mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon

Register

SMTP-utvikler type spørsmål

Reply

Thread Tools
Old 3dje Feb 2008, 07:18
New Member Group

Default SMTP-utvikler type spørsmål

Hei, dette er trolig en skudd i mørket, men Im virkelig sliter nå, og mente det kunne være noen her som vet svaret.

Im skape en server for en gruppe uni-prosjektet, serveren må kunne sende e-postmeldinger. Så jeg satt opp en gratis e-postkonto som forenkler SMTP (e-post, gmx etc).

Min kode oppretter en kontakt som kobles til den aktuelle serveren på port 25. Sender alle nødvendige detaljer. Så jeg kommer til en scene i transaksjonslinjen når jeg trenger å bruke en Godkjennings streng.: --

220 smtp804.mail.ukl.yahoo.com ESMTP

EHLO [192.168.1.8]

250-smtp804.mail.ukl.yahoo.com
250-godkjenningsmodus LOGIN Plain XYMCOOKIE
250-PIPELINING
250 8BITMIME

Godkjennings Plain THE_MD5_STRING

235 ok, gå fremover (# 2.0.0)

Resten av transaksjonen .................

ok, den delen im strugling med er THE_MD5_STRING. Selvsagt kan jeg bare ta det med en pakke sniffer og bruker md5 for hver transaksjon (som jeg gjorde, og har vært sende e-poster på denne måten de siste 3 måneder), men jeg ønsker at systemet skal være mer generelle. Vet noen hvordan dette md5 hash er skapt? Det synes å være statiske, så den må være basert på fast variabler (brukernavn + passord?)
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Har du problemer med SMTP-tilgang stang Windows-operativsystemer 0 9 juni 2009 18:52
Hvorfor kan jeg ikke slette denne odde filtype av mine USB? Scottuk Windows-operativsystemer 3 5 juni 2009 00:46
Skjermen min fryser når jeg skriver! skillzfields General Hardware Chat 1 27 mai 2009 03:03
Software Developer vs Datamaskin programmerer? momuncoderlife Av Emne Diskusjon 1 2 november 2007 20:19
Leter du etter en panikk-key type programvare yellowbus General Software Chat 2 21 august 2007 07:01
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.