![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| OK jongens ... hier is een puzzel.
Een vriend van mij, loopt OE6 in XP een probleem heeft met "Gemaakt Mail". Toen hij een bericht en de hits sturen sleutel, alles zich gedraagt als een normale ... dwz het gaat om de Outbox en wanneer verzonden naar Verzonden items. Het probleem is alleen dat doet, niet aankomen. Als hij het antwoord op een e-mail, het gebruik van "Antwoorden", de e-mail is prima en is ontvangen op OK. Een beetje extra info: Dit gebeurt op alle e-mailadressen probeert hij, hetzij uit Contacten of getyped handmatig. Alle POP3 en SMTP Server / gebruikersnamen en wachtwoorden zijn OK Hij heeft zijn account verwijderd en opnieuw aangemaakt, in geval van corruptie. Alle instellingen lijken normaal, uit wat ik kan doen voorkomen. Zo effectief kan hij alleen maar e-mails te sturen naar behoren, indien hij gebruik maakt van Antwoord op een ontvangen e-mail. Any ideas ingenomen Mijn Systeem: Home Bouw
|
|
| |||
| |||
| Update: Hij heeft nu geprobeerd het schrappen van de Outbox.dbx map en verhuur OE6 een nieuwe maken op reboot, maar nog steeds geen oplossing. Het kijkt als een schone installatie, tenzij iemand heeft alle ideeën |