![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Communicatie per e-mail wordt een mooie standaard onderdeel van de communicatie, en zelfs uw 80-jarige oma is e-mailen en instant messaging (IM) haar vrienden en familie. Als gevolg van deze, zijn er een groot aantal gratis email providers, maar die diensten leveren de beste gratis webmail-diensten? Met zoveel e-mail providers, kan het een beetje verwarrend om te bepalen welke de beste gratis webmail-diensten.
Wanneer u de selectie van een e-mail provider u ervoor wilt zorgen dat het bedrijf kiest u om uw correspondentie is het een van de beste en dat zij bieden mogelijkheden om uw leven makkelijker. Natuurlijk elke webmail service biedt elementaire e-mail, maar de beste gratis webmail biedt meer dan alleen de normen. Waarschijnlijk een van de belangrijkste functies die de meeste mensen kijken bij het kiezen van de beste gratis webmail-account is het bedrag van de opslag aangeboden. Recentelijk hebben veel van de top gratis providers hebben ofwel verwijderd hun opslag beperkingen of een dergelijke grote hoeveelheid opslagruimte die u hebt meer dan genoeg ruimte voor het ontvangen en opslaan van al je belangrijke e-mails. Een van de geweldige functies die nu door de beste gratis webmail-aanbieders is de mogelijkheid om te chatten, of chatten, aan uw contacten en vrienden van rechts binnenkant van uw e-mailaccount. Ten minste twee van de bekendste aanbieders van gratis webmail, Yahoo en Gmail, bieden deze mogelijkheid. Met Yahoo, kunt u ook tekstberichten verzenden naar uw contacten 'mobiele telefoons, zodat ze zelfs niet beschikbaar zijn op de service van de chat-interface. Dit is een zeer handige functie. Wanneer u probeert de selectie van de beste gratis webmail-account voor uw behoeften, kunt u ook de mogelijkheid voor het downloaden van e-mail van uw favoriete webmail-account naar uw favoriete e-mailprogramma, zoals Outlook of Eudora. Om dit te bereiken, moet u kiezen voor een gratis webmail-dienst biedt POP downloaden. Een ander punt van overweging bij het zoeken naar de beste gratis webmail (vooral als je altijd op de go) is de mogelijkheid om toegang te krijgen tot uw e-mail vanaf uw mobiele apparaat. Voor mensen die wel graag willen worden getuide op een computer, maar moeten nog steeds hun e-mail te ontvangen, dit is een essentieel kenmerk. De laatste tijd is er een explosie van spam en virussen zich verspreiden via e-mail, en een ander kenmerk dat alle van de beste gratis webmail-providers met uw account is het vermogen om agressief filteren van spam en de eventuele schadelijke bedreigingen. E-mails die zijn gecategoriseerd als spam gaan in een aparte map, en inkomende e-mail wordt gescand op alle potentieel schadelijke virussen, trojans of wormen. Uiteindelijk, wanneer de selectie van de beste gratis webmail provider, moet u beslissen welke functies zijn essentieel voor wat u moet volbrengen. Er zijn tal van nuttige beoordelingen online om je te helpen beslissen welke e-mail service is voor u geschikt is. En omdat zij vrij zijn, kan het nuttig zijn om te proeven van een aantal verschillende diensten voor de keuze van degene die voor u werkt. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Gmail ondersteunt IMAP en POP.
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het kan ook de moeite waard zijn om alleen met een Gmail-account alleen voor het filteren van ongewenste e-mailberichten filteren want er is heel goed. dwz. Forwared al uw mail naar het Gmail-account voor het filteren, en dan hebben het allemaal doorgestuurd weer terug. Zorg ervoor dat u de Gmail-account als een uitzondering voor de toezending aan of je zal eindigen met een continue mail lus. Windows Live Mail ondersteunt IMAP als u Windows Live Mail-client die echt een goed programma. U kunt het op uw pc en ze zullen allemaal gesynchroniseerd blijven. WLM FTW!
|
| |||
| |||
| Ik haal mijn mail direct naar gmail vervolgens doorgestuurd naar mijn andere account, maar gebruik maken van een "Reply-To" header met Gmail opnieuw. Ik laat de mail op gmail alsook doorgestuurd. Interessant dat Thunderbird zal zetten Gmail POP-accounts automatisch, maar niet IMAP!
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| Ja, ik geef de voorkeur omdat IMAP kunt u de mail overal, en niet worden geplakt met een e-mail lezen pc.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Als een e-mail provider, ik hou van Yahoo! Mail en als een e-mailclient Mozilla Thunderbird is de beste.
__________________ Jinnat Ul Hasan SEO Blog - Hoe bereik ik # 1 in Google Love Gadgets! Check de nieuwste gadgets Gratis Website SEO Review |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Webmail systeem! | jack100 | Web Design, Hosting & SEO | 3 | 13 Jan 2008 14:24 |
| Beste Gratis Webmail | Logic Bomb | E-mail, VoIP & IM Overleg | 6 | De 4 januari 2008 10:04 |
| Een paar nieuwe functies. | Hybr! D | Gemeenschap Nieuws & Chat | 8 | 3rd Oct 2007 13:58 |
| Essentiële gratis programma's V2.0:) door slipend | slipend | Algemene programmatuurnoot Chat | 4 | De 6 augustus 2007 04:03 |
| Essentiële gratis software | SocialWarfare | Algemene programmatuurnoot Chat | 14 | De 1 augustus 2007 11:38 |
| Thread Tools | |
| |