![]() |
|
| |||
| |||
Ik heb het gevoel dat ik zou moeten kunnen oplossen dit mijn zelfvertrouwen, ondanks weken probeer ik niet kan .....Als ik een e.mail met foto's, reclame .. in, is er vaak een foto en er is advies,''meer te weten klik hier''. dus ik klik daar en er niets gebeurt, kan ik stuur het naar mijn favorieten, maar vaak dont lastig, tenzij het dringend is .. Het is net zo vervelend,,, als je kan helpen, zou het op prijs stellen. Beth |
|
| |||
| |||
| Klinkt alsof je Hava spyware. Wat e-mail en bescherming software gebruikt u? |
|
| |||
| |||
| Eerste keer op dit, hoop ik doe het goed. re. vervelende e probleem .. Outlook Express voor e-mail, en AVG proptection .. Elizabeth |
|
| |||
| |||
| Nou Elizabeth, Het spijt me om te zeggen dat je wel een soort van virus, spyware, malware. Uw virusprotectie software doet zeer weinig portecting uw pc. Ik stel voor om een van de volgende anti-virussoftware en doe een volledige systeemscan uit. Eenmaal gedaan, update ramen met de nieuwste beveiligingsupdates. 1. BitDefender Antivirus 2. Kaspersky Anti-Virus 3. Norton AntiVirus Alle van de volgende gast van 90% of hogere nauwkeurigheid tarief. Hoop dat het helpt. Sante! |
|
| |||
| |||
| Hoi, Zal dat doen in een keer, en thanks so much for your help, ik had een probleem met mijn oude computer enige tijd geleden, de man die gerepareerd geïnstalleerd AVG, en vertelde me dat was het beste, natuurlijk was hij zeer verkeerd , echt dankbaar. Elizabeth |
|
| |||
| |||
| Hoi, ik heb alle virusprotectie, nog steeds hetzelfde probleem. Als ik een e.mail met iets dat zegt, "klik hier voor meer informatie over deze''of''Klik hier om naar een andere site''. Ik klik erop en er gebeurt niets .. AUB kan iemand me helpen dit probleem oplossen,,, |
|
| |||
| |||
| Elizabeth Van wat ik kan zien heeft u mogelijk een ontbrekende Outlook Express Security Download ontbreekt. U mag gewoon te kijken naar http://support.microsoft.com/ph/2578 Er zijn veel dingen hier vind je het antwoord op het probleem. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Kleine overklokinstellingen probleem .... | Jimmy Hat | CPUs, Moederborden & RAM | 13 | De 6 april 2008 17:05 |
| Enigszins vervelend BIOS probleem | Axegrinder | Algemene programmatuurnoot Chat | 10 | 23 feb 2008 17:59 |
| Happy Xmas,,, maar vervelend probleem | alwaysasking | Web Design, Hosting & SEO | 3 | 26 dec 2007 11:55 |
| Kleine Wired Netwerk Probleem | loves2spooge | Netwerken, modems & VoIP | 5 | 18 dec 2007 10:55 |
| Yahoo mail probleem | dfr200764 | E-mail, VoIP & IM Overleg | 2 | 8 Dec 2007 13:15 |
| Thread Tools | |
| |