![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Mens chat-programmer, ligesom UserPlane, er fælles, de fleste af dem ser ud til at køre langsomt, når placeres inde i et websted, der har en animation. Er VoIP en bedre måde at kommunikere med onlinekunderne? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nej, det begrænser antallet af potentielle brugere til et mindretal, der har det udstyr og viljestyrke til at opdage, hvordan man bruger det. Hvis du ønsker, at hele online-verden til at bruge din kommunikation systemet, holde det fleksible og minimal.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad han sagde
|
| |||
| |||
| Du skal bruge IP-telefoni som en supplerende metode til at kommunikere, ikke er den eneste måde. På den måde får du dens fordele og ikke udelukke dem, der ikke bruger det selv. Brugerne kan så sige så meget mere, end de kan skrive, og du kan svare hurtigere også. |
|
| |||
| |||
| Jo flere måder at kommunikere bedre. Nogle mennesker absolut foretrækker VoIP, men lige så mange hader det. Holde mangfoldighed er vejen til at holde dit websted effektiv. |
|
| |||
| |||
| Der er ingen grund til, at du ikke kan bruge en VoIP service din ende, men stadig bruge et normalt antal og Tom Dick eller Harry kan bruge med et touch tone telefonen. Det er, hvad 90% af store virksomheder gør.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| VoIP bør yderligere aftalt af ovenstående post. Brugerne er ikke villig til at hente bunke programmer sat dem op og derefter endeligt kommunikere. En simpel chat program ville gøre. |
|
| |||
| |||
| Du kan du brugere ved at komme af animationen også. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kom her for at sende dette. Jeg vil sige en ud af to websteder helt undlader brugbarhed, med en højere procentdel er online forhandlere. Jeg mener, har du set Scan fornylig? Fokusere på at gøre dit websted mere anvendeligt og nemmere at enkle, den måde, hvis du gør det, der er oprettet en telefonlinje vil folk ikke ringe til dig, fordi det i al den tid du har brugt på smarte animationer du forsømt at foretage en søgning eller din kategorier er alle slukket.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Slick VOIP-system ved hjælp af normale telefoner - Billige opkald everywere | serverguy | E-mail, VoIP og IM Discussion | 5 | 22 oktober 2009 16:03 |
| VoIP Communications og WoW | Black Magic | E-mail, VoIP og IM Discussion | 3 | 7 august 2008 13:46 |
| Thread Tools | |
| |