![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| OK folkens ... Her er en puzzler.
En venn av meg, kjører OE6 i XP har et problem med "Opprettet Mail". Når han lager en melding og treffer sende nøkkelen, alt fungerer som normalt ... altså går til utboksen, og når det sendes går til Sendte elementer. Det eneste problemet er det spiller; ikke kommer frem til sin destinasjon. Hvis han svarer på en e-post, bruke "Svar", e er fine og blir mottatt OK. Litt ekstra info: Dette skjer på alle e-postadresser han forsøker, enten fra Kontakter, eller skrives inn manuelt. Alle POP3 og SMTP server / brukernavn og passord er OK Han har slettet sin konto og gjenskapes det, i tilfelle av korrupsjon. Alle innstillinger virke normalt, fra hva jeg kan gjøre ut. Så effektivt han bare kan få e-post til å sende riktig, hvis han bruker Svar til en mottatt e-post. Ideer velkommen Min System: Hjem Bygg
|
|
| |||
| |||
| Oppdatering: Han har nå prøvd å slette Outbox.dbx mappe og gi OE6 opprette en ny en om omstart, men fortsatt ingen løsning. Det ser ut som en ren installasjon, med mindre noen har noen ideer |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Really Rare LCD Monitor Problem | jimbeis462 | Kabinetter & Skjermer | 2 | 22 november 2009 22:56 |
| Rare Computer Problem [Need Help!] | xmatrix | General Hardware Chat | 5 | 2 oktober 2009 01:59 |
| Rare mic problem. | Iris77 | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 1 | 28 mai 2009 12:24 |
| Rare Mic Problem | Aftershock | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 3 | 19 desember 2008 19:01 |
| Rare nettleser problem | Hybr! D | Nettlesere & FTP Clients | 4 | 20 april 2007 02:29 |
| Thread Tools | |
| |