![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Terwijl chatprogramma's, zoals UserPlane, zijn algemeen, de meeste van hen lijkt te lopen verschrikkelijk traag wanneer geplaatst binnen een site die een animatie. VoIP is een betere manier om te communiceren met online shoppers? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nee, het beperkt het bereik van de potentiële gebruikers tot een minderheid die de apparatuur en de wilskracht om te ontdekken hoe het te gebruiken. Als u wilt dat de hele online wereld gebruik te maken van uw communicatie-systeem, houden het flexibel en minimaal.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wat hij zei
|
| |||
| |||
| U dient gebruik VoIP als een extra middel om te communiceren, niet de enige manier. Op die manier krijgt u de voordelen en niet uitsluiten dat mensen die geen gebruik maken van het zelf. Gebruikers kunnen dan zeggen zoveel meer dan ze kunnen typen en je kunt sneller antwoord ook. |
|
| |||
| |||
| De meer manieren om te communiceren, hoe beter. Sommige mensen verkiezen VoIP, maar zeker net zo veel verachten het. Het bijhouden van diversiteit is de weg te houden van uw site efficiënt. |
|
| |||
| |||
| Er is geen reden waarom u niet kunt gebruik maken van een VOIP-dienst uw einde, maar nog steeds gebruik maken van een normale aantal en Tom Dick of Harry kunt gebruiken met een touch-tone telefoons. Dat is wat 90% van grote bedrijven doen.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Voip moeten extra overeengekomen door de bovenstaande post. Gebruikers niet bereid is om te downloaden heleboel programma's die ze op en dan eindelijk communiceren. Een eenvoudige chat programma zou doen. |
|
| |||
| |||
| Je misschien kunt u gebruikers door het wegwerken van de animatie ook. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Ik bedoel, heb je gezien Scan de laatste tijd? Focus op het maken van uw website te gebruiken en eenvoudig, op die manier als je het opzetten van een telefoonlijn mensen niet bellen omdat je in al de tijd die u besteed aan leuke animaties u verwaarloosd om een goede zoeken of uw categorieën zijn allemaal uitgeschakeld.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|