![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, dette er trolig en skudd i mørket, men Im virkelig sliter nå, og mente det kunne være noen her som vet svaret. Im skape en server for en gruppe uni-prosjektet, serveren må kunne sende e-postmeldinger. Så jeg satt opp en gratis e-postkonto som forenkler SMTP (e-post, gmx etc). Min kode oppretter en kontakt som kobles til den aktuelle serveren på port 25. Sender alle nødvendige detaljer. Så jeg kommer til en scene i transaksjonslinjen når jeg trenger å bruke en Godkjennings streng.: -- 220 smtp804.mail.ukl.yahoo.com ESMTP EHLO [192.168.1.8] 250-smtp804.mail.ukl.yahoo.com 250-godkjenningsmodus LOGIN Plain XYMCOOKIE 250-PIPELINING 250 8BITMIME Godkjennings Plain THE_MD5_STRING 235 ok, gå fremover (# 2.0.0) Resten av transaksjonen ................. ok, den delen im strugling med er THE_MD5_STRING. Selvsagt kan jeg bare ta det med en pakke sniffer og bruker md5 for hver transaksjon (som jeg gjorde, og har vært sende e-poster på denne måten de siste 3 måneder), men jeg ønsker at systemet skal være mer generelle. Vet noen hvordan dette md5 hash er skapt? Det synes å være statiske, så den må være basert på fast variabler (brukernavn + passord?) |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Har du problemer med SMTP-tilgang | stang | Windows-operativsystemer | 0 | 9 juni 2009 18:52 |
| Hvorfor kan jeg ikke slette denne odde filtype av mine USB? | Scottuk | Windows-operativsystemer | 3 | 5 juni 2009 00:46 |
| Skjermen min fryser når jeg skriver! | skillzfields | General Hardware Chat | 1 | 27 mai 2009 03:03 |
| Software Developer vs Datamaskin programmerer? | momuncoderlife | Av Emne Diskusjon | 1 | 2 november 2007 20:19 |
| Leter du etter en panikk-key type programvare | yellowbus | General Software Chat | 2 | 21 august 2007 07:01 |
| Thread Tools | |
| |