mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-post, VoIP & IM Diskussion

Register

Skräppost i Outlook

Reply

Thread Tools
Old 28 oktober 2007, 03:08
New Member Group

Default Skräppost i Outlook

Hej
Kan någon hjälpa? Jag har nyligen börjat ta emot så många som tjugoo e-postmeddelanden om dagen ger mig hjälpa förstora en del av min person. Jag är säkert veta att ingen i min familj har någonsin klickat på något att göra med detta men de har min adress från somewere. Är det möjligt att stoppa dem? Jag använder Outlook Express.
Old 28 oktober 2007, 06:13
Administrator Group

Inte mycket du kan göra annat än att ändra din e-post.

Mitt System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moderkort:
HP nForce 560
RAM Minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (s):
Nvidia 7150M Flygburet Integrerad
Ljudkort:
5.1 Ombord Integrerad
Hårddisk (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk enhet (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Mål / PSU:
Lager HP
Kylning:
Lager HP
Nätverk / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Cable
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 28 oktober 2007, 08:19
Moderator-gruppen

Några fria val.

SPAMfighter När ett nytt meddelande anländer, kommer den automatiskt att testas av SPAMfighter, och om det är spam, kommer att flyttas till din spam-mapp. Om du får ett spam-mail som inte upptäcks, klicka på en enda knapp, och skräppost tas bort från resten av 4.013.339 SPAMfighters i 218 Länder/områden i sekunder.

SpamPal är en post klassificering program som kan hjälpa skilja dina spam från den post som du verkligen vill läsa.
Alla e-postmeddelanden som SpamPal anser vara skräppost kommer att vara "tagged"Med en särskild rubrik, du enkelt konfigurera din e-postklient för att filtrera någonting med den här rubriken i en separat mapp och din spam kommer inte blandas ihop med resten av din e längre!

Old 1 november 2007, 12:09
New Member Group

Många Tack
Jag har installerat spamfighter, kan se om det fungerar. än en gång tacka för att svara.
Old 6 november 2007, 02:05
New Member Group

Hej
Så långt är allt bra, jag kan rekommendera Spamfighter Jag har installerat den och alla oönskade skräp går är rakt på den.
Många Tack
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Alla Outlook e-post gå in spam alyann Office Suites & Applications 0 8 juni 2009 15:12
När Spam Ej skräppost men Infordrat Spam hopthwoks Off Topic Discussion 4 3 mars 2009 17:16
Spam, Spam Spam och spam. mcbee E-post, VoIP & IM Diskussion 2 29 maj 2007 05:08
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.