mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon

Register

Kan ikke installere Windows Messenger MSN

Reply

Thread Tools
Old 5 juni 2009, 08:07
Medlem Group

Default Kan ikke installere Windows Messenger MSN

Hei Jeg har prøvd å installere MSN Messenger / bor mer enn 10 ganger, gjennom ulike nettsteder, men får ikke til å gjøre det. Når jeg prøver det gir meg denne meldingen

"Kan ikke sette opp installasjonsprogrammet. Kontroller at du er koblet til Internett.
Feil: OnCatalogRessult: 0x8104000b "

Jeg har 2 datamaskinens oppe allerede med msn men jeg mest definitivt er sikker på at det ikke er noe galt med min internett. Jeg har også mailet Microsoft som jeg prøvde å gjøre det gjennom det nettside. Jeg har hatt denne maskinen installert med Windows Vista Home. Alt går bra. Jeg har selv swtiched av min firewall.Any ideer takk. takk tony
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Dell Dimension 2400 Kan ikke Re installere Windows XP tolet General Hardware Chat 8 9 mai 2009 14:32
Skrånende installere Windows Live Messenger nye og nå skrånende selv installere gamle Mohi212 Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 3 26 januar 2009 06:55
Hvordan kan jeg FN INSTALL yahoo messenger? Karoline Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 1 21 nov 2008 09:42
Kan ikke installere ny harddisk - hjelp trengs please! mentalmummy Drivere og flyttbare medier 1 29 desember 2007 19:01
Technika VGA Webcam Kan ikke installere pdonaghy General Software Chat 2 18 desember 2007 09:22
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.