![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej Jag har försökt att installera MSN Messenger / lever mer än 10 gånger, på olika hemsidor men jag är förhindrad att göra detta. När jag prova den ger mig det här meddelandet "Kunde inte ställa upp installeraren. Kontrollera att vara säker på att du är ansluten till Internet. Fel: OnCatalogRessult: 0x8104000b " Jag har 2 datorns uppe redan med msn men jag definitivt är säker på att det är något fel med mitt internet. Jag har också via e-post Microsoft som jag försökte göra det via det websida. Jag har haft den här datorn installeras med Windows Vista Home. Allt annat går bra. Jag har även swtiched utanför mitt firewall.Any idéer tack. tack tony |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Dell Dimension 2400 går inte att Re installera Windows XP | tolet | General Hardware Chat | 8 | 9 maj 2009 14:32 |
| Cant installera Windows Live Messenger nya och nu cant även installera gamla | Mohi212 | E-post, VoIP & IM Diskussion | 3 | 26 januari 2009 06:55 |
| Hur gör jag för FN INSTALLERA Yahoo Messenger? | Karoline | E-post, VoIP & IM Diskussion | 1 | 21 november 2008 09:42 |
| Det går inte att installera nya hårddisk - hjälp behövs tack! | mentalmummy | Drives & Removable Media | 1 | 29 december 2007 19:01 |
| Technika VGA Webcam Kan inte installera | pdonaghy | General Software Chat | 2 | 18 december 2007 09:22 |
| Thread Tools | |
| |