mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-mail, VoIP & IM Overleg

Register

Klein, maar zeer vervelend e.mail probleem

Reply

Thread Tools
Old 13 december 2008, 09:33
Nieuw Lid Fractie

Default Klein, maar zeer vervelend e.mail probleem

Ik heb het gevoel dat ik zou moeten kunnen oplossen dit mijn zelfvertrouwen, ondanks weken probeer ik niet kan .....
Als ik een e.mail met foto's, reclame .. in, is er vaak een foto en er is advies,''meer te weten klik hier''.
dus ik klik daar en er niets gebeurt, kan ik stuur het naar mijn favorieten, maar vaak dont lastig, tenzij het dringend is ..
Het is net zo vervelend,,, als je kan helpen, zou het op prijs stellen.
Beth
Old 13 december 2008, 19:42
Nieuw Lid Fractie

Klinkt alsof je Hava spyware. Wat e-mail en bescherming software gebruikt u?
Old 14 december 2008, 03:04
Nieuw Lid Fractie

Eerste keer op dit, hoop ik doe het goed. re. vervelende e probleem ..
Outlook Express voor e-mail, en AVG proptection .. Elizabeth
Old 14 december 2008, 14:35
Nieuw Lid Fractie

Nou Elizabeth,

Het spijt me om te zeggen dat je wel een soort van virus, spyware, malware. Uw virusprotectie software doet zeer weinig portecting uw pc. Ik stel voor om een van de volgende anti-virussoftware en doe een volledige systeemscan uit. Eenmaal gedaan, update ramen met de nieuwste beveiligingsupdates.

1. BitDefender Antivirus
2. Kaspersky Anti-Virus
3. Norton AntiVirus

Alle van de volgende gast van 90% of hogere nauwkeurigheid tarief.

Hoop dat het helpt. Sante!
Old 14 december 2008, 15:01
Nieuw Lid Fractie

Hoi, Zal dat doen in een keer, en thanks so much for your help, ik had een probleem met mijn oude computer enige tijd geleden, de man die gerepareerd geïnstalleerd AVG, en vertelde me dat was het beste, natuurlijk was hij zeer verkeerd , echt dankbaar. Elizabeth
Old 29 december 2008, 03:21
Nieuw Lid Fractie

Hoi, ik heb alle virusprotectie, nog steeds hetzelfde probleem. Als ik een e.mail met iets dat zegt, "klik hier voor meer informatie over deze''of''Klik hier om naar een andere site''. Ik klik erop en er gebeurt niets .. AUB kan iemand me helpen dit probleem oplossen,,,
Old 7 februari 2009, 09:14
Lid Fractie

Elizabeth
Van wat ik kan zien heeft u mogelijk een ontbrekende Outlook Express Security Download ontbreekt. U mag gewoon te kijken naar http://support.microsoft.com/ph/2578
Er zijn veel dingen hier vind je het antwoord op het probleem.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Kleine overklokinstellingen probleem .... Jimmy Hat CPUs, Moederborden & RAM 13 De 6 april 2008 17:05
Enigszins vervelend BIOS probleem Axegrinder Algemene programmatuurnoot Chat 10 23 feb 2008 17:59
Happy Xmas,,, maar vervelend probleem alwaysasking Web Design, Hosting & SEO 3 26 dec 2007 11:55
Kleine Wired Netwerk Probleem loves2spooge Netwerken, modems & VoIP 5 18 dec 2007 10:55
Yahoo mail probleem dfr200764 E-mail, VoIP & IM Overleg 2 8 Dec 2007 13:15
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.