![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei Voiko kukaan auttaa? Olen viime aikoina alkanut saada yhtä paljon kuin kaksikymmentä sähköpostiviestejä päivässä tarjoaa minulle apua laajentaa osa minun henkilö. Olen luotettavasti kertoi ettei kukaan perheeni ole koskaan klikannut mitään tekemistä tämän asian kanssa, mutta ne sain osoitteen somewere. Onko mahdollista estää heitä? Olen Outlook Expressin avulla. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ei paljon voit tehdä muuta kuin vaihtaa sähköpostiosoitteesi.
| |||
| |||
| Muutama vapaasti valintoja. SPAMfighter Aina kun uusia viestejä saapuu, se automaattisesti testataan SPAMfighter, ja jos se on roskapostia, se siirretään roskapostikansiosi. Jos saat roskapostia, joka ei ole havaittu, napsauta yhden painikkeen, ja roskapostin poistetaan loput 4.013.339 SPAMfighters vuonna 218 Maat/alueilla sekuntia. SpamPal on mail luokittelu ohjelman avulla voidaan erottaa roskapostia postin haluat lukea. Kaikki sähköpostiviestit, että SpamPal pitää roskapostia tulee "koodattu", Joilla on erityinen header; yksinkertaisesti määrittää sähköpostiasiakkaasi suodattaa mitään tämän otsikon osaksi erillinen kansio ja roskapostikäytäntönne ei tule sekoittaa muun sähköpostiviestisi enää! |
|
| |||
| |||
| Paljon kiitoksia Olen asentanut spamfighter avulla katso jos se toimii. jälleen kerran thankyou vastaamiselle. |
|
| |||
| |||
| Hei Tähän asti kaikki on hyvin, voin suositella Spamfighter Olen asentanut sen ja kaikki ei-toivotut roskaa mennä n suoraan siihen. Paljon kiitoksia |