![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
Jeg har på fornemmelsen, at jeg bør være i stand til at løse dette mig selv, på trods af ugers prøver kan jeg ikke .....Hvis jeg får en e.mail med billeder, reklamer .. i, er der ofte et billede, og der er råd,''at vide mere klik her''. så jeg klikker der, og der sker ikke noget, jeg kan sende den til mine favoritter, men ofte dont genere, medmindre det haster .. Det er bare så irriterende,,, hvis du kan hjælpe, ville være taknemmelig. Beth |
|
| |||
| |||
| Lyder som du Mor spyware. Hvad e-mail og beskyttelse software bruger du? |
|
| |||
| |||
| Første gang om dette, håber jeg gør det ordentligt. re. irriterende e problem .. Outlook Express, for e-mail, og AVG proptection .. Elizabeth |
|
| |||
| |||
| Nå Elizabeth, Jeg er ked af at sige, at du har en eller anden form for virus, spyware, malware. Din virusbeskyttelse software gør meget lidt i portecting pc'en. Jeg går stærkt antyder, at få en af følgende virusbeskyttelse software og gøre en fuld systemscanning. Når det er gjort, opdatere Windows med alle de nyeste sikkerhedsopdateringer. 1. BitDefender Antivirus 2. Kaspersky Anti-Virus 3. Norton AntiVirus Alle de følgende score: 90% eller højere nøjagtighed sats. Hope that helps. Skål! |
|
| |||
| |||
| Hej, vil gøre det på én gang, og takker så meget for din hjælp, jeg havde et problem med min gamle computer et stykke tid siden, Den mand, der reparerede det installeret AVG, og fortalt mig, at det var det bedste, naturligvis han var meget forkert , virkelig gratefull. Elizabeth |
|
| |||
| |||
| Hej, jeg har lært alle virusbeskyttelse, stadig det samme problem. Hvis jeg har en e.mail med noget i det, der siger, 'Klik her for mere om dette''eller''Klik her for at gå til et andet websted''. Jeg klikker på det, og der sker ikke noget .. PLEASE kan nogen hjælpe mig med at løse dette problem,,, |
|
| |||
| |||
| Elizabeth Fra hvad jeg kan se, at du kan have en manglende Outlook Express Security Download mangler. Kan du plejer at se på http://support.microsoft.com/ph/2578 Der er mange ting her kan du finde svar på problemet. |