mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-mail, VoIP og IM Discussion

Register

SMTP bygherren type spørgsmål

Reply

Thread Tools
Old 3 februar 2008, 07:18
Ny Medlem Gruppen

Default SMTP bygherren type spørgsmål

Hej, dette er sandsynligvis et skud i mørket, men Im virkelig kæmper nu og tænkte der kunne være nogen her, der kender svaret.

Im at oprette en server til en gruppe UNI-projektet, at serveren skal kunne sende e-mails. Så har jeg oprettet en gratis e-mail-konto, der letter SMTP (e-mail, gmx osv.).

Min kode skaber et stik, der forbinder til den pågældende server på port 25. Sender alle de nødvendige detaljer. Så jeg kommer til et stadium i transaktionen, når jeg har brug for at levere et Auth streng.: --

220 smtp804.mail.ukl.yahoo.com ESMTP

EHLO [192.168.1.8]

250-smtp804.mail.ukl.yahoo.com
250-Auth LOGIN KLART XYMCOOKIE
250-PIPELINING
250 8BITMIME

Auth KLART THE_MD5_STRING

235 ok, gå videre (# 2.0.0)

resten af transaktionen .................

ok, den del im strugling med er THE_MD5_STRING. Jeg kan naturligvis kun håndteringshåndtag dette med en packet sniffer og bruge md5 for hver transaktion (som jeg gjorde, og det har været at sende e-mails på denne måde for de seneste 3 måneder), men jeg vil have systemet til at være mere generisk. Er der nogen, der ved, hvordan dette md5 hash er oprettet? Det ser ud til at være statisk, så det skal være baseret på faste variabler (brugernavn + password?)
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Har du problemer med SMTP-adgang stang Windows-operativsystemer 0 9 juni 2009 18:52
Hvorfor kan jeg ikke slette denne ulige filtype off af min USB? Scottuk Windows-operativsystemer 3 5. jun 2009 00:46
Min skærm frysning, mens jeg skriver! skillzfields General Hardware Chat 1 27. maj 2009 03:03
Software Developer vs Computer Programmør? momuncoderlife Off Topic Discussion 1 2 november 2007 20:19
Leder du efter en panik-key type software yellowbus General Software Chat 2 21. aug 2007 07:01
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.