![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Kan någon hjälpa? Jag har nyligen börjat ta emot så många som tjugoo e-postmeddelanden om dagen ger mig hjälpa förstora en del av min person. Jag är säkert veta att ingen i min familj har någonsin klickat på något att göra med detta men de har min adress från somewere. Är det möjligt att stoppa dem? Jag använder Outlook Express. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Inte mycket du kan göra annat än att ändra din e-post.
| |||
| |||
| Några fria val. SPAMfighter När ett nytt meddelande anländer, kommer den automatiskt att testas av SPAMfighter, och om det är spam, kommer att flyttas till din spam-mapp. Om du får ett spam-mail som inte upptäcks, klicka på en enda knapp, och skräppost tas bort från resten av 4.013.339 SPAMfighters i 218 Länder/områden i sekunder. SpamPal är en post klassificering program som kan hjälpa skilja dina spam från den post som du verkligen vill läsa. Alla e-postmeddelanden som SpamPal anser vara skräppost kommer att vara "tagged"Med en särskild rubrik, du enkelt konfigurera din e-postklient för att filtrera någonting med den här rubriken i en separat mapp och din spam kommer inte blandas ihop med resten av din e längre! |
|
| |||
| |||
| Många Tack Jag har installerat spamfighter, kan se om det fungerar. än en gång tacka för att svara. |
|
| |||
| |||
| Hej Så långt är allt bra, jag kan rekommendera Spamfighter Jag har installerat den och alla oönskade skräp går är rakt på den. Många Tack |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Alla Outlook e-post gå in spam | alyann | Office Suites & Applications | 0 | 8 juni 2009 15:12 |
| När Spam Ej skräppost men Infordrat Spam | hopthwoks | Off Topic Discussion | 4 | 3 mars 2009 17:16 |
| Spam, Spam Spam och spam. | mcbee | E-post, VoIP & IM Diskussion | 2 | 29 maj 2007 05:08 |
| Thread Tools | |
| |