![]() |
|
| |||
| |||
| Hei Fyrene, Jeg prøver å åpne min Hotmail-konto i Outlook 2002. Hadde en titt på internett og noen sier det kan gjøres andre ikke. Alle som fikk definitive svaret? I så fall hvordan? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| POP3-tilgang er ikke lenger støttet av hotmail.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil være enig med Dave. Et år eller så tilbake du kunne, men dem M $ der visdom, besluttet det bare skulle være tillatt med betalende kunder.
Når det er sagt Hjelp del Hotmail nettsted sier at du kan legge til e-postkontoen til Microsoft Outlook Express se her Så det kan være de har begynt å la den igjen ... Jeg er ikke sikker, men det ikke koster noe å prøve ..... Hvis det fungerer, gi oss beskjed. Min System: Hjem Bygg
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du laster ned Windows Live Installer, og du har en kompatibel versjon av Outlook, kan du få tilgang til Hotmail via Outlook. Jeg vet dette fordi jeg bruker den. Det eneste problemet er at jeg er ikke sikker på om Outlook 2002 støttes av kontakten. Eneste måten å finne ut, er å prøve det. Jeg tror at Outlook Connector bruker i utgangspunktet den samme protokollen som IMAP.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg hadde dette problemet også i vista .. ikke sikker nå, men ville ikke arbeide (støttes ikke lenger) når vista første kom ut
|
| |||
| |||
| Bare realiseres koblingsomformeren min fikk hakkede bqack hovedinnhold søkeside. Dette er hva POP3 søk viser: Bruk en POP3-server for å legge til Windows Live Hotmail-konto til Outlook Express I Outlook Express klikker du Verktøy-menyen, og klikk deretter Kontoer. Klikk på Legg til, og klikk deretter Mail. Skriv navnet ditt, og deretter klikker du Neste. Skriv inn ditt fulle Windows Live Hotmail-e-postadresse, og deretter klikker du Neste. Oppgi følgende informasjon, og klikk deretter Neste: I Min innkommende e-postserver er en boks, klikker du POP3. I Innkommende e-post (POP3, IMAP eller HTTP) skriver du inn pop3.live.com. I utgående e-post (SMTP) skriver du inn smtp.live.com Skriv inn navnet og passordet for Windows Live Hotmail-konto. Tøm Husk passord boksen hvis du er den eneste person med tilgang til datamaskinen. Pass på at Logg på med sikker godkjenning av passord (SPA) ikke er merket. Klikk Neste og deretter Fullfør. I vinduet Internett-kontoer, klikker du kategorien E-post, klikker du på Windows Live Hotmail-konto som du har lagt til, og klikk deretter Egenskaper. Klikk kategorien Avansert, og under Server portnumrene, skriver følgende opplysninger, og klikk deretter OK: I Innkommende e-post (POP3) skriver du inn 995. I utgående e-post (SMTP) skriver du inn 25. Under begge Utgående post (SMTP) og innkommende e-post (POP3), velger du Denne serveren krever en sikker tilkobling (SSL) i boksen. Klikk Lukk. |