mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-mail, VoIP & IM Overleg

Register

SMTP-ontwikkelaar soort vraag

Reply

Thread Tools
Old 3 februari 2008, 07:18
Nieuw Lid Fractie

Default SMTP-ontwikkelaar soort vraag

He, dit is waarschijnlijk een schot in het donker, maar Im echt worstelen nu en dacht er misschien iemand hier die weet het antwoord.

Im het creëren van een server voor een groep uni-project, de server moet kunnen sturen e-mails. Dus, ik een gratis e-mailaccount dat vergemakkelijkt smtp (e-mail, GMX, enz.).

Mijn code creëert een socket die wordt aangesloten op de gegeven server op poort 25. Stuurt alle vereiste gegevens. Toen ik naar een stadium van de transactie als ik nodig voor de levering van een AUTH string.: --

220 smtp804.mail.ukl.yahoo.com ESMTP

EHLO [192.168.1.8]

250-smtp804.mail.ukl.yahoo.com
250-AUTH LOGIN PLAIN XYMCOOKIE
250-PIPELINING
250 8BITMIME

AUTH PLAIN THE_MD5_STRING

235 ok, go ahead (# 2.0.0)

rest van de transactie .................

ok, de im strugling met THE_MD5_STRING is. Uiteraard kan ik net pak deze met een packet sniffer, en gebruik de md5 voor elke transactie (die ik heb, en zijn het verzenden van e-mails deze manier voor de laatste 3 maanden), maar ik wil het systeem op meer generieke. Weet iemand hoe dit MD5 hash wordt gemaakt? Het lijkt statisch, dus het moet gebaseerd zijn op vaste variabelen (gebruikersnaam + wachtwoord?)
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.