![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sähköposti viestintä on tulossa melko tavanomainen osa viestintään, ja jopa 80-vuotias isoäiti on sähköpostia ja pikaviestejä (IM) ystäville ja sukulaisille. Tämän seurauksena on olemassa lukuisia ilmaisia sähköpostipalvelun tarjoajia, mutta jotka tarjoavat parhaat vapaat webmail-palvelut? Niin monia sähköpostipalveluntarjoajat, se voi olla hieman hämmentävää määrittää mitkä tarjota parhaat vapaat webmail-palvelut.
Kun olet valitsemalla sähköpostipalvelun tarjoaja, haluat varmistaa, että yritys haluat postitamme kirjeenvaihto on yksi parhaista ja että ne tarjoavat ominaisuuksia, jotka tekevät elämästä helpompaa. Tietenkin jokainen webmail-palvelu tarjoaa perustiedot sähköpostitse, mutta paras ilmainen webmail tarjoaa enemmän kuin vain standardeja. Todennäköisesti yksi alkuun ominaisuuksia, että useimmat ihmiset etsivät valita paras ilmainen webmail-tili on määrä tallennustilaa tarjotaan. Viime aikoina monet alkuun vapaa tarjoajilla on joko poistettava niiden varastointia koskevat rajoitukset tai sisältyy tällainen valtava määrä varastointi, että sinulla on enemmän kuin tarpeeksi tilaa kerätä ja tallentaa kaikki tärkeät sähköpostit. Yhtenä awesome ominaisuuksia, jotka on nyt tarjoama paras ilmainen webmail tarjoajien on mahdollisuus keskustella, tai lähettää pikaviestejä, sinun kontakteja ja ystäviä oikeus sisällä sähköpostitilisi. Vähintään kahden tunnetuin ilmainen webmail-palveluntarjoajat, Yahoo ja Gmailia, tarjota tätä kykyä. Yahoo, voit myös lähettää tekstiviestejä yhteystietosi matkapuhelimet niin, että ne eivät edes on saatavilla palvelun chat-käyttöliittymä. Tämä on erittäin kätevä ominaisuus. Kun yrittää valita parhaat vapaat webmail tilin tarvitsee, voit myös olla mahdollisuus noutaa sähköpostia lempikuvaasi webmail tilin lempikuvaasi sähköposti ohjelmaa, kuten Outlook tai Eudora. Jotta tämän, sinun täytyy valita ilmainen webmail-palvelu, joka tarjoaa POP lataus. Toinen piirre on otettava huomioon etsii parhaat vapaat webmail (erityisesti, jos olet aina menossa) on kyky käyttää sähköpostia mobiililaitteeseen. Ihmisille, jotka haluavat kytkeä tietokoneeseen mutta vielä saavat sähköpostitse, tämä on olennainen piirre. Viime aikoina on tapahtunut räjähdys roskapostin ja virusten leviämisen sähköpostitse, ja toinen ominaisuus, että kaikki parhaat vapaat webmail-palveluntarjoajat sisältää tilisi on kyky aggressiivisesti suodattaa roskapostia ja haitallisia uhkia. Sähköpostiviestit, jotka on luokiteltu roskapostiksi mennä erillinen kansio ja saapuvan sähköpostin skannataan mahdollisesti haitallisia viruksia, troijalaisia tai matoja. Loppujen lopuksi, kun valitaan parhaat vapaat webmail-palveluntarjoajan, sinun on päätettävä, mitkä toiminnot ovat välttämättömiä, mitä sinun pitää tehdä. On olemassa lukuisia hyödyllisiä arviot online, joiden avulla voit päättää, mikä spostipalvelu on sinulle oikea valinta. Ja koska ne ovat vapaita, se voi olla hyödyllistä näyte muutaman eri palvelujen ennen valitaan se, joka toimii sinulle. My System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Gmail tukee IMAP-ja POP.
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se voi myös olla hyvä vain, jolla on Gmail-tilin vain suodattamisvaihtoehdoista roskapostina, koska suodatus on erittäin hyvä. eli. Forwared kaikki postia Gmail-tilin suodatus, ja sitten on ne kaikki toimitetaan takaisin. Varmista, että olet ottanut Gmail-tilin kuin poikkeus välitettäväksi tai päädytään siihen jatkuvasti mail silmukka. Windows Live Mail tukee IMAP jos käytät Windows Live Mail-Client, joka on todella hyvä ohjelma. Sinulla voi olla se kaikkiin tietokoneisiin, tietokoneiden ja he kaikki pysyä synkassa. WLM FTW!
|
| |||
| |||
| Minä saan posti lähetetään suoraan gmail lähetetään toinen huomioon mutta käyttävät "Reply-To"-otsikon avulla gmail uudelleen. Olen myös jättää posti gmail sekä toimittamisesta. Mielenkiintoista, että Thunderbird perustaa gmail POP tilejä automaattisesti, mutta ei IMAP!
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| Kyllä, olen paljon mieluummin IMAP koska saat sähköpostin missä tahansa, eikä sitä saa kiinni sähköpostin käsittelyssä tietokoneeseen.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Tämän sähköpostipalvelun tarjoaja, rakastan Yahoo! Mail sekä sähköpostiohjelma Mozilla Thunderbird on paras.
__________________ Jinnat Ul Hasan SEO Blog - Miten päästä # 1 Google Love gadgetit! Tarkista Latest Gadgets Free Website SEO tarkistus |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Webmail System! | jack100 | Web Design, Hosting & SEO | 3 | 13th Jan 2008 14:24 |
| Best Free Webmail | Logic Bomb | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 6 | 4. Jan 2008 10:04 |
| Muutamia uusia ominaisuuksia. | Hybr! D | Yhteisön News & Chat | 8 | 3. Lokakuu 2007 13:58 |
| Tärkeät Ilmainen Ohjelmat V2.0:) on slipend | slipend | General Software Chat | 4 | 6. Aug 2007 04:03 |
| Tärkeät vapaiden ohjelmistojen | SocialWarfare | General Software Chat | 14 | 1. elo 2007 11:38 |
| Thread Tools | |
| |