![]() |
|
| |||
| |||
| Hei Jeg har prøvd å installere MSN Messenger / bor mer enn 10 ganger, gjennom ulike nettsteder, men får ikke til å gjøre det. Når jeg prøver det gir meg denne meldingen "Kan ikke sette opp installasjonsprogrammet. Kontroller at du er koblet til Internett. Feil: OnCatalogRessult: 0x8104000b " Jeg har 2 datamaskinens oppe allerede med msn men jeg mest definitivt er sikker på at det ikke er noe galt med min internett. Jeg har også mailet Microsoft som jeg prøvde å gjøre det gjennom det nettside. Jeg har hatt denne maskinen installert med Windows Vista Home. Alt går bra. Jeg har selv swtiched av min firewall.Any ideer takk. takk tony |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Dell Dimension 2400 Kan ikke Re installere Windows XP | tolet | General Hardware Chat | 8 | 9 mai 2009 14:32 |
| Skrånende installere Windows Live Messenger nye og nå skrånende selv installere gamle | Mohi212 | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 3 | 26 januar 2009 06:55 |
| Hvordan kan jeg FN INSTALL yahoo messenger? | Karoline | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 1 | 21 nov 2008 09:42 |
| Kan ikke installere ny harddisk - hjelp trengs please! | mentalmummy | Drivere og flyttbare medier | 1 | 29 desember 2007 19:01 |
| Technika VGA Webcam Kan ikke installere | pdonaghy | General Software Chat | 2 | 18 desember 2007 09:22 |
| Thread Tools | |
| |