![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hello Olen yrittänyt asentaa msn messenger / elää yli 10 kertaa, eri verkkosivustoja, mutta en voi tehdä niin. Kun minä yritän, että se antaa minulle tämän viestin "Couldn't perustaa installer. Varmista olet yhteydessä Internetiin. Virhe: OnCatalogRessult: 0x8104000b " Olen 2 tietokoneen yläkerrassa jo msn mutta ehdottomasti olen varma, että ei ole mitään vikaa minun Internetissä. Olen myös sähköpostitse Microsoft kuten olen yrittänyt tehdä sen kautta ei verkkosivuilla. Minulla on ollut tämä tietokone uudelleen Windows Vista home. Kaikki muu toimii hyvin. Olen jopa swtiched pois minun firewall.Any ideoita kiitos. kiitos tony |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Dell Dimension 2400 epäonnistui Re Asenna Windows Xp | tolet | Rautatavaran Chat | 8 | 9. toukokuuta 2009 14:32 |
| Cant asentaa Windows Live Messengerin uusi, ja nyt kallistuksen jopa asentaa vanhan | Mohi212 | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 3 | 26. Jan 2009 06:55 |
| Miten YK INSTALL Yahoo Messenger? | Karoline | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 1 | 21. marraskuu 2008 09:42 |
| Ei voi asentaa uuden kovalevyn - apua tarvitaan please! | mentalmummy | Drives & Removable Media | 1 | 29. Joulukuu 2007 19:01 |
| Technika VGA Webcam asentaminen ei onnistu | pdonaghy | General Software Chat | 2 | 18. Joulukuu 2007 09:22 |
| Thread Tools | |
| |