mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-mail, VoIP og IM Discussion

Register

Nogle væsentlige træk af Best gratis webmailtjenester

Reply

Thread Tools
Old 27. maj 2008, 01:44
Administrator Gruppen

E-mail-kommunikation er at blive en smuk standard del af kommunikationen, og selv din 80 år gamle bedstemoder er e-mail og instant messaging (IM) hendes venner og familie. Som et resultat af dette, er der en overflod af gratis e-mail-udbydere, men som tjenester, giver de bedste gratis webmail-tjenester? Med så mange e-mail-udbydere, kan det være lidt forvirrende at afgøre, hvilke der giver den bedste gratis webmailtjenester.

Når du vælger en e-mail-udbyder, du ønsker at sikre, at det selskab du vælger at håndtere din korrespondance er en af de bedste og at de tilbyder funktioner til at gøre dit liv lettere. Naturligvis alle webmail-tjeneste tilbyder grundlæggende e-mail, men den bedste gratis webmail tilbyder mere end blot de standarder.

Sandsynligvis en af de vigtigste funktioner, som de fleste mennesker ser for i valget af den bedste gratis webmail-konto, er størrelsen af opbevaring tilbydes. For nylig, at mange af de øverste gratis udbydere enten har fjernet deres oplagring restriktioner eller medtage en sådan enorm mængde lagerplads, at du har mere end nok plads til at modtage og gemme alle dine vigtige emails.

En af de seje træk, der nu tilbydes af de bedste gratis webmail-udbydere er evnen til at chatte, eller sende onlinemeddelelser til dine kontakter og venner fra højre indersiden af din e-mail-konto. Mindst to af de mest kendte gratis webmail-udbydere, Yahoo og Gmail, tilbyde denne mulighed. Med Yahoo, du kan endda sende SMS-beskeder til dine kontakter 'mobiltelefoner, så de behøver ikke engang at være tilgængelig på tjenesten chatfunktionerne interface. Dette er en meget praktisk funktion.

Når du forsøger at vælge den bedste gratis webmail-konto til dit behov, kan du også ønsker at have muligheden for at hente e-mail fra din foretrukne webmail-konto i dit foretrukne e-mail-program, som Outlook eller Eudora. For at opnå dette, skal du vælge en gratis webmail-tjeneste, der tilbyder POP-download.

En anden funktion til at overveje, når man ser på det bedste gratis webmail (især hvis du er altid på farten) er evnen til at få adgang til din e-mail fra din mobile enhed. For mennesker, der ikke gerne være bindes til en computer, men stadig har brug for at få deres e-mail, dette er et væsentligt træk.

Det seneste har der været en eksplosion af spam og virus spredes via e-mail, og en anden funktion, at alle de bedste gratis webmail-udbydere omfatter med din konto er evnen til at aggressivt filtrere spam og skadelige trusler. E-mails, der er kategoriseret som spam gå ind i en separat mappe og indgående e-mails scannes for potentielt skadelige vira, trojanske heste og orme.

I sidste ende, når de skal vælge de bedste gratis webmail-udbyder, skal du beslutte, hvilke funktioner er afgørende for, hvad du har brug for at gennemføre. Der er mange brugbare anmeldelser online for at hjælpe dig med at afgøre, hvilken e-mail service er den rette for dig. Og da de er fri, kan det være nyttigt at prøve et par forskellige tjenester, før du vælger den ene, der virker for dig.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 28. maj 2008, 11:23
Donor-Gruppen

Gmail understøtter IMAP og POP.

Old 28. maj 2008, 11:38
Redaktør Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Mike0001 View Post
Gmail understøtter IMAP og POP.
Det kan også være værd lige at have en Gmail-konto kun til filtrering junk, fordi der filtrering er meget god. dvs. Forwared alle dine e-mails til Gmail-konto til filtrering, og derefter få det hele sendt tilbage igen. Sørg for, at du indstille Gmail-konto som en undtagelse for fremsendelse af den, eller du vil ende op med en kontinuerlig mail sløjfe.

Windows Live Mail også understøtter IMAP, hvis du bruger Windows Live Mail Client som er et rigtig godt program.

Du kan få det på alle dine pc'er, og de vil alle blive i sync.

WLM FTW!

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 30. maj 2008, 04:07
Donor-Gruppen

Jeg har lige få min mail sendt direkte til gmail derefter sendt til min anden konto, men bruger en "Reply-To" header bruge Gmail igen. Jeg er også forlade mail på gmail såvel som er blevet fremsendt.

Interessant, at Thunderbird vil oprette Gmail POP konti automatisk, men ikke IMAP!

Old 30. maj 2008, 07:56
Redaktør Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Mike0001 View Post
Interessant, at Thunderbird vil oprette Gmail POP konti automatisk, men ikke IMAP!
Ja, jeg meget hellere IMAP, fordi du kan få den mail overalt, og ikke sidder med en mail læsning pc.

Old 30. maj 2008, 13:21
Donor-Gruppen

Som en e-mail-udbyder, jeg elsker Yahoo! Post og som e-mail-klienten Mozilla Thunderbird er den bedste.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.