![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
Jag har en känsla av att jag borde kunna lösa det här mig själv, trots veckor försöker kan jag inte .....Om jag får en E.mail med bilder, annonser .. i, finns det ofta en bild och det finns råd,''du veta mer klicka här''. så jag klickar på det och inget händer, kan jag skicka den som favorit, men ofta dont bother, om det inte är bråttom .. Det är bara så irriterande, om du kan hjälpa till, skulle vara tacksam. Beth |
|
| |||
| |||
| Låter som du Hava spionprogram. Vad e-post och skyddet programvara använder du? |
|
| |||
| |||
| Första gången på detta, hoppas jag gör det ordentligt. re. irriterande e problemet .. Outlook Express för e-post, och AVG proptection .. Elizabeth |
|
| |||
| |||
| Tja Elizabeth, Jag är ledsen att säga att du har någon typ av virus, spyware, malware. Ditt virusskydd programvara gör väldigt lite i portecting datorn. Jag föreslår att ett av följande virusskydd programvara och gör en full system scan. En gång gjort, uppdatera windows med alla de senaste säkerhetsuppdateringarna. 1. BitDefender Antivirus 2. Kaspersky Anti-Virus 3. Norton AntiVirus Alla följande värdering en 90% eller högre noggrannhet kurs. Hoppas det hjälper. Skål! |
|
| |||
| |||
| Hej, kommer att göra det på en gång, och tack så mycket för er hjälp hade jag ett problem med min gamla dator för en tid sedan, mannen som reparerade det installerade AVG, och berättade för mig att var det bästa, självklart är han väldigt fel , verkligen gratefull. Elizabeth |
|
| |||
| |||
| Hej, jag har fått alla virusskydd, fortfarande samma problem. Om jag har en E.mail med någonting i det som säger, "klicka här för mer om detta''eller''Klicka här för att gå till en annan webbplats''. Jag klickar på den och inget händer .. Kan någon hjälpa mig att lösa detta problem,,, |
|
| |||
| |||
| Elizabeth Från vad jag kan se att du har en felande Outlook Express Säkerhet Ladda ner saknas. Du får vana att titta på http://support.microsoft.com/ph/2578 Det finns många saker här kan du hitta svaret på problemet. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Små överklockning problemet .... | Jimmy Hat | Processorer, moderkort & RAM | 13 | 6 april 2008 17:05 |
| Något irriterande BIOS problem | Axegrinder | General Software Chat | 10 | 23 februari 2008 17:59 |
| Happy JUL, men Irriterande problem | alwaysasking | Web Design, Hosting & SEO | 3 | 26 december 2007 11:55 |
| Små Wired Network Problem | loves2spooge | Nätverk, Modem & VoIP | 5 | 18 december 2007 10:55 |
| Yahoo mail problem | dfr200764 | E-post, VoIP & IM Diskussion | 2 | 8 december 2007 13:15 |
| Thread Tools | |
| |