mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-mail, VoIP og IM Discussion

Register

Voice-skifter til vonage bløde telefonen

Reply

Thread Tools
Old 16. sep 2008, 23:24
Medlem Gruppen

Default Voice-skifter til vonage bløde telefonen

Jeg har fået et spoof-kortet (anden gang custumer) og efter at opdage vonage V-Phone Jeg tænkte på, hvis der er en stemme skifter, der vil arbejde med software af min V-telefon. Jeg har brugt AV Voice Changer systemsoftwaren men jeg høre stemmen skifter i mit hoved sæt men når jeg foretager et opkald personen i den anden ende hører min stemme. I dont virkelig ønsker at spoof mit nummer jeg ligesom ideen om at ændre min stemme. Løn, open source, forsøg og betroede programmer kun tak.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Kan nogen fortælle mig den nøjagtige tekst-til-tale-program eller Voice anvendes i denne Audio? andrewanimation General Software Chat 2 8 juni 2009 04:24
C-Media Soundcard + Guitar + Soft spørgsmål viperdude Lyd, højtalere og MP3-afspillere 0 7 juni 2009 12:12
Stemmekommandoer pete21 General Software Chat 3 25. maj 2008 04:59
Voice ikke kommer i Yahoo konference i vista suraiz83 E-mail, VoIP og IM Discussion 1 10 april 2008 16:54
Lydoptager - Voice Files - iTunes pip7890 Multimedia & Codecs 4 6. dec 2007 05:47
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.