![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
Minulla on tunne, että minun pitäisi pystyä ratkaisemaan tästä itse, vaikka viikon yrittää en voi .....Jos saan e.mail kanssa kuvia, mainoksia .. vuonna, on usein kuvan ja on neuvontaa,''tietää enemmän napsauta tästä''. joten napsauta siellä ja mitään ei tapahdu, voin lähettää sen suosikkeina, mutta usein dont vaivautua, ellei se on kiire .. Se on vain niin ärsyttävää,,, jos voit auttaa, olisin kiitollinen. Beth |
|
| |||
| |||
| Kuulostaa olet Milloin vakoiluohjelmista. Mitä e-mail ja suojaa ohjelmistoja käytät? |
|
| |||
| |||
| Ensimmäisen kerran tämän, toivon Teen sen oikein. re. ärsyttävää e ongelma .. Outlook Express, että sähköposti ja AVG proptection .. Elizabeth |
|
| |||
| |||
| No Elizabeth, Olen pahoillani, että sinulla on jonkinlainen virus, spyware, haittaohjelma. Sinun viruksentorjuntaohjelmistoja ei hyvin vähän portecting tietokoneeseen. Olen vahvasti ehdottaa saada yksi seuraavista viruksentorjuntaohjelmistoja ja tehdään täysi järjestelmän tarkistus. Kun tehtävä, päivittää ikkunoita kaikki uusimmat tietoturvapäivitykset. 1. BitDefender Antivirus 2. Kaspersky Anti-Virus 3. Norton AntiVirus Kaikki seuraavat pisteet 90% tai suurempi tarkkuus verokantaa. Toivon, että auttaa. Hurraa! |
|
| |||
| |||
| Hei, Will tehdä sen kerran, ja kiitos paljon apuanne, minulla oli ongelma minun vanha tietokoneella jonkin aikaa sitten, mies, joka korjataan se asennetaan AVG, ja kertoi minulle, että oli paras, ilmeisesti hän oli hyvin väärässä , todella gratefull. Elizabeth |
|
| |||
| |||
| Hei, olen saanut kaikki Virussuojaustoimintojen, edelleen sama ongelma. Jos minulla on e.mail kanssa mitään se, jossa lukee "napsauta tästä saadaksesi lisätietoja tästä''tai''napsauta tästä siirtyäksesi eri sivustoon''. I klikkaa sitä, ja mitään ei tapahdu .. PLEASE voi kukaan auttaa minua tämän ongelman ratkaisemiseksi,,, |
|
| |||
| |||
| Elizabeth Mistä voin nähdä teidät voi olla puuttuva Outlook Express Security Lataa puuttuu. Voit tapana tarkastella http://support.microsoft.com/ph/2578 On monia asioita tässä saatat löytää vastaus tähän ongelmaan. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Pienet overclocking ongelma .... | Jimmy Hat | CPUs, Emolevyt & RAM | 13 | 6. Huhtikuu 2008 17:05 |
| Hieman harmittaa BIOS ongelma | Axegrinder | General Software Chat | 10 | 23. helmikuu 2008 17:59 |
| Happy Xmas,,, mutta Annoying ongelma | alwaysasking | Web Design, Hosting & SEO | 3 | 26. Joulukuu 2007 11:55 |
| Pienet Langallinen verkko-ongelma | loves2spooge | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 5 | 18. Joulukuu 2007 10:55 |
| Yahoo Mail ongelma | dfr200764 | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 2 | 8. Joulukuu 2007 13:15 |
| Thread Tools | |
| |