![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej, Når jeg klikker på en e-mail-adresse, der er på et websted, min gamle e-mail-adresse popper op, der skal anvendes. Sådan ændrer jeg så mit nye e-mail-adresse vil poppe op? Og er, at hvad der kaldes en standard-e-mail? Ja, jeg er en computer dummy ... Jeg plejede at have Outlook Express med den gamle konto, og nu har jeg msn. Jeg vil faktisk snarere bruger Outlook Express, men ikke ved hvordan man ændre det enten. Thanks for any help! Debi |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ok, velkommen til de fora Debi ![]() Først hente og installere den nyeste version af Windows Live Derefter højreklikke på Start og vælg Egenskaber, under menuen Start fane, skal du vælge Windows Live Mail som dit standard mail-program. Åbne det op og køre gennem den korte automatiseret skridt og du er sorteret! Eventuelle problemer, så tøv ikke med at bede ![]() Ollie.
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Problemer med at sende e-mails til visse e-mail-adresse | JonHig | E-mail, VoIP og IM Discussion | 0 | 27. maj 2009 21:09 |
| En anden e-mail-adresse | valenta | E-mail, VoIP og IM Discussion | 4 | 26 januar 2008 16:49 |
| Citat behov venligst - script for e-mail-facilitet på website | VisualBalance | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 30 november 2007 17:11 |
| IP-adresse? | Nic | Networking, Modemer & VoIP | 3 | 17 november 2007 08:46 |
| IP-adresse | antbann | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 2 november 2007 08:43 |
| Thread Tools | |
| |