mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-mail, VoIP og IM Discussion

Register

Spam i Outlook

Reply

Thread Tools
Old 28 oktober 2007, 03:08
Ny Medlem Gruppen

Default Spam i Outlook

Hej
Kan nogen hjælpe? Jeg har for nylig begyndt at modtage så mange som tyve e-mails om dagen tilbyder mig hjælpe forstørre en del af min person. Jeg er pålideligt fortalte, at ingen i min familie har nogensinde klikket på noget at gøre med dette, men de har min adresse fra somewere. Er det muligt at stoppe dem? Jeg bruger Outlook Express.
Old 28 oktober 2007, 06:13
Administrator Gruppen

Default Spam i Outlook

Ikke meget du kan gøre andet end ændre din e-mail.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 28 oktober 2007, 08:19
Redaktør Gruppen

Default Spam i Outlook

Et par frie valg.

SPAMfighter Når der kommer ny post, vil det automatisk blive testet af SPAMfighter, og hvis det er spam, vil den blive flyttet til din spammappe. Hvis du modtager en spam mail, som ikke opdages, skal du klikke på en enkelt knap, og spam-mail er fjernet fra resten af 4.013.339 SPAMfighters i 218 Lande/områder i sekunder.

SpamPal er en mail klassificering program, der kan hjælpe adskille dine spam fra den mail, du virkelig ønsker at læse.
Alle e-mail-beskeder, SpamPal anser for at være spam, vil blive "tagged"Med et særligt header; du bare konfigurere din e-mail-klient til at filtrere noget med denne header i en separat mappe og din spam vil ikke blandes sammen med resten af din e-mail længere!

Old 1. november 2007, 12:09
Ny Medlem Gruppen

Default Spam i Outlook

Mange tak
Jeg har installeret SPAMfighter, lad os se om det virker. endnu en gang tak for besvarelse.
Old 6 november 2007, 02:05
Ny Medlem Gruppen

Default Spam i Outlook

Hej
Så vidt så godt, jeg kan anbefale SPAMfighter Jeg har installeret den, og alle uønskede skrald gå's straight til det.
Mange tak
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Alle Outlook-e-mails går i spam alyann Office Suites & Applications 0 8 juni 2009 15:12
Hvornår er Spam Ikke spam men Called Spam hopthwoks Off Topic Discussion 4 3 marts 2009 17:16
Spam, spam spam and spam. mcbee E-mail, VoIP og IM Discussion 2 29. maj 2007 05:08
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.