![]() |
|
| |||
| |||
| Hi Guys, Jeg forsøger at åbne min Hotmail-konto i Outlook 2002. Havde et kig på internettet og nogle siger, at det kan ske andre ikke. Alle fik de endelige svar? I så fald hvordan? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| POP3-adgang er ikke længere understøttes af hotmail.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er enig med Dave. Et års tid tilbage, du kunne, men dem M $ derinde visdom besluttet, at det ville kun være tilladt ved betalende kunder.
Når det er sagt, at Hjælp sektion på Hotmail's hjemmeside siger, at du kan tilføje din e-mail-konto til Microsoft Outlook Express se her Så kan det være de er begyndt at tillade det igen ... Jeg er ikke sikker, men koster det ikke noget at prøve ..... hvis det virker, lad os det vide. Mit system: Hjem Build
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du henter Windows Live-installationsprogrammet, og du har en kompatibel version af Outlook, så du kan få adgang til din Hotmail via Outlook. Jeg ved det, fordi jeg bruger det. Det eneste problem er, at jeg ikke er sikker på, om Outlook 2002 er støttet af stikket. Eneste måde at finde ud af at prøve det. Jeg tror, at Outlook Connector anvendelsesformål grundlæggende de samme protokol som IMAP.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har haft dette problem også i Vista .. ikke er sikker på nu, men vil ikke arbejde (ikke længere), når vista første kommer ud
|
| |||
| |||
| Bare realiseret mit link fik hakkede bqack til hovedindhold søgeside. Det er, hvad POP3 søgning viser: Bruger en POP3-server til at føje din Windows Live Hotmail-konto til Outlook Express I Outlook Express, skal du klikke på menuen Funktioner, og klik derefter på Konti. Klik på Tilføj, og klik derefter på Post. Skriv dit navn, og klik derefter på Næste. Skriv dit fulde Windows Live Hotmail e-mail-adresse, og klik derefter på Næste. Angiv følgende oplysninger, og klik derefter på Næste: I min indgående postserver er en boks, skal du klikke på POP3. I den indgående post (POP3, IMAP eller HTTP) server i feltet pop3.live.com. I den udgående post (SMTP) server i feltet smtp.live.com Skriv kontonavn og adgangskode til din Windows Live Hotmail-konto. Ryd Husk password afkrydsningsfeltet, hvis du er den eneste person med adgang til computeren. Sørg for, at Log på med godkendelse af sikker adgangskode (SPA) afkrydsningsfeltet ikke er markeret. Klik på Næste, og klik derefter på Udfør. I vinduet Internetkonti, skal du klikke på fanen Post, klik på Windows Live Hotmail-konto, du har tilføjet, og klik derefter på Egenskaber. Klik på fanen Avanceret, og under Server Port Numbers, skal du indtaste følgende oplysninger, og klik derefter på OK: I den indgående post (POP3) boksen 995. I den udgående post (SMTP) skal du skrive 25. Under både udgående post (SMTP) og indgående post (POP3), skal du vælge Denne server kræver en sikker forbindelse (SSL) afkrydsningsfeltet. Klik på Luk. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hjælp! Jeg kan ikke logge ind på min hotmail. | tolet | E-mail, VoIP og IM Discussion | 11 | 28 januar 2009 15:35 |
| Hotmail | dragonsse | E-mail, VoIP og IM Discussion | 8 | 23 november 2008 04:29 |
| Hotmail efter instaling AVG 8.0 | mpenney | Webbrowsere & FTP Klienter | 8 | 14 april 2008 05:30 |
| Firefox Hotmail Add-on | mrdaveyk | Webbrowsere & FTP Klienter | 4 | 11 februar 2008 12:30 |
| Hotmail i Outlook Express | ibex_57 | E-mail, VoIP og IM Discussion | 12 | 21. nov 2007 14:33 |
| Thread Tools | |
| |