![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hoi, Kan iemand helpen met dit probleem. Ik heb geconfigureerd Outlook 2003 volgens de aanwijzingen op de webpagina's van Oranje, maar wanneer ik probeer om een test boodschap die ik krijg steeds de volgende: Sommige fouten opgetreden bij het verwerken van de tests. Als ik kijk naar de fouten die ik krijg: Verstuur test e-mail: De opgegeven server is gevonden, maar er was geen reactie van de server. Controleer of de poort en SSL informatie juist is. Poortnummers: Inkomende server (POP3): 995 Hiervoor is SSL vereist is aangevinkt Uitgaande server (SMTP): 25 Hiervoor is SSL vereist is uitgeschakeld Ik heb geprobeerd deze gecontroleerd / uitgeschakeld. Mijn uitgaande mail server is ingesteld op: smtp.orangehome.co.uk Heeft iemand enig idee |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Overwegen of u een router of een firewall blokkeert uw poging. Til de beperkingen en zien of dat u krijgt aangesloten. Anders gaat u terug naar de instructies en controleer nauwkeurig, ik krijg vaak iets als de gebruikersnaam verkeerd en krijgen afgewezen als die eerste keer dat ik probeer te configureren.