![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik heb een spoofbericht kaart (tweede keer custumer) en na het ontdekken van Vonage V-Phone Ik vroeg me af wanneer er een voice-wisselaar dat zal werken met de software van mijn V-telefoon. Ik heb gebruik gemaakt van de AV Voice Changer systeemsoftware, maar ik hoor de stem wisselaar in mijn hoofd die maar wanneer ik een oproep van de persoon aan de andere kant hoort mijn stem. I dont echt willen spoofberichten mijn nummer ik net zoals het idee van het wijzigen van mijn stem. Beloning, open source, proeven en vertrouwde programma's alleen alstublieft. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Kan iemand me de exacte tekst-naar-spraak-programma of Voice gebruikt in dit audio? | andrewanimation | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | De 8 juni 2009 04:24 |
| C-Media Soundcard + Guitar + Soft kwestie | viperdude | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 0 | De 7 juni 2009 12:12 |
| Spraakopdrachten | pete21 | Algemene programmatuurnoot Chat | 3 | 25 mei 2008 04:59 |
| Stem die niet in yahoo conferentie in vista | suraiz83 | E-mail, VoIP & IM Overleg | 1 | 10 apr 2008 16:54 |
| Geluidsrecorder - Voice Files - iTunes | pip7890 | Multimedia & Codecs | 4 | 6 dec 2007 05:47 |
| Thread Tools | |
| |