mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-mail, VoIP & IM Overleg

Register

Spam in Outlook

Reply

Thread Tools
Old 28 oktober 2007, 03:08
Nieuw Lid Fractie

Default Spam in Outlook

Hoi
Kan iemand helpen? Ik heb onlangs begonnen met het ontvangen van maar liefst twintig e-mails per dag die me helpen vergroten een deel van mijn persoon. Ik ben betrouwbaar zei dat niemand in mijn familie ooit heeft geklikt iets te doen met deze, maar ze hebben mijn adres uit somewere. Is het mogelijk om te stoppen met hen? Ik gebruik Outlook Express.
Old 28 oktober 2007, 06:13
Administrator Group

Default Spam in Outlook

Niet veel wat je kunt doen, andere dan uw e-mail.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 28 okt 2007, 08:19
Moderator Groep

Default Spam in Outlook

Een paar vrije keuzes.

SPAMfighter Zodra er nieuwe mail binnenkomt, wordt deze automatisch getest door SPAMfighter en als het spam is, wordt verplaatst naar je spam-map. Als u een spam mail die niet wordt herkend, klikt u op een enkele knop, en de spam mail wordt verwijderd uit de rest van de 4.013.339 SPAMfighters in 218 Landen/gebieden in seconden.

SpamPal classificatie is een mail programma dat kan helpen aparte je spam uit de mail die u echt wilt lezen.
Elke e-mail berichten die SpamPal beschouwt als spam zal worden "tagged"Met een speciale header; u gewoon configureren van uw e-mailclient te filteren alles wat met deze header in een aparte map en je spam zal niet worden gemengd met de rest van uw e-mail niet meer!

Old 1 november 2007, 12:09
Nieuw Lid Fractie

Default Spam in Outlook

Many Thanks
Ik heb SPAMfighter, laat zien of het werkt. nogmaals danken voor de beantwoording.
Old 6 november 2007, 02:05
Nieuw Lid Fractie

Default Spam in Outlook

Hallo
Zo ver gaat het goed, ik kan aanbevelen SPAMfighter Ik heb geïnstalleerd en alle ongewenste rommel ga het meteen aan.
Many Thanks
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Alle Outlook-e-mails gaan in spam alyann Office Suites & Toepassingen 0 De 8 juni 2009 15:12
Wanneer is Spam Geen spam, maar Called Spam hopthwoks Off Topic Discussie 4 De 3 maart 2009 17:16
Spam, Spam Spam en Spam. mcbee E-mail, VoIP & IM Overleg 2 29 mei 2007 05:08
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.