![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Killar, Försöker öppna min hotmail-konto till Outlook 2002. Hade en titt på internet och vissa säger att det kan göras andra inte. Alla fick den slutgiltiga svar? I så fall hur? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| POP3-åtkomst är inte längre stöds av hotmail.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag håller med Dave. Ett år eller så tillbaka du kan, men dem M $ där vishet, beslöt att det bara skulle vara tillåtet med betalande kunder.
Med detta sagt Hjälp-avsnitt på Hotmail hemsida säger att du kan lägga ditt e-postkonto för Microsoft Outlook Express se här Så det kan vara att de har börjat tillåta det igen ... Jag är inte säker men det kostar ingenting att prova ..... om det fungerar, låt oss veta. Mitt System: Hem Bygg
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om du hämtar Windows Live Installer, och du har en kompatibel version av Outlook, kan du få din hotmail via Outlook. Jag vet detta eftersom jag använder den. Det enda problemet är att jag inte är säker på att Outlook 2002 har stöd i kontakten. Enda sättet att ta reda på det är att försöka det. Jag anser att Outlook Connector använder i princip samma protokoll som IMAP.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag hade detta problem också i vista .. inte säker nu men skulle inte fungera (stöds inte längre) när vista första kom ut
|
| |||
| |||
| Just insett min länk blev hackad bqack direkt till söksidan. Detta är vad POP3 sökning visar: Använd en POP3-server för att lägga till din Windows Live Hotmail-kontot till Outlook Express I Outlook Express, klicka på Verktyg-menyn och klicka på Konton. Klicka på Lägg till och klicka på Mail. Skriv ditt namn och klicka på Nästa. Skriv ditt fullständiga Windows Live Hotmail-e-postadress och klicka på Nästa. Ange följande information och klicka på Nästa: I Mitt inkommande e-postserver är ett fält klickar du på POP3. I det inkommande e-post (POP3, IMAP eller HTTP) server box, typ pop3.live.com. I Outgoing mail (SMTP) server box, typ smtp.live.com Skriv in namn och lösenord för Windows Live Hotmail-konto. Töm Kom ihåg lösenord kryssruta om du inte är den enda person som har tillgång till dator. Se till att Logga in med säker lösenordsautentisering (SPA) kryssrutan inte är markerad. Klicka på Nästa och sedan på Slutför. I fönstret Internet-konton, klicka på fliken E-post, klicka på Windows Live Hotmail-konto som du lagt till och klicka sedan på Egenskaper. Klicka på fliken Avancerat och under Server Port nummer anger du följande information och klicka på OK: I det inkommande post (POP3) fält, typ 995. I Outgoing mail (SMTP) rutan, typ 25. Enligt både Outgoing mail (SMTP) och inkommande e-post (POP3), välj den här servern kräver en säker anslutning (SSL) kryssrutan. Klicka på Stäng. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hjälp! Jag kan inte logga in på min hotmail. | tolet | E-post, VoIP & IM Diskussion | 11 | 28 januari 2009 15:35 |
| Hotmail | dragonsse | E-post, VoIP & IM Diskussion | 8 | 23 november 2008 04:29 |
| Hotmail efter instaling AVG 8.0 | mpenney | Webbläsare & FTP Klienter | 8 | 14 april 2008 05:30 |
| Firefox Hotmail Add-on | mrdaveyk | Webbläsare & FTP Klienter | 4 | 11 februari 2008 12:30 |
| Hotmail i Outlook Express | ibex_57 | E-post, VoIP & IM Diskussion | 12 | 21 november 2007 14:33 |
| Thread Tools | |
| |