![]() |
|
| |||
| |||
| Hei Kan noen hjelpe? Jeg har nylig begynt å få så mange som tjue e-post om dagen gir meg hjelpe forstørre en del av min person. Jeg er pålitelig sa at ingen i familien min har klikket på noe å gjøre med dette, men de har fått adressen min fra somewere. Er det mulig å stoppe dem? Jeg bruker Outlook Express. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ikke mye du kan gjøre annet enn endre din e-post.
| |||
| |||
| Noen få fritt valg. SPAMfighter Når det kommer ny e-post, vil den automatisk bli testet av SPAMfighter, og hvis det er spam, vil den bli flyttet til spam-mappen. Hvis du mottar en spam-mail som ikke er registrert, klikk på en enkelt knapp, og spampost er fjernet fra resten av 4.013.339 SPAMfighters i 218 Land/områder i løpet av sekunder. SpamPal er en post klassifiseringskoder program som kan hjelpe skille spam fra e-post du virkelig vil lese. Eventuelle e-postmeldinger som SpamPal mener å være spam vil bli "tagged"Med en spesiell header; du bare konfigurere e-postklienten til å filtrere noe med dette hodet til en egen mappe og spam ikke blir blandet sammen med resten av e lenger! |
|
| |||
| |||
| Mange takk Jeg har installert spamfighter, kan se om den fungerer. nok en gang takk for svar. |
|
| |||
| |||
| Hallo Så langt så bra, jeg kan anbefale Spamfighter Jeg har installert den og all uønsket søppel gå sin rett til det. Mange takk |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Alle Outlook e-post som går inn i spam | alyann | Office Suites & Applications | 0 | 8 juni 2009 15:12 |
| Når er Spam ikke er spam, men Kalles Spam | hopthwoks | Av Emne Diskusjon | 4 | 3 mars 2009 17:16 |
| Spam, Spam spam og søppelpost. | mcbee | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 2 | 29 mai 2007 05:08 |
| Thread Tools | |
| |