:12
Ny Medlem Gruppen

Jeg har brugt tjenesten i et stykke tid nu, og at være ærlig, er det ikke for godt. Selv om udstyret virker som det skal, den tjeneste er fint, men en stor del af tiden, det 10v adaptor standser arbejdet og blokerer både min fastnet og BBV opkald, som ikke er godt! Dette så betyder, at jeg er nødt til at nulstille og opsætte adapteren igen - det tager kun et par minutter, men det er stadig en stor smerte, når det skal ske de fleste dage (mindst én gang). Jeg er fristet til at opgive på Bredbånd Talk-tjenesten for et stykke tid og vende tilbage til det når det er måske lidt mere ud af sin alpha fase af udviklingen, men jeg ønsker ikke at betale for noget, jeg ikke kan bruge . Det bedrøver mig, fordi jeg har været en trofast kunde hos BT i årevis og har aldrig haft et problem indtil nu. BT har optaget mig over telefonen, at dette produkt er endnu ikke klar til det offentlige, måske det bliver bedre med tiden.
Old 22 oktober 2009, 16:03
Redaktør Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Phenom View Post
Jeg har brugt tjenesten i et stykke tid nu, og at være ærlig, er det ikke for godt. Selv om udstyret virker som det skal, den tjeneste er fint, men en stor del af tiden, det 10v adaptor standser arbejdet og blokerer både min fastnet og BBV opkald, som ikke er godt! Dette så betyder, at jeg er nødt til at nulstille og opsætte adapteren igen - det tager kun et par minutter, men det er stadig en stor smerte, når det skal ske de fleste dage (mindst én gang). Jeg er fristet til at opgive på Bredbånd Talk-tjenesten for et stykke tid og vende tilbage til det når det er måske lidt mere ud af sin alpha fase af udviklingen, men jeg ønsker ikke at betale for noget, jeg ikke kan bruge . Det bedrøver mig, fordi jeg har været en trofast kunde hos BT i årevis og har aldrig haft et problem indtil nu. BT har optaget mig over telefonen, at dette produkt er endnu ikke klar til det offentlige, måske det bliver bedre med tiden.
Jeg er ikke helt sikker på, hvilken service du taler om, men fra hvad tutorial var tyder på, ville du ikke bruger nogen af BT's telefonitjenester, snarere særskilt stemme luftfartsselskaber.

Jeg har brugt det for det seneste år nu, og at være ærlig det har fungeret upåklageligt.

Sige, at jeg er ikke overbevist om du ikke spare så mange penge i forhold til en billig familie kalder planen fra BT.

Men den virkelige fordel for mig er vores fastnet er en frygtelig brummer på det med et kryds nogensinde 5 sekunder, hvilket gør det forfærdelig at lytte til. Men, internet stemme er krystalklar.

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.