![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei Minulla on taipumus käyttää Trillian 3,0 luotu taivaansininen ja ihmettelin, jos joku käyttää sitä, varsinkin Windows Vista Premium? He väittävät, versio 3.0 on yhteensopiva Windows Vistan kanssa. Minun pitää löytää, että chat-ikkuna tapana avata oikein tai se tapana näyttö hymiöitä jne. oikein. Se toimii sakon kanssa XP minun laptop. Mitään käsitystä siitä, mikä voi olla syynä se flunking Windows Vista? Kiitos |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hyvin, jos se doesnt työ on aina vaihtoehtoja Trillian jopa Miranda, WIC messenger ect ect voit katsoa tästä http://www.oldversion.com/talk/showthread.php?t=1092
| |||
| |||
| Nykyinen päivitetty versio Trillian on 3.1.11.0. Oletko yrittänyt käyttää sitä? http://www.majorgeeks.com/Trillian_d680.html Varoitus: Tämä ohjelma oletusarvoisesti yrittää asentaa * The Weather Channel Desktop * Kysy Toolbar Sinun on varmista, että olet poista asentaa ja Weather Channel Desktop Myös Kysy Toolbar on poista eriä 1. Ota osoitepalkissa hakutoimintoa 2. Hyväksyn lisenssisopimuksen ja haluat asentaa vapaa Kysy Toolbar |
|
| |||
| |||
| dont think so. Antaa sille huiske ja sitten mennä takaisin! hurraa |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Vista Home Basic - + TV | mrberty | Graphics Cards & Näytöt | 6 | 10 marraskuu 2009 14:07 |
| Vista Home Basic käyttö 100% CPU | rwc1969 | Windows-käyttöjärjestelmät | 16 | 26. Jul 2009 18:39 |
| Vista Premium 64 | RB211 | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 25 Jan 2009 10:44 |
| Siivoa Vista Premium PC | bluevin123 | Windows-käyttöjärjestelmät | 5 | 3. joulukuu 2008 14:02 |
| IE7 ei toimi Vista Home Premium | HistoryGirl | Web-selaimet ja FTP Clients | 8 | 20 Sep 2007 11:55 |
| Thread Tools | |
| |