mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-post, VoIP & IM Diskussion

Register

Små, men väldigt irriterande E.mail problem

Reply

Thread Tools
Old 13 december 2008, 09:33
New Member Group

Default Små, men väldigt irriterande E.mail problem

Jag har en känsla av att jag borde kunna lösa det här mig själv, trots veckor försöker kan jag inte .....
Om jag får en E.mail med bilder, annonser .. i, finns det ofta en bild och det finns råd,''du veta mer klicka här''.
så jag klickar på det och inget händer, kan jag skicka den som favorit, men ofta dont bother, om det inte är bråttom ..
Det är bara så irriterande, om du kan hjälpa till, skulle vara tacksam.
Beth
Old 13 december 2008, 19:42
New Member Group

Låter som du Hava spionprogram. Vad e-post och skyddet programvara använder du?
Old 14 december 2008, 03:04
New Member Group

Första gången på detta, hoppas jag gör det ordentligt. re. irriterande e problemet ..
Outlook Express för e-post, och AVG proptection .. Elizabeth
Old 14 december 2008, 14:35
New Member Group

Tja Elizabeth,

Jag är ledsen att säga att du har någon typ av virus, spyware, malware. Ditt virusskydd programvara gör väldigt lite i portecting datorn. Jag föreslår att ett av följande virusskydd programvara och gör en full system scan. En gång gjort, uppdatera windows med alla de senaste säkerhetsuppdateringarna.

1. BitDefender Antivirus
2. Kaspersky Anti-Virus
3. Norton AntiVirus

Alla följande värdering en 90% eller högre noggrannhet kurs.

Hoppas det hjälper. Skål!
Old 14 december 2008, 15:01
New Member Group

Hej, kommer att göra det på en gång, och tack så mycket för er hjälp hade jag ett problem med min gamla dator för en tid sedan, mannen som reparerade det installerade AVG, och berättade för mig att var det bästa, självklart är han väldigt fel , verkligen gratefull. Elizabeth
Old 29 december 2008, 03:21
New Member Group

Hej, jag har fått alla virusskydd, fortfarande samma problem. Om jag har en E.mail med någonting i det som säger, "klicka här för mer om detta''eller''Klicka här för att gå till en annan webbplats''. Jag klickar på den och inget händer .. Kan någon hjälpa mig att lösa detta problem,,,
Old 7 februari 2009, 09:14
Ledamot Gruppen

Elizabeth
Från vad jag kan se att du har en felande Outlook Express Säkerhet Ladda ner saknas. Du får vana att titta på http://support.microsoft.com/ph/2578
Det finns många saker här kan du hitta svaret på problemet.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Små överklockning problemet .... Jimmy Hat Processorer, moderkort & RAM 13 6 april 2008 17:05
Något irriterande BIOS problem Axegrinder General Software Chat 10 23 februari 2008 17:59
Happy JUL, men Irriterande problem alwaysasking Web Design, Hosting & SEO 3 26 december 2007 11:55
Små Wired Network Problem loves2spooge Nätverk, Modem & VoIP 5 18 december 2007 10:55
Yahoo mail problem dfr200764 E-post, VoIP & IM Diskussion 2 8 december 2007 13:15
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.