mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-mail, VoIP & IM Overleg

Register

Slick VOIP systeem met gebruik van normale telefoons - Goedkoop bellen everywere

Reply

Thread Tools
Old 13 okt 2008, 12:26
Moderator Groep

Default Slick VOIP systeem met gebruik van normale telefoons - Goedkoop bellen everywere

Veel mensen willen het idee van goedkope telefoongesprekken router via het internet, en Skype en andere soortgelijke diensten hebben opgedaan in populariteit, maar ze zijn nog niet echt veel gebruikt in de meeste huishoudens.

Er zijn nogal wat redenen voor, maar vooral dat u normaal gesproken moeten worden op uw computer, of de pc wordt ingeschakeld, of het is te ingewikkeld of lastig voor iedereen te gebruiken.

Voordat ik te ver, ik schatting als u op dit moment meer dan £ 20 op een BT-factuur per maand, daarna alle setup kosten worden betaald uit in 3 maanden, en u kunt genieten van de besparingen!

Als u met BT, dan is het merendeel van de internationale gesprekken zijn duur. Zelfs als u zich aanmeldt voor een van hun pakketten, betaalt u nog steeds een heleboel, zelfs als u geen gebruik maken van alle gesprekken.

Ook onze lijn kwaliteit met BT minder is dan ideaal, als gevolg van sommige dodgey telefoonlijnen van de uitwisseling, en een grote verzameling van elektriciteit pylonen die werken bij ons, en de meest vervelende van alles is een constante kruis op de telefoonlijn te wijten aan onze elektrische omheining.

Ten derde, met een normale telefoonlijnen kunt alleen een oproep op een moment. Met VOIP, je kunt twee op hetzelfde moment, of een komen en een gaan. U kunt zelfs veel meer dan twee.

VOIP belooft op te lossen dit alles riduclously goedkoop tot gratis bellen overal in de wereld, kristalheldere kwaliteit en meerdere inkomende en outboudn oproepen.

Mijn doel toen ik omgezet onze Home / Bureau VOIP waren:
  • Het is te idioot bewijs. Daarmee bedoel ik niets kan er anders aan iedereen met behulp van de telefoon. Dezelfde draadloze telefoons iedereen gebruikt op het moment moet blijven.
  • Onze inkomende nummer moet blijven. Nee die zal instemmen met een wijziging van het nummer.
  • De BT antwoordapparaat dienst moet blijven, en overweegt zij in feite bieden deze gratis aan de normale abonnementskosten, theres geen reden om niet te blijven gebruiken.
  • Er moet een failover naar de normale BT lijn, dus als de stroom wordt, of het internet matrijzen, we kunnen nog steeds bellen.
Met dit in het achterhoofd, begon ik te onderzoeken VOIP hardware. Na veel lezen, veel vragen, veel gehannes over, en uiteindelijk succes, werd ik bewust van een webpagina, waarop ik een link naar een iets later, wat verklaart everythign erg goed. Ik wou dat ik deze pagina gevonden, voordat ik begon gehannes met spullen voor echt!

Hoe dan ook, de manier waarop het allemaal werkt is nu:

Ik heb normale lijnenverhuur van BT, die £ 10,50 per maand. We hadden een andere lijn, opnieuw £ 10.50, dat werd vroeger gebruikt voor de Office-lijn, maar dit is niet meer nodig, dankzij VOIP gebruikt exclusivel op kantoor. Meer hierover later.

Gehecht aan het huis van BT is een Linksys SPA3102, die in feite een mini telefoon uitwisseling. U sluit hem aan op de telefoonlijn, en ook in uw breedband router, en een normale telefoon in als goed.

Wanneer iemand vraagt de normale BT telefoonlijn, gaat de telefoon, ik kan oppakken als normaal, als het doesnt get beantwoord, BT antwoordapparaat raapt het op en registreert de boodschap.

Wanneer ik een uitgaand gesprek, ik heb twee opties.
  • Gewoon in een aantal normaal zoals u zou doen met een normale telefoonlijn, routes het gesprek over het internet, over de meest kosteneffectieve voor de aard van de oproep (Europees, internationaal, mobiel, enz.). De beller en ontvanger geen ander weten, behalve het kost bijna niets om te bellen.
  • Als ik typ # 9 voordat het nummer in, dan krijgt die via de normale BT telefoonlijn. Dus we gebruiken alleen wanneer we moeten, als zij de kosten van de normale gesprekskosten van BT.
  • Als ik inbel 999, 1471, 1571, enz. de oproep automatisch wordt verstuurd over de BT telefoon, omdat de BT specifieke codes moeten gaan meteen door naar BT, nummers 999 en via de telefoon lijn: de hulpdiensten kunt u uw telefoonnummer .
  • Als het internet overlijdt, worden alle oproepen naar het normale BT telefoonlijn.
  • Indien het vermogen sterft, de oproepen worden allemaal naar de BT telefoonlijn.
Over het algemeen, iedereen in het huis is erg gelukkig, en we hebben onze telefoonrekening aanzienlijk. Dan wil ik nu eigenlijk hebben gratis telefoongesprekken overal in de wereld voor een onbeperkte hoeveelheid tijd.

Dus vind je het idee van gratis telefoongesprekken, het gebruik van al uw bestaande telefoons?

Zo ja, dan moet je naar deze personen site:

http://www.aoakley.com/articles/2008-01-08.php

Andrew Oakley, die schreef deze pagina, heeft uitstekend werk verricht van de beschrijving van alle stappen die nodig zijn, in detail. Ik kon zelfs geen hoop op te schrijven beter mezelf.

Als iemand vragen heeft over dit voel je vrij om te vragen in deze draad, of start een nieuwe. Ik zal proberen te helpen zoveel ik kan.

Zo niet, ga naar de Voxilla fora, want dat is waar het echte VOIP deskundigen uithangen.

Ik heb hieronder een kopie van de handleiding, maar het kan gemakkelijker lezen als je naar zijn site.

Citaat:
Heb je een BT lijn? Wilt u goedkoop bellen via het internet, maar niet wilt kopen aparte telefoons, geen gebruik wilt maken van een headset en niet wilt hebben om uw PC ingeschakeld? Gebruik wilt maken van uw normale huishoudelijke telefoons te maken VOIP gesprekken terwijl nog ontvangst inkomende gesprekken op uw normale BT-nummer?
Dit is een redelijk uitgebreide handleiding voor de Linksys SPA3102 British Telecom en een lijn in een binnenlandse situatie. Het heeft ook specifieke configuratie details voor WebCallDirect.com, maar werkt met alle VOIP SIP-provider.
Als u op dit moment meer dan 20 pond per maand op uw BT factuur, dan verwacht ik dat deze installatie terug te betalen £ 45 de kosten van de SPA3102 in minder dan 3 maanden.

Aannames

Je hebt een Linksys SPA3102 VOIP router / analoge telefoon adapter. Veel van deze tips zijn ook van toepassing op de SPA3000.
U hebt een telefoonlijn BT (British Telecom landlijnen) met een master stopcontact.
U hebt uitbreiding bedrading voor uw gsm dat eindigt met een BT-plug momenteel aangesloten op de BT master stopcontact, of heeft u er slechts een toestel (of een draadloze DECT-basisstation) en heeft een BT-plug die is momenteel aangesloten op de BT kapitein wandcontactdoos.
U heeft een vast nummer te beginnen 01 of 02 (bijvoorbeeld 020 Londen, 01242 Cheltenham enz.)
U wenst te blijven ontvangen van binnenkomende gesprekken op uw BT vast nummer.
U wenst te maken van alle uitgaande oproepen in rekening gebracht met behulp van VOIP (bijv. lokale nummers, 01 en 02 nationale nummers, 0845 lokale nummers, 07 mobiele nummers, 00 internationale nummers, enz.)
U wenst te blijven maken van alle gratis bellen met behulp van BT (bijv. 100 Operator, 151 Gebreken, 999 Alarmnummer, 0800 antwoordnummer)
Je hebt een Cat5/RJ45 bekabeld netwerk met breedband internet in je huis. Tegen minimale u een bestaande, werken, aparte breedband router met een reserve RJ45 LAN-aansluiting.
U hebt een computer (MS-Windows, Mac, Linux, wat is het) met een web browser (Internet Explorer, Safari, Firefox, ongeacht) aangesloten op de LAN.
U weet hoe u het IP-adres en netmask van uw computer.
Weet je wat het subnet, netmask, gateway en domeinnaam servers van uw netwerk zijn, en u weet dat een reserveonderdelen statisch IP-adres dat u kunt toewijzen aan uw SPA3102.
Je hebt een vrouw, vriendin, dochter of soortgelijke tiener die 1) loopt enorme telefoonrekeningen en 2) dringt aan op het gebruik van normale BT telefoons. Ons doel is om veel minder telefoonrekening, terwijl de vrouw / vriendin / tiener dochter blijft bijna niets aan het feit we routing uitgaande gesprekken via het internet. In wezen, geld besparen en zoveel mogelijk zeurende. Op dit punt zou ik willen herinneren aan alle lezers die ik hou van mijn vrouw Melissa heel, heel veel.

Je zal ook moeten

Een mobiele telefoon, dus je kunt ring jezelf te testen dingen.
Een krediet-of debetkaart, waar te kopen aantal initiële krediet op een VOIP-account, voor het maken van telefoongesprekken.
Een lengte van de netwerk-kabel (straight through) zodanig dat je kunt aansluiten op uw SPA3102 in zowel het netwerk en de BT master stopcontact tegelijk.
HETZIJ een netwerkswitch (uw breedband router kan ook een schakelaar), of een lengte van CROSSOVER netwerkkabel, zodat je verbinding kunt maken met de SPA3102 via uw computer.
HETZIJ een bekende goede RJ11-stekker aan BT-plug-kabel (bijvoorbeeld uit een oude modem) of een RJ11-aansluiting op BT-plug adapter, bijvoorbeeld. Maplins code AR34M. U kunt gebruik maken van de RJ11-BT-adapter om de RJ11 kabel die bij uw SPA3102. Merk op dat RJ11 is een andere grootte van RJ45. Als u een oude modem lood, worden zich ervan bewust dat sommige zijn 2-draden dwars door (kan werken), een 4-draden dwars door (werkt) en een 2-draden gekruist over (zeldzaam, maar zal niet werken).
Een RJ11 stekker op BT kapitein socket adapter ring met condensator, bijvoorbeeld. Maplins code VD36P. Merk op dat dit niet een "secundaire adapter" (dat heeft geen condensator, zodat je niet hoort de telefoon ring), noch een RJ45 BT kapitein (RJ11 niet RJ45). De condensator is belangrijk. Het slaat een klein bedrag van de heffing die is uitgebracht in twee korte uitbarstingen te maken van een ring-ring geluid. Oorspronkelijk is deze burst was genoeg om een elektrische motor, of een hendel aan een electromagneet, om een bel. Britse BT telefoonlijnen zijn gebleven met dit systeem, en BT compatibele telefoons niet ring tenzij zij ontvangen deze uiteenspatten van charge-hoewel hun ring van elektronische in plaats van een gemotoriseerde bel! Uw BT master stopcontact bevat een condensator, maar het effect daarvan is verloren als je via de SPA3102, omdat uw telefoons zijn niet meer direct aangesloten op de master aansluiting aan de muur de SPA3102 is een beetje telefoon exhange in haar eigen recht ! Zo heeft u voor het toevoegen van een condensator tussen de SPA3102 en uw BT-toestellen, zodat zij ring. Zonder de condensator, u kunt nog steeds bellen en gebeld worden, maar de telefoons zal nooit ring.
Let op het verschil tussen de "BT master stopcontact" (de plaats waar de telefoonlijn komt u aan bij uw huis) en de "BT master socket adapter" (een korte kabel met een RJ11 stekker aan het ene uiteinde en een BT-aansluiting met een condensator in op het andere).

Bedrading Tot de telefoonverbindingen

Sluit niet de SPA3102 op het net nog niet. We gaan dit doen met wat zij uitgeschakeld.
Haal uw telefoons / uitbreiding bedrading van uw BT master stopcontact (de eerste BT wandcontactdoos waar de telefoonlijn eerst uw huis).
Sluit uw SPA3102 de LINE-aansluiting naar uw BT master stopcontact, met behulp van een bekend-goed-BT RJ11 kabel (bv een oude modem kabel) of met behulp van de meegeleverde RJ11-RJ11 kabel plus een RJ11-BT-adapter (bijv. Maplins code AR34M ).
Steek de master-socket adapter (bijv. Maplins code VD36P) in de SPA3102 is PHONE stopcontact. U moet nu een BT socket opknoping uw SPA3102.
Plug je BT telefoon (s) in de master-socket adapter.
Controleer of uw SPA3102 is uitgeschakeld (losgekoppeld van het lichtnet). Wanneer uitgeschakeld, de SPA3102 wordt aangesloten op de LINE-aansluiting op de telefoon rechtstreeks, en gaan we voor het testen van deze verbinding.
Til de telefoon toestel. U hoort een kiestoon. Probeer het bellen van een telefoonnummer, zoals uw mobiele of 0800 144 144 (BT chargecard geautomatiseerde service). Als dit niet werkt, is uw bekabeling is verkeerd.
Gebruik van een mobiele telefoon naar uw normale ring thuis vast nummer. Uw vaste telefoon moet ring als normaal. Als dit niet werkt, de meeste kans dat u met behulp van een secundaire adapter (geen ring condensator) in plaats van een master-adapter (met ring condensator). Als je wanhopig bent, kunt u een reservebatterij ADSL filter te converteren een secundaire adapter in een master-adapter.
Pick up the beltoon telefoon en praten met jezelf. Als dit niet werkt, is uw bekabeling is verkeerd. Wegens annulering echo op moderne BT uitwisselingen, u zou kunnen hebben om op de receiver of wat zware ademhaling (ooh-er) om te horen jezelf. Heb niet verder totdat u zeker dat uw telefoon bekabeling correct is.
De volgende afdelingen praten over het configureren van je SPA3102 instellingen. Zolang dit niet is voltooid, kan met ongeveer een half uur, zal u niet kunnen bellen of gebeld worden via de SPA3102 op de wijze die u normaal zou verwachten. Daarom:

Als u een vrouw, tiener dochter, huisgenoten of iemand anders waarschijnlijk wilt maken of ontvangen van telefoongesprekken vast voor het komende half uur of zo, koppelt uw SPA3102 van de kapitein socket, uitbreidingen en telefoons. Plug je normale telefoons terug in de BT master stopcontact als u niet over een SPA3102. Controleer of u kunt ring in en ontvang een kiestoon als normaal.
Stel de SPA3102's Web Server te luisteren op de WAN-Side

Linksys neem aan dat u met behulp van de SPA3102 als een VOIP router en een netwerk router. Ik ga ervan uit dat dit niet het geval is voor uw eigen situatie. Ik ga ervan uit dat u al een bestaande, werken, aparte breedband router die u wenst te blijven gebruiken.
Het probleem met mijn nieuwe uitgangspunt is dat we nodig hebben voor het activeren van de web configuratie tool voor het internet (WAN)-aansluiting op de SPA3102. Standaard staat dit werkt alleen voor de Ethernet (LAN) aansluiting. Als u geen gebruik maakt van een andere bestaande breedband router, het veranderen van deze onveilig is, en kan iedereen toegang tot uw VOIP router, met inbegrip van die hackers om gesprekken op je telefoonrekening, zodat hackers om toegang te krijgen tot uw computer netwerk.
Je hebt misschien gemerkt dat de aansluitingen op de SPA3102 zijn kleurgecodeerd en dat de indicator licht van kleur veranderen tussen rood, groen en oranje. Aangezien, zoals een op twaalf witte mannen, ik ben kleurenblind (rood-groene kleur visie deficiënte), ik zal niet verwijzen naar deze kleuren.

Sluit uw computer naar de SPA 3102 op de Ethernet-aansluiting. U kunt dit doen, hetzij rechtstreeks, via een crossover-kabel (makkelijkste manier) of indirect via uw bestaande netwerk.
Wijzig uw computer het IP-adres 192.168.1.2 met een netmask van 255.255.255.0. De gateway kan worden wat je wilt, zoals 192.168.1.242 (denkbeeldige).
Sluit uw SPA3102 aan de netspanning en controleer dat sommige lampen, verlichting, inschakelen. Vraag me niet wat kleur.
Gebruik een webbrowser aan te 192.168.1.1. U ziet nu de Linksys Phone Adapter configuratiepagina. Zo niet, je SPA3102 kunnen worden met behulp van een ander IP-adres en netmask - zie de documentatie in het vak om te weten wat.
Klik op Admin login - geavanceerde - Router - WAN-setup en verandering Verbinding Type aan statische IP. Wijzig de Static IP, netmask, gateway en Primary DNS op de juiste waarden. Bijvoorbeeld, op mijn netwerken alle computers zijn 192.168.0.something en de breedband router is 192.168.0.255, dus ik gebruik 192.168.0.252 als mijn Static IP, als het netmask 255.255.255.0, 192.168.0.255 als de gateway en primaire DNS.
Zijn zowel het internet (WAN) en Ethernet (LAN) op hetzelfde subnet? Bijv. Beide hebben 192.168.0.x of beide hebben 192.168.1.x IP-adressen? Zo ja, gebruik de "LAN Setup" pagina kunt u de Ethernet-adres en subnet naar iets anders (bv 192.168.100.1 netmask 255.255.255.0).
Op de WAN Setup pagina, als u weet een NTP-server (de server), voert u deze in de Primary NTP Server doos. Anders gebruiken Stratum 2 UK NTP-server via deze link. Dit betekent dat de log-bestanden en laatste gesprek details over de juiste datum en tijd. Maakt u zich geen zorgen over dit anders.
Onder Remote Management, wijzigen: Schakel WAN Web Server: Ja
Klik op Verzenden Alle wijzigingen en wacht 5 seconden of zo.
Als u gebruik hebben gemaakt van een crossover kabel, verwijderen en sluit de computer terug naar de LAN opnieuw. Wijzig uw IP-adres terug naar wat uw LAN normaal gebruik (bijvoorbeeld DHCP). Controleer of u nog steeds toegang tot het internet.
Verwijder de kabel van de SPA3102 de Ethernet-aansluiting.
Sluit uw SPA3102 de Internet-aansluiting in je LAN. Ja, u bent uw LAN inpluggen in de WAN-aansluiting, zoals ik in mijn veronderstellingen hierboven.
Blader naar het statische IP-u hebt toegewezen aan de SPA3102. Je moet kijken naar de configuratie pagina opnieuw.
Je moet niet nodig gebruik te maken van de Ethernet-aansluiting opnieuw.
Stel de SPA3102 te gebruiken British Telecom Standaarden

Geen twijfel die u heeft gemerkt op de Amerikaanse tv-programma's die hun toestel hebben een andere ring - een enkele lange ring in plaats van onze Britse twee snelle ringen. Nou, het slechte nieuws is dat er een heleboel andere verschillen, zoals de toonhoogte van de nummers toon, en de SPA3102, ondanks wordt geleverd met een Engelse stekker, heeft fabrieksinstellingen van de VS. Dus we worden uitgaven enige tijd herconfigurerende het geluid en handelen als een Britse telefoonlijn.
Houd er rekening mee dat de nummers toon en beltonen die u zult krijgen als alles klaar is, zal niet worden gegenereerd door uw lokale BT telefooncentrale zoals het nu is. De SPA3102 zal haar eigen beltoon, eigen kiestoon, haar eigen oproep wacht toon, alles. Het zal alleen verbinding te maken met uw BT lijn als het moet, zoals een inkomend gesprek. Dus om uw bestaande BT telefoon toestellen te werken, en nog belangrijker, je vrouw niet te klagen over de telefoon doet vreemd spul, moeten we ervoor zorgen dat besluiten zo veel als een BT lijn mogelijk.
Veel, maar niet alle, van de volgende instellingen werden overgenomen uit het uitstekende document "Sipura VK Regionale Instellingen" door Paul Hayes van ProVu.com . Andere instellingen werden overgenomen uit de Voxilla.com forums. Bedankt allemaal.

Blader naar het statische IP-u hebt toegewezen aan de SPA3102.
Klik op Admin login - Geavanceerd - Voice - Regionale en breng de volgende wijzigingen: Dial Tone: 350 @ -19,440 @ -22, 10 (* / 0 / 1 +2)
Ring terug: 400 @ -20,450 @ -20; * (.4/.2/1 +2, .4/2/1 +2)
Bezettoon: 400 @ -20; 10 (.375/.375/1)
Nabestelling Tone: 400 @ -20, 10 (* / 0 / 1)
SIT 1 toon: 950 @ -16,1400 @ -16,1800 @ -16; 20 (.330/0/1, .330/0/2, .330/0/3, 0/1/0)
MWI kiestoon: 350 @ -19,440 @ -22; 10 (.75/.75/1 +2)
CWT1 cadans: 30 (.1 / 2)
CWT2 cadans: 30 (.25/.25, .25/.25, .25 / 5)
CWT frequentie: 400 @ -10
Ring 1 cadans: 60 (.4/.2, .4 / 2)
Ring 2 cadans: 60 (1 / 2)
Ring 3 cadans: 60 (.25/.25, .25/.25, .25/1.75)
Ring 4 cadans: 60 (.4/.8)
Ring 5 cadans: 60 (2 / 4)
Tijdzone: GMT
FXS Port Impedance: 370 +620 | | 310nF
Caller ID Method: ETSI FSK Met PR (UK)
Zomertijd Regel: start = 3/1/7/2: 0:0; eind = 10/1/7/2: 0:0; besparen = 1:0:0
Deze instellingen maken de kiestoon, beltoon en andere tonen klinken als BT.
Ga naar de PSTN-pagina en onder PSTN-To-VoIP Gateway Setup, verandering: VOIP PSTN Gateway inschakelen - Geen
Dit betekent dat de SPA3102 nooit antwoord geven op de telefoon automatisch, zodat de bestaande huishoudelijke telefoons en antwoordapparaat te beantwoorden oproepen. Als u van plan gebruik te maken van de SPA3102 te doen meer geavanceerde dingen zoals voicemail of bel herverzenden, zul je waarschijnlijk willen deze ook Ja, maar dat ligt buiten de scope van dit document.
Nog op de PSTN-pagina, onder de FXO Timer Values sectie, de volgende wijzigingen: PSTN Answer Delay - 60
Dit betekent dat de SPA3102 mag alleen antwoord geven op de telefoon automatisch na 60 seconden, zodat bewoners of de bestaande huishoudelijke antwoordapparaat een volle minuut te halen de telefoon. Als u van plan gebruik te maken van de SPA3102 te doen meer geavanceerde dingen zoals voicemail of bel herverzenden, zul je waarschijnlijk willen een kortere waarde, maar dat ligt buiten de scope van dit document.
Nog op de PSTN-pagina, onder de PSTN Koppel Detectie sectie, de volgende wijzigingen: Detect CPC: ja
Detect Polarity Reversal: geen
Detecteren PSTN lange stilte: ja
PSTN lange stilte Duur: 30
PSTN Silence Threshold - Zeer hoog
Min CPC Duur: 0.09
Detecteren Koppel Tooninstellingen: ja
Koppel Tooninstellingen - 400 @ -30; 20 (* / 0 / 1)
Deze veranderingen moeten ervoor zorgen dat de gesprekken niet per ongeluk krijgen gedaald als gevolg van de SPA3102 vergissing vreemde geluiden of rustige volume voor een afsluiting.
Nog op de PSTN-pagina, onder internationaal toezicht, maakt de volgende wijzigingen: FXO Port Impedance: 370 +620 | | 310nF
OnHook Snelheid: 3ms (ETSI)
Huidige Beperking inschakelen: ja
Ring Validation Time: 256ms
Ring Vermelding Vertraging: 512ms
Ring Timeout: 640ms
Deze instellingen zijn meer dingen om uw lijn BT compatibel, inclusief een vertraging die te lezen CallerID op inkomende gesprekken.
Wijziging van de Lijn 1 pagina, en onder VoIP Fallback Om PSTN controleren: Auto PSTN Fallback: Ja
Dit betekent dat als je internetverbinding uitvalt, zal het inbellen via BT.
Nog steeds op de lijn 1 pagina, onder Dial Plan: Dial Plan: (x. <: @ gw0>)
Emergency Number: 999
We zijn nu klaar voor het testen van het systeem opnieuw. De SPA3102 moet nu route alle inkomende en uitgaande gesprekken via de BT lijn zelfs wanneer ingeschakeld. Als u unplugged de SPA3102 van uw telefoonlijn en handsets, sluit hem weer inch

Til de telefoon toestel. U hoort een kiestoon. Probeer het bellen van een telefoonnummer, zoals uw mobiele of 0800 144 144 (BT chargecard geautomatiseerde service). Als dit niet werkt, is uw bekabeling is verkeerd.
Gebruik van een mobiele telefoon naar uw normale ring thuis vast nummer. Uw vaste telefoon moet ring als normaal.
Pick up the beltoon telefoon en praten met jezelf. Wegens annulering echo op moderne BT uitwisselingen, u zou kunnen hebben om op de receiver of wat zware ademhaling (ooh-er) om te horen jezelf. Als dit niet werkt, probeert u de bevoegdheid om de SPA3102. Als het werkt wanneer de SPA3102 is uitgeschakeld, is het probleem met uw configuratie. Als het niet werkt wanneer de SPA3102 is uitgeschakeld, is het probleem met de bekabeling.
Zodra alles werkt, we zijn nu klaar om te beginnen met het routeren van gesprekken over het internet.

Picking a VOIP SIP Provider

SIP (Session Initiation Protocol) is de open standaard voor VoIP. Dit betekent dat veel bedrijven kunnen gebruiken allemaal hetzelfde protocol. Dit is ook het protocol dat uw SPA3102 gebruikt. Skype, op het moment van schrijven (januari 2008) maakt geen gebruik van SIP en u zult niet in staat gebruik te maken van Skype met uw SPA3102.
Er zijn veel SIP VOIP-aanbieders te kiezen. De meeste van hen zullen de tarieven veel goedkoper dan BT. Google voor "voip sip gesprekken" en kies een met de goedkoopste tarieven voor de bestemmingen of soorten oproepen die u het vaakst. Bijvoorbeeld, mijn vrouw maakt een perceel van 01 en 02 gesprekken, maar ik af en toe mijn zus in Nederland.
Vergeet niet dat BT de nationale en lokale vaste gesprekken zijn vrij goedkoop, zelfs op de goedkoopste tarrif. Veel bedrijven bieden VOIP gebundeld, inclusief vaste of vrije minuut voor een periode als u gedurende een bepaalde hoeveelheid, dus kies een van deze.
Enkele voorbeelden om u te gaan:

WebCallDirect.com (zelfde bedrijf als Voip-Goedkope en SipDiscount)
SipGate.co.uk
MyWebCalls.com
Babble.net
MyVoipProvider.com - Lijsten vele aanbieders Ik stel je over vijf of tien kilo op de rekening in eerste instantie. Sommige providers kan dit in euro's of Amerikaanse dollars. Ik heb op dit ogenblik WebCallDirect, dus ik zal het gebruik van deze in mijn configuratie voorbeelden.
Zodra u een account met een VOIP SIP-provider, moet u weten wat de SIP-configuratie details. Deze kunnen meestal te vinden op de FAQ of technische ondersteuning's. WebCallDirect de SIP-configuratie details zijn hier te vinden.
Sommige providers kunt u gebruik maken van uw eigen telefoonnummer, alsook en in plaats van uw gebruikersnaam in te loggen, zodat uw beller-ID wordt getoond aan mensen die u belt. Dit is nodig om uw naam te laten zien als de beller wanneer u ring van je vriend op de mobiele telefoon, bijvoorbeeld. Als u dit niet doet, wordt uw beller-ID zal waarschijnlijk niet worden geleverd, en mensen die je ring niet weten dat u belt.
Mogelijk moet u doen sommige speciale soort van inschrijving met uw VoIP-provider om te bevestigen dat u echt dat eigen telefoonnummer. Bijvoorbeeld, WebCallDirect moet u downloaden en uitvoeren van hun MS-Windows-toepassing en gebruik het met opties te bevestigen van uw telefoonnummer met een test gesprek. Zodra u dit heeft gedaan, hoeft u geen gebruik te maken van het gedownloade applicatie ooit weer - dat is goed wat mij betreft, als ik gebruik Linux meest van de tijd.
Veel VOIP SIP-providers die specifieke instructies voor de SPA3102 of SPA3000 van uitgaan dat u wilt route alle uitgaande gesprekken via hen. Dit is niet het geval voor ons, als we willen route 100, 151, 999 en 0800 oproepen via BT nog steeds. Ook wij kunnen op een later tijdstip, wilt route verschillende oproepen via meer dan een VOIP SIP-provider (een goedkoper kunnen worden voor het Verenigd Koninkrijk verzoekt, een ander goedkoper voor internationale gesprekken). Daarom negeren eventuele aanwijzingen dat u in te vullen en de Proxy Registratie afdeling, want dit zal de route alle oproepen via die aanbieder bij verstek!

Ga naar de SPA3102 configuratie-pagina en selecteer Admin login - Geavanceerd - Voice - Lijn 1.
Laat de Proxy-en Registratie gedeelte leeg zelfs als uw VOIP SIP-provider raadt u vult het in.
Zet uw VOIP SIP-provider-instellingen in het kader van Gateway Accounts - Gateway 1. Bijvoorbeeld, mijn gegevens zijn: Gateway 1: +441242000000@ sip.Webcalldirect.com
GW1 NAT Mapping Enable: geen
GW1 Auth ID: myusername
GW1 Password: mijnwachtwoord
... waar ik vervangen +441242000000 met mijn eigen telefoonnummer dat ik heb geregistreerd met mijn provider voor beller-ID, myusername is mijn account naam en mijnwachtwoord is verrast, mijn wachtwoord.
Als u dit niet, of niet kan, schrijf uw eigen nummer met uw VOIP-provider voor uitgaande Caller ID, dan in de plaats +441242000000 met uw userid (vb. myusername). Ja, dit betekent dat het wordt ingevoerd twee keer - een keer in de Gateway 1 veld, en opnieuw in de GW1 Auth ID veld.
Onder Dial Plan, verander dit naar: Dial Plan: (x. <: @ gw1>)
Merk op dat je hebt gewijzigd van gw0 (Gateway Nul) aan gw1 (Gateway One). Gateway Nul is uw BT lijn, ook wel bekend als PSTN of POTS. Een gateway is uw VOIP SIP-provider. Tijd voor een andere test!

Vanuit uw BT-toestel, bel je mobiele telefoon via het volledige internationale norm. Bijvoorbeeld, als mijn Britse mobiele nummer is 07711 456789, dan zou ik dial 0044 7711 456789. Na een moment, moet ring. Praat met jezelf, tik op de ontvanger of wat zware ademhaling te bevestigen dat het werkt. Maak je geen zorgen, we gaan toe te voegen in een aantal regels, zodat er niet om het volledige internationale nummer, later.
Nu proberen nummers op de exploitant van 100. Dit mag niet en dus bewijzen dat uw gesprekken gaan via het internet omdat er geen exploitant op de VOIP-systeem. Maak je geen zorgen, we gaan toe te voegen in een aantal regels, zodat de exploitant en het lokale gesprekken werk als normaal, later. Heb niet verder totdat de tests werkt zoals verwacht (bijv. kunt u bellen met uw mobiele telefoon met behulp van de internationaal nummer, maar je kunt niet bellen met de exploitant).

Configureer een Dial Plan

Het inbelnummer plan bepaalt welke uitgaande oproepen route over welk netwerk - normale BT lijn of internet. Ik ga je een gesprek plannen welke routes exploitant, fouten, nood-en gratis nummers in de lijn van BT, routes lokale, nationale, mobiele en internationale gesprekken over het internet, en verboden inlichtingen nummers en betaalnummers.

Ga naar de SPA3102 configuratie-pagina en selecteer Admin login - Geavanceerd - Voice - Lijn 1.
Onder Dial Plan, verander dit naar: Dial Plan: (100 <: @ gw0> | 999 <: @ gw0> | 112 <: @ gw0> | 151 <: @ gw0> | 1471 <: @ gw0> | 0 [58 ] 0x. <: @ gw0> | 00x. <: @ gw1> | <0:0044> [12] x. <: @ gw1> | <0:0044> [67] x. <: @ gw1> | 084x . <: @ gw1> | <087:004487> x. <: @ gw1> | <: 00441242> [2-8] x. <: @ gw1> | 118! | 09!)
(allen op een lijn)

Je moet passen deze dial plan voor uw lokale nummers. Wijzig de bits op het einde, dat zegt 00441242, die overeenkomen met uw lokale huis netnummer. Ik woon in het Cheltenham gebied, dus mijn lokale code is 01242 en de internationale versie is 00441242. Als u live in Birmingham, uw lokale code is 0121 en u wilt veranderen in 0044121. Als je woont in Londen, uw lokale code 020 en je zou veranderen in 004420. Zorg ervoor dat u niet de chevrons of colon eromheen.
Hier is een alternatief plan als je gewoon wilt route mobiele, internationale nummers en niet-geografische over het internet, en blijven met de lokale en nationale vaste nummers gerouteerd via BT. Eigenlijk het enige verschil is dat we gebruik gw0 in plaats van gw1 voor 01, 02 enz. nummers. Dial Plan: (100 <: @ gw0> | 999 <: @ gw0> | 112 <: @ gw0> | 151 <: @ gw0> | 1471 <: @ gw0> | 0 [58] 0x. <: @ Gw0> | 00x. <: @ gw1> | <0:0044> [12] x. <: @ gw0> | <0:0044> [67] x. <: @ gw1> | 084x. <: @ gw1> | < 087:004487> x. <: @ gw1> | <: 00441242> [2-8] x. <: @ gw1> | 118! | 09!)
(allen op een lijn)
Je kunt meer lezen over het aanpassen van uw eigen oproep plan, bijvoorbeeld bij de route verschillende nummers via verschillende aanbieders, door te kijken in de "SPA ATA Admin Guide" die kunnen worden verkregen uit de Linksys website, of rechtstreeks uit deze Linksys FAQ-pagina. Ze zijn vergelijkbaar met, maar niet hetzelfde als reguliere POSIX-expressies. Er is ook veel discussie over de Voxilla.com forums.

Zorg veel Kortom, goedkoop test gesprekken en controle op uw web-based VOIP account dat ze gaan over het internet. Als u BT papierloze facturering, kunt u ook controleren op BT.com dat u niet in rekening worden gebracht voor oproepen op BT.
Nee, echt, Controleer dat uw gesprekken worden gerouteerd correct alvorens veel langdurige internationale gesprekken! Er zijn maar een typfout te veranderen gw1 aan gw0 en uw gesprekken zal aanloop een dure BT factuur. Als u nog niet al Call Waiting met BT, dan een manier om te controleren oproep routing is: Bel een aantal dat moet de route over het internet. Laat dit gesprek gaan. Dan, op hetzelfde tijdstip, gebruikt u uw gsm te bellen met uw vaste nummer. Als dit is ingeschakeld (druk), dan moet je iets verkeerd hebt gedaan - is het bellen via BT! Als het ringen, dan is het werken - en op de normale toestellen hoort u een rustige "Call Waiting" piep op de achtergrond. Yup, de SPA3102 genereert zijn eigen Call Waiting systeem!

En tot slot

Als u eerder een inclusieve aanroepen pakket met BT, dan wanneer u bent ervan overtuigd dat de inkomende en uitgaande gesprekken werken zoals verwacht, vergeet dan niet om uw BT pakket. Doorgaans betekent dit "BT Samen Optie 1".
De SPA3102's Call Waiting niet volledig kan worden uitgeschakeld. De SPA3102 kan niet leiden tot een drukke toon voor inkomende oproepen op de BT lijn, als u al over een VOIP bellen via het internet, omdat drukke tonen worden gegenereerd op de BT-uitwisseling. Plaats, wanneer u zich op een VOIP-oproep en een gesprek binnenkomt op de BT lijn, hoort u rustig piept op de achtergrond. U kunt ofwel negeren, of u kunt de handset en het gaat met de nieuwe inkomende oproep. Als u een R (Recall) knop op uw toestel, dan kunt u dit gebruiken in plaats om over te schakelen periode de twee gesprekken tegelijk beiden gaan!
Merk op dat zowel van mijn gesprek plannen nog steeds mogelijk om de route meer dan 1471 BT, te horen dat het nummer van de laatste beller. Als u vervolgens op 3 om terug te keren de oproep, zal dit ook de route via BT en u zal worden aangerekend op BT-tarieven in plaats van VOIP tarieven. Indien u reeds eigen handsets met Caller ID te loggen, heb je niet echt nodig 1471, zodat u kunt voorkomen dat vanaf 1471 wordt opgeroepen door het verwijderen van de 1471: <: @ gw0> | beetje uit de nummers plan. Voor het uitvoeren van een Call Return gebruik van VOIP (als alternatief voor 1471-3), uit de kiestoon dial * 69. Dat zal de laatste inkomende beller-ID.

U kunt geen druk op 5 tot en gebruik van BT Ringback, voor als je die een (drukke) toon en wilt beginnen met een gesprek, zodra deze beschikbaar zijn. Integendeel, als je een geëngageerde toon, leg de telefoon voor een paar seconden, daarna uit de kiestoon dial * 07 voor Automatic Call Back. De SPA3102 zal dan proberen om het nummer te bellen om de 30 seconden en gaat wanneer hij beschikbaar is. Het geeft na 30 minuten.
Als uw internetverbinding sterft, maar de macht is nog steeds gaande, gesprekken zullen route via BT. Als je internetverbinding niet al te betrouwbaar, en je bent ongerust over dus onbewust lopen een groot BT factuur, op de lijn 1 pagina, onder VoIP Fallback Om PSTN, verandering: Auto PSTN Fallback: Nee

BT korte codes zoals * 55 * voor een alarm bel werkt niet, omdat ze botsen met de bestaande SPA3102 speciale codes. Ik weet niet hoe je BT korte codes te werken. Als u erachter te komen, neem dan email me andrew@aoakley.com . De SPA3102 is in staat veel, veel meer dan we hier geconfigureerd. Je kunt het gebruiken om goedkoop internationaal bellen vanaf uw mobiele, door te erkennen dat het configureren van uw mobiele beller-ID en antwoord die gesprekken met een internationale nummers toon. U kunt het gebruiken om een interface naar Asterisk software telefoon exhange en creëer uw eigen voicemail hel. Je kunt het gebruiken voor het opslaan van uw favoriete nummers en toegang met een kortere sequentie. Plus nog veel meer - lees de handleiding en forums voor meer ideeën.

Mijn Systeem: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Moederbord:
Asus P5Q Pro
RAM Geheugen:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
Uitgestrekt
Optische Drive (s):
Sony al een Cheapo.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Koeling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 geval fans.
Netwerk / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 14 okt 2008, 10:24
Donor Groep

Default Slick VOIP systeem met gebruik van normale telefoons - Goedkoop bellen everywere

Wow .. dat is geweldig ..

Enige vorm van proces of iets BT kunnen brengen op dit? Inzet ze niet leuk vinden.
Old 14 okt 2008, 11:05
Moderator Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4D (Fordy (Ford) Ollie View Post
Wow .. dat is geweldig ..

Enige vorm van proces of iets BT kunnen brengen op dit? Inzet ze niet leuk vinden.
Nee, ik denk niet dat theres iets mis is met het op alle.

Veel bedrijven hanteren zeer soortgelijke praktijken, met het PSTN (gewone telefoonlijn) voor failover

Old 14 okt 2008, 11:08
Donor Groep

Ja, ik denk dat mijn 6e vorm doet hetzelfde, of althans het gebruik VOIP voor telefoons, I dunno als zij een normale vaste lijn als een failsafe wel.

Mijn Systeem: Eerste OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Moederbord:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM Geheugen:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Sound Card:
aan boord
Hard Drive (s):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optische Drive (s):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Koeling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Netwerk / Internet:
aan boord / zogenaamd 10Meg maagd kabel
Monitor (s):
ViewSonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 21 oktober 2009, 16:12
Nieuw Lid Fractie

Ik gebruik de dienst voor een tijdje nu, en om eerlijk te zijn, het is niet al te goed. Hoewel de apparatuur werkt zoals het zou moeten, is de service prima, maar veel van de tijd, de 10V adapter stopt met werken en blokken zowel mijn vaste en BBV oproepen die niet goed is! Dit betekent dan dat ik opnieuw in te stellen en het opzetten van de adapter opnieuw - dit duurt slechts een paar minuten, maar het is nog steeds een enorme pijn bij het moet worden de meeste dagen (minstens een keer) gedaan. Ik ben geneigd op te geven de Broadband Talk-service voor een tijdje en kom terug om het eens het is misschien een beetje meer uit van de alpha fase van ontwikkeling, maar ik wil niet te betalen voor iets dat ik niet kan gebruiken . Dit verdriet mij, omdat ik een trouwe klant van BT al jaren en hebben nooit een probleem gehad tot nu toe. BT hebben toegegeven aan mij over de telefoon dat dit product is nog niet klaar voor het publiek, misschien zal beter in de tijd.
Old 22 oktober 2009, 16:03
Moderator Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phenom View Post
Ik gebruik de dienst voor een tijdje nu, en om eerlijk te zijn, het is niet al te goed. Hoewel de apparatuur werkt zoals het zou moeten, is de service prima, maar veel van de tijd, de 10V adapter stopt met werken en blokken zowel mijn vaste en BBV oproepen die niet goed is! Dit betekent dan dat ik opnieuw in te stellen en het opzetten van de adapter opnieuw - dit duurt slechts een paar minuten, maar het is nog steeds een enorme pijn bij het moet worden de meeste dagen (minstens een keer) gedaan. Ik ben geneigd op te geven de Broadband Talk-service voor een tijdje en kom terug om het eens het is misschien een beetje meer uit van de alpha fase van ontwikkeling, maar ik wil niet te betalen voor iets dat ik niet kan gebruiken . Dit verdriet mij, omdat ik een trouwe klant van BT al jaren en hebben nooit een probleem gehad tot nu toe. BT hebben toegegeven aan mij over de telefoon dat dit product is nog niet klaar voor het publiek, misschien zal beter in de tijd.
Ik ben niet helemaal zeker welke dienst u praten, maar van wat de tutorial was voorgesteld, zou je niet met een van telefoon-diensten van BT, in plaats van aparte stem luchtvaartmaatschappijen.

Ik gebruik het voor het afgelopen jaar nu, en om eerlijk te zijn heeft feilloos gewerkt.

Zeggen dat ik niet overtuigd ben je dat veel geld besparen versus een goedkope familie oproep plan van BT.

Maar het echte voordeel voor mij is onze vaste lijn heeft een vreselijke buzz op met een teek steeds 5 seconden waardoor het vreselijk om naar te luisteren. Echter, internet stem is glashelder.

Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
VoIP-communicatie en WoW Black Magic E-mail, VoIP & IM Overleg 3 De 7 augustus 2008 13:46
Telefoons Dev0115 Off Topic Discussie 21 30 apr 2007 15:08
Mobiele Telefoons BlueEew Off Topic Discussie 5 18 mrt 2007 05:16
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.