mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon

Register

Voice-veksler for vonage myk telefonen

Reply

Thread Tools
Old 16nde Sep 2008, 23:24
Medlem Group

Default Voice-veksler for vonage myk telefonen

Jeg har fått en falsk kortet (andre gang custumer) og etter å oppdage vonage V-Phone Jeg lurte på om det er en stemme veksler som vil fungere med programvaren min V-telefonen. Jeg har brukt AV Voice Changer systemprogramvaren men jeg hører stemmen veksler i hodet mitt stille men når jeg ringer personen i den andre enden hører stemmen min. Jeg dont virkelig ønsker å forfalske nummeret mitt Jeg liker tanken på å endre stemmen min. Betal, åpen kildekode, forsøk og pålitelige programmer bare takk.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Kan noen fortelle meg eksakt tekst-til-tale-programmet eller Voice brukes i dette Audio? andrewanimation General Software Chat 2 8 juni 2009 04:24
C-Media Soundcard + Guitar + Soft problemet viperdude Lyd, høyttalere og MP3-spillere 0 7 juni 2009 12:12
Talekommandoer pete21 General Software Chat 3 25 mai 2008 04:59
Voice ikke kommer i Yahoo konferansen i vista suraiz83 Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 1 10 april 2008 16:54
Lydinnspilling - Voice Files - iTunes pip7890 Multimedia & Kodeker 4 6 desember 2007 05:47
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.