![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi Kan iemand helpen? Ik heb onlangs begonnen met het ontvangen van maar liefst twintig e-mails per dag die me helpen vergroten een deel van mijn persoon. Ik ben betrouwbaar zei dat niemand in mijn familie ooit heeft geklikt iets te doen met deze, maar ze hebben mijn adres uit somewere. Is het mogelijk om te stoppen met hen? Ik gebruik Outlook Express. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Niet veel wat je kunt doen, andere dan uw e-mail.
| |||
| |||
| Een paar vrije keuzes. SPAMfighter Zodra er nieuwe mail binnenkomt, wordt deze automatisch getest door SPAMfighter en als het spam is, wordt verplaatst naar je spam-map. Als u een spam mail die niet wordt herkend, klikt u op een enkele knop, en de spam mail wordt verwijderd uit de rest van de 4.013.339 SPAMfighters in 218 Landen/gebieden in seconden. SpamPal classificatie is een mail programma dat kan helpen aparte je spam uit de mail die u echt wilt lezen. Elke e-mail berichten die SpamPal beschouwt als spam zal worden "tagged"Met een speciale header; u gewoon configureren van uw e-mailclient te filteren alles wat met deze header in een aparte map en je spam zal niet worden gemengd met de rest van uw e-mail niet meer! |
|
| |||
| |||
| Many Thanks Ik heb SPAMfighter, laat zien of het werkt. nogmaals danken voor de beantwoording. |
|
| |||
| |||
| Hallo Zo ver gaat het goed, ik kan aanbevelen SPAMfighter Ik heb geïnstalleerd en alle ongewenste rommel ga het meteen aan. Many Thanks |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Alle Outlook-e-mails gaan in spam | alyann | Office Suites & Toepassingen | 0 | De 8 juni 2009 15:12 |
| Wanneer is Spam Geen spam, maar Called Spam | hopthwoks | Off Topic Discussie | 4 | De 3 maart 2009 17:16 |
| Spam, Spam Spam en Spam. | mcbee | E-mail, VoIP & IM Overleg | 2 | 29 mei 2007 05:08 |
| Thread Tools | |
| |