![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
E-kommunikasjon blir en ganske vanlig del av kommunikasjonen, og selv den 80 år gamle bestemor er e-post og direktemeldinger (IM) hennes venner og slektninger. Som et resultat av dette, finnes det en mengde gratis e-leverandører, men som tilbyr den beste gratis webposttjenestene? Med så mange e-leverandører, kan det være litt forvirrende å finne ut hvilke som gir de beste gratis webposttjenestene.
Når du velger en e-leverandør du vil sikre at selskapet du velger å behandle din korrespondanse er en av de beste og at de tilbyr funksjoner for å gjøre livet ditt enklere. Selvfølgelig hver webposttjeneste tilbyr grunnleggende e-post, men den beste gratis webmail tilbyr mer enn bare standarder. Sannsynligvis en av de funksjonene som de fleste ser etter i å velge den beste gratis webpostkontoen er mengden lagringsplass tilbys. Nylig har mange av de gratis tilbydere har enten fjernet lagring restriksjoner eller inkludere en så stor lagringsplass at du har mer enn nok plass til å motta og lagre alle viktige e-postmeldinger. En av awesome funksjonene som nå tilbys av de beste gratis webpostleverandører er muligheten til å chatte, eller sende direktemeldinger til dine kontakter og venner rett fra din e-postkonto. Minst to av de mest kjente gratis webpostleverandører, Yahoo og Gmail, har denne evnen. Med Yahoo, kan du selv sende tekstmeldinger til dine kontakter 'mobiltelefoner slik at de ikke engang å være tilgjengelig på tjenesten chattefunksjoner grensesnitt. Dette er en veldig praktisk funksjon. Når du prøver å velge de beste gratis webpostkontoen for dine behov, kan du også vil ha muligheten til å laste ned e-post fra din favoritt webpostkontoen til det e-program, for eksempel Outlook eller Eudora. For å oppnå dette, må du velge en gratis webposttjeneste som tilbyr POP-nedlasting. En annen funksjon for å vurdere når vi leter etter de beste gratis webmail (spesielt hvis du er alltid på farten) er evnen til å få tilgang til din e-post fra din mobile enhet. For personer som trenger å være tethered til en datamaskin, men fortsatt trenger å få sin e-post, er dette en viktig funksjon. Det siste har det vært en eksplosjon av spam og virus spres via e-post, og en annen funksjon som alle de beste gratis webpostleverandører inkludere kontoen din, er muligheten til å effektivt filtrere ut spam og eventuelle skadelige trusler. E-postmeldinger som er kategorisert som spam gå til en egen mappe, og innkommende e-post skannes for noen potensielt skadelige virus, trojanske hester eller ormer. Til slutt, når du velger den beste gratis webpostleverandør, må du bestemme hvilke funksjoner som er avgjørende for hva du trenger å gjøre. Det er mange nyttige vurderinger nettet for å hjelpe deg å bestemme hvilken e-posttjeneste som er rett for deg. Og siden de er gratis, kan det være nyttig å prøve noen forskjellige tjenester før du velger det som passer best for deg. Min System: Hybr! D
|
|
|
|||
|
|||
|
Gmail støtter IMAP og POP.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Det kan også være verdt å bare ha en Gmail-konto bare for filtrering av søppelpost fordi det filtrering er meget bra. ie. Forwared all post til Gmail-kontoen din for filtrering, og deretter har alt sendt tilbake igjen. Kontroller at du angir Gmail-konto som et unntak for videresending på eller vil du ende opp med en kontinuerlig mail loop.
Windows Live Mail støtter IMAP hvis du bruker Windows Live Mail-klient som er et veldig bra program. Du kan ha det på din pc og de vil alle bli synkronisert. WLM FTW!
|
|
|||
|
|||
|
Jeg får min post sendt direkte til gmail deretter videresendes til en annen konto, men bruker en "svar til" header bruker Gmail igjen. Jeg også la post på gmail som blir videresendt.
Interessant at Thunderbird vil sette opp Gmail POP-kontoer automatisk, men ikke IMAP!
|
|||
|
|||
|
Ja, jeg mye heller IMAP fordi du kan få e-post hvor som helst, og ikke bli sittende fast med en post lesing PC.
|
|||
|
|||
|
Som en email provider jeg elsker Yahoo! Post og som e-postklienten Mozilla Thunderbird er den beste.