mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon

Register

Små, men svært irriterende e.mail problem

Reply

Thread Tools
Old 13 Dec 2008, 09:33
New Member Group

Default Små, men svært irriterende e.mail problem

Jeg har følelsen av at jeg skal kunne løse dette selv, til tross uker prøver Jeg kan ikke .....
Hvis jeg får en e.mail med bilder, reklame .. på, er det ofte et bilde, og det er råd,''å vite mer klikk her''.
Så jeg klikker her, og ingenting skjer, kan jeg sende det til favoritter, men ofte dont bekymre seg, med mindre det haster ..
Det er bare så irriterende,, hvis du kan hjelpe, ville være takknemlig.
Beth
Old 13 Dec 2008, 19:42
New Member Group

Høres ut som du hava spionprogrammer. Hvilke e-post og beskyttelse programvare bruker du?
Old 14nde Dec 2008, 03:04
New Member Group

Første gang på dette, håper jeg gjør det riktig. re. irriterende e problem ..
Outlook Express, for e post, og AVG proptection .. Elizabeth
Old 14nde Dec 2008, 14:35
New Member Group

Vel Elizabeth,

Jeg beklager å si at du har en form for virus, spyware, malware. Ditt antivirusprogramvare betyr svært lite i portecting PCen. Jeg sterkt antyder får en av følgende antivirusprogramvare og gjøre en fullstendig systemskanning. Når ferdig, oppdatere Windows med alle de nyeste sikkerhetsoppdateringene.

1. BitDefender Antivirus
2. Kaspersky Anti-Virus
3. Norton AntiVirus

Alle de følgende score en 90% eller høyere nøyaktighet hastighet.

Hope som hjelper. Skål!
Old 14nde Dec 2008, 15:01
New Member Group

Hei, vil gjøre det samtidig, og takket så mye for hjelpen, jeg hadde et problem med min gamle Puter en tid siden Mannen som reparerte det installert AVG, og fortalte meg som var det beste, åpenbart han var veldig galt virkelig gratefull. Elizabeth
Old 29 Dec 2008, 03:21
New Member Group

Hei, jeg har fått alle virusbeskyttelse, fortsatt samme problem. Hvis jeg har en e.mail med noe i den som sier "klikk her for mer om dette''eller''Klikk her for å gå til et annet område''. Jeg klikker på det, og ingenting skjer .. VENNLIGST Kan noen hjelpe meg å løse dette problemet,,,
Old 7nde Feb 2009, 09:14
Medlem Group

Elizabeth
Fra hva jeg kan se at du kan ha en manglende Outlook Express Security Download mangler. Du kan wont å se på http://support.microsoft.com/ph/2578
Det er mange ting her kan du finne svaret på problemet.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Små overclocking problemet .... Jimmy Hat CPUer, Hovedkort & RAM 13 6 april 2008 17:05
Litt irriterende BIOS-problem Axegrinder General Software Chat 10 23 februar 2008 17:59
Happy Xmas,, men irriterende problem alwaysasking Web Design, hosting & SEO 3 26 desember 2007 11:55
Små kablet nettverk Problem loves2spooge Nettverk, modem og VoIP 5 18 desember 2007 10:55
Yahoo mail problem dfr200764 Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 2 8 desember 2007 13:15
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.