![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Även chatt-program, liksom UserPlane är gemensamma, de flesta verkar köra väldigt långsamt när placeras inuti en webbplats som har en animerad film. Är VoIP ett bättre sätt att kommunicera med handlar på nätet? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nej, det begränsar utbudet av potentiella användare till en minoritet som har utrustning och vilja att upptäcka hur man använder det. Om du vill att hela online världen att använda ditt kommunikationssystem, hålla den flexibel och minimal.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vad sa han
|
| |||
| |||
| Du bör använda VoIP som ytterligare ett sätt att kommunicera, inte det enda sättet. På så sätt får du fördelarna och inte utesluta dem som inte använder den själva. Användarna kan då säga så mycket mer än de kan skriva och du kan svara snabbare också. |
|
| |||
| |||
| Ju fler sätt att kommunicera bättre. Vissa människor definitivt föredrar VoIP men precis som många föraktar det. Keeping mångfald är ett sätt att hålla din webbplats effektivt. |
|
| |||
| |||
| Det finns ingen anledning till varför du inte kan använda en VoIP-tjänst din slutet, men ändå använda en normal och Tom Dick och Harry kan använda med en tonvalstelefon telefonen. Det är vad 90% av stora företag gör.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| VoiP bör ytterligare överens med ovanstående inlägg. Användare som inte är beredd att ladda hem massa program ställa upp dem och sedan slutligen kommunicera. En enkel chatt program skulle göra. |
|
| |||
| |||
| Du kanske du användare genom att bli av animeringen också. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kom hit för att skriva detta. Jag vill säga en på två webbplatser helt misslyckas användbarhet, med en högre procentsats som onlinebokhandlare. Jag menar, har du sett Scan sistone? Fokusera på att göra din webbplats användbart och enkelt, så om du gör det inrättas en telefonlinje människor inte kommer att ringa dig, eftersom all den tid du spenderat på fancy animationer du försummat att göra en korrekt sökning eller dina kategorier är avstängd.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Slick VOIP system med normala telefoner - Billiga samtal everywere | serverguy | E-post, VoIP & IM Diskussion | 5 | 22 Oktober 2009 16:03 |
| VoIP-kommunikation och WoW | Black Magic | E-post, VoIP & IM Diskussion | 3 | 7 august 2008 13:46 |
| Thread Tools | |
| |