![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har fått en falsk kortet (andre gang custumer) og etter å oppdage vonage V-Phone Jeg lurte på om det er en stemme veksler som vil fungere med programvaren min V-telefonen. Jeg har brukt AV Voice Changer systemprogramvaren men jeg hører stemmen veksler i hodet mitt stille men når jeg ringer personen i den andre enden hører stemmen min. Jeg dont virkelig ønsker å forfalske nummeret mitt Jeg liker tanken på å endre stemmen min. Betal, åpen kildekode, forsøk og pålitelige programmer bare takk. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Kan noen fortelle meg eksakt tekst-til-tale-programmet eller Voice brukes i dette Audio? | andrewanimation | General Software Chat | 2 | 8 juni 2009 04:24 |
| C-Media Soundcard + Guitar + Soft problemet | viperdude | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 0 | 7 juni 2009 12:12 |
| Talekommandoer | pete21 | General Software Chat | 3 | 25 mai 2008 04:59 |
| Voice ikke kommer i Yahoo konferansen i vista | suraiz83 | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 1 | 10 april 2008 16:54 |
| Lydinnspilling - Voice Files - iTunes | pip7890 | Multimedia & Kodeker | 4 | 6 desember 2007 05:47 |
| Thread Tools | |
| |