![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| OK grabbar ... Här är en spelet.
En vän till mig, rinnande Ø6 i XP har problem med "Skapad Mail. När han skapar ett meddelande och träffar skicka nyckeln, allt fungerar som vanligt ... dvs det går till Utkorgen och när de skickas vidare till Skickat. Problemet är bara det gör, inte komma fram till sin destination. Om han svarar på ett e-post, använda "Svara", e är bra och har fått OK. Lite extra info: Detta händer på alla e-postadresser han försöker, antingen från Kontakter eller skrivas in manuellt. Alla POP3 och SMTP Server / användarnamn & lösenord OK Han har strukit hans konto och återskapat den, i fall av korruption. Alla inställningar verkar normala, från vad jag kan ge ut. Så i praktiken kan han bara få e-postmeddelanden att skicka ordentligt, om han använder Svara på ett mottaget mail. Alla idéer välkomnas Mitt System: Hem Bygg
|
|
| |||
| |||
| Uppdatering: Han har nu försökt stryka Outbox.dbx mapp och låta Ø6 skapa en ny om reboot, men fortfarande ingen lösning. Det ser ut som en ren installation, om inte någon har några idéer |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Really Weird LCD Monitor Problem | jimbeis462 | Grafikkort & Skärmar | 2 | 22 november 2009 22:56 |
| Weird Dator Problem [Need Help!] | xmatrix | General Hardware Chat | 5 | 2 oktober 2009 01:59 |
| Konstiga mic problem. | Iris77 | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 1 | 28 maj 2009 12:24 |
| Konstiga Mic problem | Aftershock | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 3 | 19 december 2008 19:01 |
| Konstiga webbläsare problem | Hybr! D | Webbläsare & FTP Klienter | 4 | 20 april 2007 02:29 |
| Thread Tools | |
| |