![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Mens chatte-programmer, som UserPlane, er felles, de fleste av dem ser ut til å kjøre veldig treg når plasseres i et område som har noen animasjon. Er VoIP en bedre måte å kommunisere med Internett-kunder? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nei, det begrenser utvalget av potensielle brukere til et mindretall som har utstyret og viljestyrke til å oppdage hvordan den skal brukes. Hvis du vil at hele online verden til å bruke ditt kommunikasjon systemet, holder det fleksible og minimale.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hva sa han
|
| |||
| |||
| Du bør bruke VoIP som en ekstra måte å kommunisere, ikke er den eneste måten. På den måten får du sine fordeler og ikke utelukke at de som ikke bruker den selv. Brukerne kan deretter si så mye mer enn de kan og du kan svare raskere også. |
|
| |||
| |||
| Jo flere måter å kommunisere bedre. Noen definitivt foretrekker VoIP men like mange forakter den. Keeping mangfoldet er måten å holde nettstedet effektiv. |
|
| |||
| |||
| Det er ingen grunn til at du ikke kan bruke en VoIP service på slutten, men fortsatt bruke en normal og Tom Dick og Harry kan bruke med en touch-tone telefonen. Det er det 90% av store virksomheter gjør.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Voip bør ytterligere avtalt med ovennevnte innlegg. Brukerne er ikke villige til å laste ned masse programmer satt dem opp og til slutt kommunisere. En enkel chat-programmet vil gjøre. |
|
| |||
| |||
| Du kan ta brukere ved å bli kvitt den animasjon også. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kom hit for å legge dette. Jeg vil si én av to nettsteder helt mislykkes brukervennlighet, med en høyere prosentandel som nettforhandlere. Jeg mener, har du sett Scan siste? Fokuser på å gjøre nettstedet brukervennlig og enkelt, på den måten hvis du setter opp en telefonlinje folk ikke vil ringe deg fordi i den tiden du bruker på fancy animasjoner du forsømmer å gjøre et skikkelig søk eller kategorier er alle av.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|