![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej, Kan någon hjälpa till med detta problem. Jag har konfigurerat Outlook 2003 enligt instruktionerna på Orange webbsidor, men när jag försöker skicka ett e-postmeddelande Jag får följande: Vissa fel uppstod vid bearbetning av tester. När jag tittar på de fel jag: Skicka testa e-post: Den angivna servern hittades men det fanns inget svar från servern. Kontrollera att porten och SSL uppgifterna är korrekta. Port nummer: Inkommande server (POP3): 995 Kräver SSL är markerad Utgående server (SMTP): 25 Kräver SSL är markerad Jag har försökt dessa kontrolleras / unchecked. Den utgående e-postservern är inställd på: smtp.orangehome.co.uk Har någon några idéer |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Fundera på om du har en router eller en brandvägg blockerar ditt försök. Lyft begränsningar och se om det blir du ordentligt ansluten. Annars går du tillbaka till instruktionerna och kontrollera noga, jag får ofta något i stil med användarnamnet fel och få avvisas precis som första gången jag försöker konfigurera.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| MS Outlook - Jag kan skicka mail men jag skränande få | ttoshiba | E-post, VoIP & IM Diskussion | 0 | 5 juni 2009 02:35 |
| Varför kan jag skicka men inte ta emot e-post | byggnad | E-post, VoIP & IM Diskussion | 7 | 13 maj 2009 06:04 |
| Orange fsmail.net e Outlook inställningar | chrisleech11 | E-post, VoIP & IM Diskussion | 8 | 15 februari 2008 10:01 |
| Kan du göra en säkerhetskopia av Outlook Exp e-post? | hodgey1968 | E-post, VoIP & IM Diskussion | 1 | 13 oktober 2007 07:13 |
| Outlook 2003 skicka och ta emot problem | PVM | Office Suites & Applications | 2 | 16:e sep 2007 09:57 |
| Thread Tools | |
| |