![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hoi Ik ben geneigd te gebruiken Trillian 3.0 aangemaakt door Cerulean en vroeg zich af of er iemand gebruik van maakt, met name met Windows Vista Premium? Zij beweren versie 3.0 compatibel is met Windows Vista. Ik blijf vinden dat het chatvenster wont open behoren of wont display emoticons enz. behoren. Het werkt prima met XP op mijn laptop. Enig idee wat zou kunnen zijn de oorzaak van het zak met Windows Vista? Bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ook als dat doesnt werk zijn er altijd alternatieven voor Trillian zelfs als Miranda, WIC boodschapper ect ect kan je hier http://www.oldversion.com/talk/showthread.php?t=1092
| |||
| |||
| De huidige geactualiseerde versie van Trillian is 3.1.11.0. Heeft u geprobeerd het gebruik van dat? http://www.majorgeeks.com/Trillian_d680.html Waarschuwing: Dit programma standaard zal proberen te installeren * Het Weer Kanaal Desktop * Vraag Toolbar Je hebt om te controleren of u het vinkje uit het installeren van de Weather Channel Desktop Ook voor Ask Toolbar moet u het vinkje te posten 1. Inschakelen adresbalk zoekfunctie 2. Ik accepteer de licentieovereenkomst en wilt installeren van de gratis Ask Toolbar |
|
| |||
| |||
| dont think so. Zal het eens uit en vervolgens weer terug! sante |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Vista Home Basic - + Tv | mrberty | Grafische Kaarten & Monitors | 6 | 10 november 2009 14:07 |
| Vista Home Basic met 100% van de CPU | rwc1969 | Windows besturingssystemen | 16 | 26 jul 2009 18:39 |
| Vista Premium 64 | RB211 | Windows besturingssystemen | 1 | 25 Jan 2009 10:44 |
| Opruimen Vista Premium PC | bluevin123 | Windows besturingssystemen | 5 | 3rd Dec 2008 14:02 |
| IE7 werkt niet op Vista Home Premium | HistoryGirl | Web Browsers & FTP Clients | 8 | 20e sep 2007 11:55 |
| Thread Tools | |
| |